Új hozzászólás Aktív témák
-
beegee
csendes tag
sziasztok!
egy hete vagyok E52-es tulaj, a pechesebb szériából.
Az első napokban viszonylag stabil volt a teló, de tegnapra már teljesen megbízhatatlan lett, sokszor lefagyott, mivel zsebben volt, nem is tudtam róla.
(Előtte csak telefonálás vagy használat közben újraindult, még elviseltem.)Olvasva a fórumot, valaki írta a kártya mentése majd telefonon történő újraformázás módszerét, bevallom, nem hittem benne.
Ma délelőtt nyűgömben -mivel nincs újabb soft, ami esetleg orvosolhatná az instabilitást- megtettem: lementettem a hozzáadott Nokia SD kártya tartalmát, kicseréltem amúgy is nagyobb változatra, amit a telóban formáztam, majd visszamásoltam az eredeti kártya tartalmát, arra ügyelve, hogy a már létező file-okat (nemtom miért vannak frissen formázott kártyán, de mindegy) ne írja felül. Le kellene kopognom, mivel azóta sem lefagyás, sem újraindulás, több, mint 12 óra uptime!Szerintem a formázás egy próbát megér, bár nem tudom, hogy az, vagy a kártya csere oldotta meg eddig legalábbis a gondjaimat.
üdv
[ Szerkesztve ]
beegee
-
beegee
csendes tag
múlt csütörtökön töltöttem utoljára (azóta "csak" 2 gyors újraindulás volt), szóval 7napja bírja, és még 2 csík van :-)
(persze nem igazán nyüstölöm, 3G kikapcsolva, szinte csak telefonálás, de abból azért napi 1 óra kb. )üdv
[ Szerkesztve ]
beegee
-
beegee
csendes tag
tegnap este sajna nekem is megadta magát a teló, pedig viszonylag stabil volt, heti 1 kifagyással megúsztam (nem volt semmi extra telepítve).
Azóta viszont be sem kapcsol, akku, sim, sd kivéve, de reggelre sem volt halandó.
szóval ma szervizpont lesz belőle.üdv
beegee
-
beegee
csendes tag
válasz old rocker #1823 üzenetére
Lefagyás/kifagyás:
nekem nem volt semmi feltéve, csak a gyári soft-ok, ami alapból telepítve voltak (nokia maps térkép frissítve, de semmi illegális).eleinte sokat fagyott, hol beszélgetés közepén, hol magától a zsebemben, ezutóbbi volt a kellemetlenebb, mivel nem vettem észre, hogy nem megy a teló.
Miután megformáztam az SD kártyát, meg soft resetet csináltam, a fagyások elmaradtak, heti max 1-2 fagyás volt csak.
Egészen tegnapig, amikor beszélgetés közben elment, és már nem tudtam visszakapcsolni.
Ma szerviz, próbálták helyben orvosolni, de központi szerviz lett a vége.Viszont minden vita nélkül, előre jelezte, hogy ennek még vannak gyerekbetegségei.valamelyik angol fórumon olvastam, hogy a fagyások egy részét az akkumulátor nem megfelelő érintkezése okozza.
üdv
[ Szerkesztve ]
beegee
-
beegee
csendes tag
2,5 hét után végra kaptam infót a telefonom szervizelése állapotáról.
Eddig hitegettek, hogy központi szervízben van, panel csere, ami elhúzódik anyagihiány miatt, meg a sok első szériás E52 meghibásodás miatt.Ma visszahivtak a központból, és nem javítható a teló, de nem volt elegendő készlet, a cseréhez - már meg sem kérdeztem, hogy akkor eddig miért tököltek, miért nem kaptam csereutalványt...
mindenesetre félelmetes, hogy ahány nokia központossal beszéltem, annak mind akcentusa volt, és csak reméltem, hogy az elmondottakon ugyanazt értjük :-)
mindenesetre három hét után (kedd-szerdán fog megérkezni a lokál szervizbe a csere) végre lesz talán normális telóm, cserekészüléknek egy agyongyötört kagylós nokiát kaptam, amit nem szivesen mutogattam... Mondjuk azt sem értem, hogy miért nincs kategórián belüli csere készülék... Úgy könnyebb lenne a várakozás. És persze azt sem értem, miért érdemes ma még szervizelni, miért nem cserélnek rögtön a lokál szerviz bevizsgálása után...
Ha van valakinek tapasztalata, hogy ilyenkor mi az eljárás, már mint cserénél, megoszthatná!
üdv/köszi
beegee
-
beegee
csendes tag
sziasztok!
4hét (!) nokia szervíz után -több reklamációt követően- múlt héten megkaptam a telót.
Nekem egyik pillanatban lehalt, előtte viszonylag stabil votl, de kifagyás heti 2-3 mindenképp volt. Szóval 2-2,5 hét után jött rá a Nokia, hogy a teló javíthatatlan, és még 2 hétig tartott, amire kicserélték. Old Rocker, egyszer megkérdezhetnéd a Nokiát, miért éri meg nekik központi szervízbe hurcolni a halott telót, ott központi panelt cserélni, ahelyett, hogy a vevőt gyorsan kompenzálva kicserélnék egy másik készülékre. Nem tudom elképzelni, hogy ez így rentábilis tud lenni, nem is beszélve a vevő elégedettségről. A mai világan azt tudom reálisan elképzelni, hogy a helyi szervízes megnézi, max 1 órán belül megállapítja a teló javítható, ha nem akkor egyből csere. Mondjuk legyen max 3 napja erre, de nem több.Viszont amióta visszakaptam (lassan 1 hete) semmi, de konkrétan semmi fagyás nem volt, hang is tiszta, másik fél sem panaszkodik. Én emiatt attól tartok, az első szériás telók hardware hibásak, mert más értelmes magyarázatot nem tudok. Ugyanaz a soft, és abszolut semmi hiba.
üdv
beegeebeegee
-
beegee
csendes tag
na erre ugyan várhatunk, autóknál is presztizs kérdést csinálnak a visszahívásokból, pedig ott többről van szó, mint egy telefonról....
másik érdekes dolog, volt egy full backupom a telóról, volt egy db progi, ami külön lett aláírva és telepítve a régi telóra. Na ez a progi is megjelent és működik a cserélt telefonon is...
[ Szerkesztve ]
beegee
-
beegee
csendes tag
Örülök az új firmware-nek, de vagyok olyan pofátlan, mivel a szervízes központi panel csere óta hibátlan (második hete semmi kifagyás) inkább nem teszem fel.
Nekem erős a gyanúm, ahogy korábban is indokoltam, ezek a hibák nem firmware függőek, inkább első körös gyártási hibásak. Aztán persze az új firmware tehet megkerülő megoldásokat (pl. kihagyja azokat a részeket (pl. memória szegmensek), amelyek miatt kifagy), ami miatt a korábbiak is stabilak lesznek.beegee
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- EAFC 24
- Politika
- ASUS routerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Toyota topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest