Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neovenator

    senior tag

    válasz gbors #45 üzenetére

    Egyetértek annyiban, hogy a III nem hozott semmit mechanikában (ami miatt nem lehet nekem sem az abszolút kedvencem), viszont esztétikában, "egyben van" hangulatban valami olyat, amit akkor is lehetetlen nem figyelembe venni, ha az ember erőteljesen próbálkozik, különösen így, ezer év múlva, amikor már látott tucatnyi, részeiben sokkal jobb "csinálást" azóta...egyszerűen minden stimmelt abban a pillanatban valahogy, talán pont mindenkit a jó pillanatban kapott el az ihlet, vagy leszálltak az ufókok és előrepörgették az időt, megmutatván a tuti tutit vagy nem is tudom...az apró, zseniális húzások miatt (pölö a darabos egységanimációba hanyagul bedobott, lehengerlően smooth morál effekt, vagy a csatabárd finomságával darabokból összeollózott, valami megfejthetetlen okból mégis működő és azóta is makacs kitartással elévülni képtelen town screen-ek és hasonlók) egyszerűen nem lehetséges elintézni az egészet egyszerű, kölökkori nosztalgiával és azóta is egy kézen megszámolható azon játékok száma (nekem legalábbis), ahol valami hasonló "minden egyben van" klappolást vélek felfedezni, szóval hiába lett jobb szerintem is a IV, vagy volt jobb valahogy máshogy a II, de szinte fogcsikorgatva egyszerűen muszáj imádni a III-at is, ami persze az Uborkás folytatásokra egyáltalán nem igaz már...
    Reboot kéne, valóban, és valóban nem lesz, de talán nem is baj, valószínű brutális mázli kéne ahhoz, hogy akár tök máshogy, de összehozzanak egy csapatra való tehetséges huszonévessel valami olyan időtállóságot, amit egyszer már elértek, jópár éve.

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • emmm

    senior tag

    válasz gbors #58 üzenetére

    Én mostanában, pont ez új rész miatt, megvettem a 2. részt. :) Rájöttem, hogy a kieggel nem is játszottam sosem, meglepően jó, és simán ellennék vele hosszú órákat, mint régen, csak a kislányom már nem engedi ugye :D Sebaj, néha egy-egy meccs erejéig azért elvagyok.

  • emmm

    senior tag

    válasz gbors #61 üzenetére

    A Wizard's Isle már pipa - az utolsó pályát egyszer újrakezdtem, mert felfedezve a pályát, már tudtam, hova menjek egyből és simán meg is lett. Itt csak az volt a bajom, hogy nem adta be a Wisdom képességet és így nem tudtam használni a Dimension Door-t, meg kellett várnom legalább egy secondary feltápolt hőst, hogy tartani tudjon 1-2 várost a rengeteg hőssel szemben, míg a fő csapat egymás után leölte az ellent.

    A másik végével (Price of Loyalty) pont most bajlódok. Meglepődtem, mikor a red playerbe belefutottam a purple (3. gép) találkozásánál, odateleportált potom ~250 bone dragonnal...mondom kösz :D Érdekes is, szétnéztem a neten, elvileg nem tudnának kijönni a saját oldalukról. Innentől kezdve ez lehet, korábbi játékállás visszatöltése lesz, vagy teljes restart, mert max. 60-70 sárkányt tudok lenyomni, a piszok egyből anti-magic-et tol a sárkányaira. És persze megindult a váraim felé. A másik gépet érdekes mód nem támadja meg, csak engem.
    Szerk: persze megcsináltam az összes mellékküldit, azok könnyűek voltak, így megvan a portálozós artifact is.

    [ Szerkesztve ]

  • emmm

    senior tag

    válasz gbors #64 üzenetére

    Tényleg szívás. Újrakezdtem reggel, immár a 2. hónap végére megvolt az összes zöld vár (az utolsó ugye egy Titan-os vár), majd a 2. hónap utolsó napján hirtelen megjelent a piros hőse ~250 bone dragonnal (nekem még csak 21 titánom volt összesen, mindet megvettem...).

    Amúgy azt is írják a leírások, hogy elvileg csak a barbár kis faluban lehet venni hajót, de ez nem igaz. A bal szélső szigeten lévő faluban is lehet venni. Sajnos a piros emiatt az összes váramat képes lenne elfoglalni.

    Amiatt is szitkozódtam, hogy csak és kizárólag használhatatlan képességeket dobott fel végig a hős fejlődés során: mivel az artifact miatt +3 luck/morale van, ezért nincs értelme a luck-nak meg a leadership-nek (morale lehet jó, mivel többféle vár többféle egységei már csökkentik a morált), de az ilyen eagle eye, scouting meg dimlomacy (ezen a pályán használhatatlan!) cuccoknak tényleg semmi értelme. Legalább egy archery-t adott volna, ha már íjászkodok ezerrel. Innen nézve, azért az 4-5-6 részek hős fejlesztései mérföldekkel jobban vannak kitalálva. A 3. részben is sokszor csak a szerencsén múlt, mennyire lesz ütőképes a hős - ez az egy negatívuma volt talán a 3. résznek.

    Az ötlet jó, amit írtál, tényleg azt tudom csinálni, hogy a gyorsabb íjászokat berakom a főhőshöz, kifejlesztem az összes mágiát és mikor támadna, egyből feladom és újra megveszem a hősömet. A bone dragon az szerencsére csak average sebességgel rendelkezik, így a very fast-fast íjászokat kell összerakni. Meg +1 valamilyen lényből, hogy mielőtt támadásba lendülne, vissza tudjak vonulni - több egység nem kell, ezzel lehetne minimalizálni a visszavonulás költségét.

    Ez a része kicsit emlékeztet a legnehezebb heroes 3 pályára, amit valaha játszottam, és amit iszonyat nehezen tudtam megcsinálni (kb. 15x újrakezdés): a Unleashing The Bloodthirsty pályára. A végének a kulcsa egy hasonló megoldásban rejlett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák