Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz bambano #8 üzenetére

    pontosan, hoban ködben esöben , jeges eső és este folyamán szinte haszontalan mind.
    Ez föleg annak köszönhető, hogy szinte csak a kamerára hagyatkozik mind, nincs semmi olyan más szenzor ami idöjárástöl függetlenul segitene.
    ÉS még a rendszerek sem dolgoznak össze egymással, tehát például egy megcsuszásnál a kipörgésgátlo az ABS és a sávelhagyás segitö nem müködik együtt, hogy megakadályozzák, hogy kicsussz a sávbol neki a szembejövönek vagy az árokba.

    Vészfék aszisztans is van a kocsikba, de azt sem látom, hogy bármikor is elkerülhetö lenne vele egy baleset. csipognak meg jeleznek, de mire be kéne avatkozni már késő.

    ÉS ezektöl függetlenül inkább azzal tudnák a legtöbb balesetet is megelözni, ha nem akarnák telepakolni monitorokkal meg mindenféle médiatartalommal a kocsit. Mert telefonálni nem lehet a kocsiba, de a monitorokra meg folyamtosan jönnek az értesitések ami ugyan ugy elvonja az utrol a figyelmet, vagy akár csak egy rádio csatorna váltás vagy egy funkcio bekapcsolása.
    Mert mig régen csak oda kellett nyulni a megszokott helyre anélkül , hogy odanéznénk, most ezt nem lehet megtenni ,mert a kijelzön nem érzékelhető a gomb helye, muszály odanézni.
    Sokkla több dolgot inkább a HUD-ra kellene tenni ha már nagyon akarják. és a vezérlést meg a kormányra.

    Meg csodálkoznak ha fárad a sofőr, ha a monitorok ott vibrálnak elötte , föleg este , ami megint balesethez vezethet,mert a belso világitás csökkenti a kilátás távolságát .

    Ha már anynira a biztonság van a szem elött nem ártana ezeket is észbe tartaniuk és egy teljesen uj szemléletet bevezetni .

Új hozzászólás Aktív témák