- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas77
senior tag
válasz sziada5925 #18004 üzenetére
Ahogy mondod. A rövidebb módban jobb. De így sem az igazi. Azt hittem, hogy csak az én készülékem tervez kerülőutat az útvonalba, de most már látom, hogy ez ennyit tud.
Még annyit, hogy a budai rakparton szinte végig 70-nel lehet menni és álltalában halad is annyival a forgalom. Viszont a kiskörúton 50 a limit, ráadásul rengeteg lámpás kereszteződés is van. Nem igazán értem.
Az viszont meglepett, hogy a Róbert Károly körúton a Dómusznál már nem akar befordulni balra. Ez csak azért érdekes, mert lehet hogy faragják a szoftvert és előbb utóbb megfelelően fog tervezni a Nokia is.
Az android hiába tervez jól, ha hamar lemerül az akksija.
Néha egész nap kell használnom a navigációt. Az E52 simán kibírja az egész napos navigálást. Az androidnak itt még fejlődnie kell!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest