Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    válasz Just486 #3031 üzenetére

    Csak azért kérdeztem mert, ha ugyan az egyiknél meg tudták oldani ugyan azt a házat, hogy ne legyen vele gond, akkor a másiknál is sikerülnie kellene. Teszem azt a Lumia 800 és 900 telóknál már jobban odafigyeltek erre. Most kérdés pl. hogy az N9-nek milyen az alkatrész ellátása. Gyártanak-e pl. másik házat, ha közben kiderül, hogy egyébként gond van vele.

    Most az enyém csak szimplán eltört. Olvastam itt, hogy valakinek meg azért "recseg" a telfonja, mert a ház eleresztette a kijelzőt és nem fix már. Aztán hámlik és kopik is, ha éppen úgy alakul. Szóval azért vannak itt minőségi kifogások.

    A srácok korrektek voltak a szervízben. Ráírtak a hiba lapra, hogy fizikai behatás nem látszik a telefonon. Ők sem vonták kétségbe, hogy a törés elég sépci dolog. Csak az a furcsa, hogy akkor a központi szervíz miért húzza az időt :F

Új hozzászólás Aktív témák