Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Cathulhu #11 üzenetére

    Dettó. Kár, hogy tönkretette az Uborka a Black Hole-t és befejezetlenül hagyta a VI-ot, mert egész jó lehetett volna :(

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz doooo #23 üzenetére

    Kevés az ilyen. :)
    A Half-Dead kampány szerintem azóta is messze überelhetetlen.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz doooo #37 üzenetére

    Igen, általában pária kasztba tartoznak a Heroes IV (HIV!) kedvelői a közösségen belül, pedig szerintem pompásan sikerült még annak ellenére is, hogy ugyanúgy félkész termék, mint a VI és kábé ugyanabból az okból. Be kell látni, hogy a 4 is sokkal jobb lehetett volna, ha a bedőlőfélben lévő 3DO hagyott volna elég időt az NWC-nak, de nem így lett...a végeredmény viszont a maga furaságában is pompás. A VI ugyanezért lett ilyen...izé...az Ubi nem fizette ki a Black Hole-t a tarthatatlan határidők meg a légbőlkapott Ubi-s produceri elképzelések miatt, ami miatt szépen csődbe is mentek, állítólag a saját magukkal és a sorozattal szembeni igényesség miatt kerülhettek egyáltalán town screen-ek a játékba (kikönyörögték, hogy megcsinálhassák, saját pénzen), mert az Ubi valami "pörgősebbet" akart, amibe nem fért bele a város bámulászása...szóval elég viharvert a Heroes történelme, de a 2-3-4 képvisel annyi értéket szerintem, ami miatt nem pusztán a generációnk nosztalgiafaktorára fogható az ajnározás...de ezt az új részekben valahogy kiveszni látom.

    gbors:

    Az V-ben már csak a lóvé volt a motiváció, senki sem akart eltérni a legtöbbek által szeretett III receptjeitől, ami a VI-ban meg most a VII-ben folyik, már csak sótlan legokocka-újrarendezgetés szerintem.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz gbors #45 üzenetére

    Egyetértek annyiban, hogy a III nem hozott semmit mechanikában (ami miatt nem lehet nekem sem az abszolút kedvencem), viszont esztétikában, "egyben van" hangulatban valami olyat, amit akkor is lehetetlen nem figyelembe venni, ha az ember erőteljesen próbálkozik, különösen így, ezer év múlva, amikor már látott tucatnyi, részeiben sokkal jobb "csinálást" azóta...egyszerűen minden stimmelt abban a pillanatban valahogy, talán pont mindenkit a jó pillanatban kapott el az ihlet, vagy leszálltak az ufókok és előrepörgették az időt, megmutatván a tuti tutit vagy nem is tudom...az apró, zseniális húzások miatt (pölö a darabos egységanimációba hanyagul bedobott, lehengerlően smooth morál effekt, vagy a csatabárd finomságával darabokból összeollózott, valami megfejthetetlen okból mégis működő és azóta is makacs kitartással elévülni képtelen town screen-ek és hasonlók) egyszerűen nem lehetséges elintézni az egészet egyszerű, kölökkori nosztalgiával és azóta is egy kézen megszámolható azon játékok száma (nekem legalábbis), ahol valami hasonló "minden egyben van" klappolást vélek felfedezni, szóval hiába lett jobb szerintem is a IV, vagy volt jobb valahogy máshogy a II, de szinte fogcsikorgatva egyszerűen muszáj imádni a III-at is, ami persze az Uborkás folytatásokra egyáltalán nem igaz már...
    Reboot kéne, valóban, és valóban nem lesz, de talán nem is baj, valószínű brutális mázli kéne ahhoz, hogy akár tök máshogy, de összehozzanak egy csapatra való tehetséges huszonévessel valami olyan időtállóságot, amit egyszer már elértek, jópár éve.

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

Új hozzászólás Aktív témák