- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
scapegt
senior tag
válasz mavlafa #20968 üzenetére
GreenEver írt róla, frissítette a romot és jó lett neki. Az enyémnek is ugyanaz volt a baja (Csíkozás), de nem akartam belepiszkálni a telóba, inkább leadtam szervizbe, no meg miután leadtam, ő addigra jött rá, hogy romcsere megoldja az már más kérdés, hogy a 2., cserélt Defy-mmel is gondok voltak, ezért az szervizben kötött ki, két napja adtam le a Vodának, ahol kaptam egy cserekészüléket, egy Samsung S5320-ast, amin meg a dátumot és az időt nem lehet beállítani , hiába állítottam vissza a gyári beállításokat, 2000.01.27-vel kezdi mondjuk este 6-kor reggel 5 órai idővel és akármit csinálok, nem lehet átállítani.
Szóval a voda szerviz idejére mindenkor ad cserekészüléket (feltéve, hogy van a boltban, ahova az ember épp beviszi). Ma néztem, változott a május 27-i időpont, június 1-re írják, hogy kész lesz Ha az is hibás, azt is visszaviszem...Egyébként úgy tudom (és gyakorlatban is így működött), hogy ha valamit többször viszel vissza mert rossz, elállhatsz a vásárlásától és visszakapod az árát. GP akkukkal jártam így, 4x vittük vissza a 4-es csomagokat, mert mindig volt egy 0-os benne, aztán ötödszörre kis könyörgés után visszakaptuk a pénzünket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Fallout 76
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- EAFC 24
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Wise (ex-TransferWise)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...