- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Aliexpress tapasztalatok
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
válasz old rocker #14492 üzenetére
"Ami ilyenkor kimarad: hány egyéb telefon volt még a szervizeldében és abból mennyi volt az azonos típusú? Milyen típusúak voltak ezek?"
Tudod én tanultam valószínűségszámítást. Ha beviszek egy telefont a márkaszervizbe, és csak az enyémmel azonos típusokat látok, akkor k. kicsi az esélye, hogy egy rossz időpontot fogtam ki, és csak ennek köszönhető ez a "véletlen" egybeesés.
És nem, nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a világ vezető mobilgyártója egy elég drága üzleti kategóriás készülék esetén egy JÓL ISMERT gyári hibával nem hajlandó foglalkozni. Úgy tesz, mint ha nem is létezne. Ez egy rohadék hozzáállás.
-
ROBOTER
addikt
válasz old rocker #14492 üzenetére
"Az általad adott egyik linken volt 3 versenyző"
Milyen számrendszerben?
Bocs, nem a személyed ellen szól. Elhiszem, hogy vannak jó példányok. De azt nem fogadom el, hogy ez a cég így áll hozzá. És mástól sem fogadom el, hogy a céget védi ebből a szempontból.
[ Szerkesztve ]