Új hozzászólás Aktív témák

  • tfery

    tag

    válasz Unlimited #14015 üzenetére

    Úgy gondolom, hogy mindenki aki kifogással él valamely termék iránt normális hangnemben teszi ezt akár írásban akár szóban, és természetesen az ügyintéző is ugyan így tesz. Az elenyésző kissebségről most ne beszéljünk. De a jog nem könyöradomány, az mindenkire egyformán vonatkozik normális jogállamban. Ennek megfelelően kell eljárnia a multinacionális szervezetnek, illetve képviselőjének, és természetesen az ügyfélnek is. Itt nagyon sokan a vitában csak azt hozták fel érvként, hogy ők hogy jártak " a szervizes azt mondta, hogy nem jár az új készülékhez új jótállás ". Én megpróbáltam valós érveket és jogszabályokat felsorolni. Úgy látom, hogy a sokan nincsenek tisztában a jogaikkal. Javasolom, ahogy már korábban is, hogy nézegessétek a NFH honlapját ott sok hasznos információt kaphattok, nem szükséges a PTK-t, és a jogszabályokat bogarászni.

    Ma kezdődik életem hátra levő része.

Új hozzászólás Aktív témák