- Linux kezdőknek
- Google Photos
- Mozilla Firefox
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Synology NAS
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
emmm
senior tag
Tényleg szívás. Újrakezdtem reggel, immár a 2. hónap végére megvolt az összes zöld vár (az utolsó ugye egy Titan-os vár), majd a 2. hónap utolsó napján hirtelen megjelent a piros hőse ~250 bone dragonnal (nekem még csak 21 titánom volt összesen, mindet megvettem...).
Amúgy azt is írják a leírások, hogy elvileg csak a barbár kis faluban lehet venni hajót, de ez nem igaz. A bal szélső szigeten lévő faluban is lehet venni. Sajnos a piros emiatt az összes váramat képes lenne elfoglalni.
Amiatt is szitkozódtam, hogy csak és kizárólag használhatatlan képességeket dobott fel végig a hős fejlődés során: mivel az artifact miatt +3 luck/morale van, ezért nincs értelme a luck-nak meg a leadership-nek (morale lehet jó, mivel többféle vár többféle egységei már csökkentik a morált), de az ilyen eagle eye, scouting meg dimlomacy (ezen a pályán használhatatlan!) cuccoknak tényleg semmi értelme. Legalább egy archery-t adott volna, ha már íjászkodok ezerrel. Innen nézve, azért az 4-5-6 részek hős fejlesztései mérföldekkel jobban vannak kitalálva. A 3. részben is sokszor csak a szerencsén múlt, mennyire lesz ütőképes a hős - ez az egy negatívuma volt talán a 3. résznek.
Az ötlet jó, amit írtál, tényleg azt tudom csinálni, hogy a gyorsabb íjászokat berakom a főhőshöz, kifejlesztem az összes mágiát és mikor támadna, egyből feladom és újra megveszem a hősömet. A bone dragon az szerencsére csak average sebességgel rendelkezik, így a very fast-fast íjászokat kell összerakni. Meg +1 valamilyen lényből, hogy mielőtt támadásba lendülne, vissza tudjak vonulni - több egység nem kell, ezzel lehetne minimalizálni a visszavonulás költségét.
Ez a része kicsit emlékeztet a legnehezebb heroes 3 pályára, amit valaha játszottam, és amit iszonyat nehezen tudtam megcsinálni (kb. 15x újrakezdés): a Unleashing The Bloodthirsty pályára. A végének a kulcsa egy hasonló megoldásban rejlett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ghost of Tsushima - Nem kell PSN fiók a PC-s változat sztorijához
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- MG5 menetpróba
- Motoros topic
- Egér probléma
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest