Új hozzászólás Aktív témák

  • old rocker

    veterán

    válasz bb78 #1012 üzenetére

    Grat. és üdvözöllek a klubban! A kezelő billentyűzetet valóban szokni kell. Nem vagyok mobil tervező mérnök,de ha megtartották volna az E51 gyorsgombjait ... itt még nagyobb hely is van, bár, ott a törlés gomb helyett nyomott az ember 2-est vagy a navi billentyű alsó peremét... De pl. egy 6220C billentyűzete ehhez képest kőbalta Lilliputban, ahol az ujjad a Gulliver...
    De ez lenne a legnagyobb hiba. Ahogy olvasom a topikot, azt kell megállapítanom, hogy elég nagy a szórás... Mintha a Nokia célja a piacra dobás beharangozott határidejének tartása lett volna, nem a meo. Csak drukkolni tudok azoknak, akiknek máris szervizelde gondjuk van. Csak keményen! Udvariasan, de keményen.
    Az E51 220-as szoftjával kapcsolatban itt, a fórumon kialakult az az általános vélemény, hogy a 200-hoz viszonyítva -1 nap az akksinak. A függetleneknek már rendelkezésre állt a 300-as sw, csak a trénél még nem.Érdeklődtem e-mailben a témobilinél,mikor lesz nekünk is elérhető? És leírtam, hogy egy mobilos fórumon mi az egybehangzó vélemény a 220-as swrel kapcsolatban. Olyan választ kaptam, hogy lehidaltam. Ők még nem is tudnak ilyen szoftverről, forduljak a Nokiához. Hozzájuk semmiféle negatívvisszajelzés nem futottbea 220-as sw--rel kapcsolatban. Felhívtam a Nokiát, egy tört magyarságú hölgy mondta, ném tudrálá a témábil? Hát éz érdékés... Újabb e-mail a trének, amiben közöltem a nokiás beszélgetésem tartalmát, közöltem, hogy nem nekem, a felhasználónak, hanem nekik, a szolgáltatónak kellene a gyártónál az új szoftvert szorgalmazni, arra pedig, hogy nincs ilyen panaszra visszajelzésük,közöltem, nyugodtan tekintsék autentikusnak az én gyűjtésemet: van. Na, ilyenkor, amikor már bedurran a fejem,mert a szolgáltató ping-pong labdának néz, akkor szoktam az e-mailben odaírni a nevem alá a titulust is, szerkesztő, MUOSZ tag. Ilyenkor az udvariasság mellett egy kissé ironikus megjegyzéseket is megengedek magamnak. A tré nem válaszolt erre alevelemre:de 3nap múlva, amikor rádugtam az E51-est a PC Suite-ra, már közölte, van a telefonhoz új sw... A végső konklúzió miatt írtam le az esetet - éssokattudnék még más szolgáltatóval, sőt, hagyatéki ügyben is írni: ha az ügyfél jámbornak néz ki, akkor minden hülye szöveggel elhajtják. Ahogy megérzik a bizonytalanságot rajtad, abban a pillanatban ezt csinálják. Egy hagyatéki végzéssel kapcsolatban az ajtóban fordultamvissza kaffogni, mint Colombo: fél óra múlva a kezemben volt az ügyirat, amire azt mondták: szabadság, gyes stb. miatt csak 6 hét múlva tudják elkészíteni.
    Szóval: ne hagyjátok magatokat. Külön kellene tanítani a szervizeldékben, ügyfélszolgálaton alkalmazandó kommunikációt. Ha túl ingerült, udvariatlan vagy: vesztesz. Ha átlag udvarias ügyfél: vesztesz. A kettőt egy vékony, ingatag kommunikációs mezsgye választja e legymástól.

    A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek

Új hozzászólás Aktív témák