- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Microsoft Outlook topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gmail
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Windows 11
- Reklámblokkolók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
FixY67
senior tag
válasz remington2 #1 üzenetére
Az ügyintézés főleg azért lassult le, mert kb. 2-3x annyi emberrel kell foglalkozniuk.
Közel egy éve járok rendszeresen az egyik budapesti irodába és az utóbbi kb. 3-4 hónapban drasztikusan megnőtt az ügyfélforgalom.
Ugye az ember bemegy, akkor először az információs pulthoz kell menni, ott kap sorszámot. No ezt a menetet akármilyen szar is a rendszer, ha működik, igen nehéz lelassítani.
Tavaly nyáron max. 10-15 ember állt előttem a sorban, bármikor mentem. A két legutóbbi látogatásom (egy héten belül jártam ott kétszer) alkalmával úgy 30-40-en álltak sorba. A teremben szinte állóhely sem volt. Az ügyintézőmmel meg ugyanolyan gyorsan végeztem, mint korábban bármikor. Ja! És ott virított egy táblácska, hogy az influenza járvány miatt sok ügyintéző hiányzik, emiatt is vannak (illetve voltak) fennakadások.
Szóval ez az egész a szokásos MaNem-es hisztériakeltés kategóriába sorolható....
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- GTA V
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Opel topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest