- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Igazad van, biztos nem véletlenül sirt többek közt az RB is a gumiváltoztatásért, gondolom tudták, h az jó lenne nekik.. De ha minden rendbe lett volna a gumikkal akkor hiába sírtak volna szerintem, És amúgy már a gumi változás előtt is Vettel vezette már a pontversenyt, szóval szerintem azzal is behúzták volna az idei évet, viszont úgy talán izgalmasabb lett volna a 2. fele. A jövő év remélem izgalmasabb lesz, de ha egy csapat megint talál valamit amit a többi nem (főleg ha ez megint a RBR lesz) akkor sajnos van rá esély, hogy a második fele ugyanilyen unalmassá válik.
-
Motion_Blur
félisten
Nagyon leegyszerűsítve látod a helyzetet..
A gumik szerkezetének megváltoztatására minden csapat rábólintott, de nem is ez hozta a Red Bull számára az átütő sikert. Hanem a fejlesztések, amik sokkal jobban beváltak náluk mint a többi csapatnál. Gondolok itt pl. a hagyományokkal szakító low-aero csomagra amit Monzára és Spa-ra készített Newey, de annyira bevált hogy azóta mindent pályán megtartották ezt a beállítási filozófiát (legkeskenyebb hátsó szárny, és végre jó topspeed).Mindennél többet mond hogy az ellenfelek is elismerték, a fejlesztési versenyben maradtak alul és nem fognak mindent a gumikra.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Zeratul
addikt
A gumihelyzet kezdett életveszélyessé válni, Silvestone látványos gumirobbanásai ha a többi pályán is folytatódottak volna előbb utóbb vki meghal. Akkor kíváncsi lettem volna hogy Force India vagy Lotus hogy áll ki a közönség elé, hogy megtehették volna hogy megelőzik bajt de önös érdekből nem tették. Vettel a régi gumikon is vezette a VB, de érdekes módon az új gumik nem RBnak kedveztek mert Hungaroringen Mercedes győzött. A RB SPA után vált legyőzhetetlenné, de ott mint egyszer kifejtettem radikális változtatások voltak kasznin, a szokásos nagy leszorítóerő alacsony végsebesség helyett, alacsony leszorítóerő nagy végsebesség lett a konfig.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Kik a jelenlegi legjobb F1-es pilóták szerintetek? Prohardveres felmérés, első rész.