Új hozzászólás Aktív témák

  • beegee

    csendes tag

    sziasztok!

    4hét (!) nokia szervíz után -több reklamációt követően- múlt héten megkaptam a telót.
    Nekem egyik pillanatban lehalt, előtte viszonylag stabil votl, de kifagyás heti 2-3 mindenképp volt. Szóval 2-2,5 hét után jött rá a Nokia, hogy a teló javíthatatlan, és még 2 hétig tartott, amire kicserélték. Old Rocker, egyszer megkérdezhetnéd a Nokiát, miért éri meg nekik központi szervízbe hurcolni a halott telót, ott központi panelt cserélni, ahelyett, hogy a vevőt gyorsan kompenzálva kicserélnék egy másik készülékre. Nem tudom elképzelni, hogy ez így rentábilis tud lenni, nem is beszélve a vevő elégedettségről. A mai világan azt tudom reálisan elképzelni, hogy a helyi szervízes megnézi, max 1 órán belül megállapítja a teló javítható, ha nem akkor egyből csere. Mondjuk legyen max 3 napja erre, de nem több.

    Viszont amióta visszakaptam (lassan 1 hete) semmi, de konkrétan semmi fagyás nem volt, hang is tiszta, másik fél sem panaszkodik. Én emiatt attól tartok, az első szériás telók hardware hibásak, mert más értelmes magyarázatot nem tudok. Ugyanaz a soft, és abszolut semmi hiba.

    üdv
    beegee

    beegee

Új hozzászólás Aktív témák