Új hozzászólás Aktív témák

  • FixY67

    senior tag

    válasz remington2 #1 üzenetére

    Az ügyintézés főleg azért lassult le, mert kb. 2-3x annyi emberrel kell foglalkozniuk. :(
    Közel egy éve járok rendszeresen az egyik budapesti irodába és az utóbbi kb. 3-4 hónapban drasztikusan megnőtt az ügyfélforgalom.
    Ugye az ember bemegy, akkor először az információs pulthoz kell menni, ott kap sorszámot. No ezt a menetet akármilyen szar is a rendszer, ha működik, igen nehéz lelassítani.
    Tavaly nyáron max. 10-15 ember állt előttem a sorban, bármikor mentem. A két legutóbbi látogatásom (egy héten belül jártam ott kétszer) alkalmával úgy 30-40-en álltak sorba. A teremben szinte állóhely sem volt. Az ügyintézőmmel meg ugyanolyan gyorsan végeztem, mint korábban bármikor. Ja! És ott virított egy táblácska, hogy az influenza járvány miatt sok ügyintéző hiányzik, emiatt is vannak (illetve voltak) fennakadások.
    Szóval ez az egész a szokásos MaNem-es hisztériakeltés kategóriába sorolható.

    ...

Új hozzászólás Aktív témák