Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    Az április 17-én leadott telefont ma kaptam meg. ILYEN állapodtam adtam le felülvizsgálatra, miuátán a központi szervíz visszaküldte, ma pedig ÍGY kaptam vissza. Konkrétan kitört belőle egy darab. Először amikor leadtam egy darab repedés volt. Amikor visszakptam, már kétirányú lett. Most amikor újra visszakaptam, ki is tört belőle az a darab.

    Folytattam a reklamációt az Ügyfélszolgálatnál, mert a felülvizsgálat egy viccre sikeredett. Konkrétan nem írtak semmi megjegyzést, csak, hogy töltsem a telefont félóráig mielőtt bekapcsolom.

    Ők a hibát bekódoták. Idézem szó szerint:

    Vevő által észlelt hiba:4799 - Hiányzó alkatrész vagy egyéb mechanikai hiba (Pl. Zsanér, flip, szeblámpa, SIM-ajtó). A kijelző, a kamera, a billenytyűzet hibái nem tartoznak ide.

    Vevői hibaleírás (szöveges): A nokia felirat felett a hangszóró nyílásától jobbra felül el van repedve. Ügyfélszolgálattal egyeztetett az ügyfél a javítással kapcsolatban.

    Hibajalelenség kódja: 4799

    Hibakód: 334 Fizikiai sérülés - javítható

    Szóval ott tartok, ahol egy hete, csak a telefonból kitört egy darab. Ez így nem frankó :(

    A Nokia nevét pedig ők írták kisbetűvel nem én...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák