Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Zso2 #14 üzenetére

    Mert az API nem úgy működteti a hardvert, ahogy kellene. Régóta ez a probléma.

    Lara haját kiterjeszteni minden szereplőre egy technikai probléma. Az két UAV-t igényel, és hatot elvisz a HDAO, a DoF és az árnyékok megjelenítését segítő compute shader. Tehát a futószalagon elérhető 8 erőforrás ezzel betelt. Ha még egy szereplőre rárakod Lara haját, akkor az már 10 UAV-t igényel, annyi pedig csak a feature level 11_1 szinten van. Minden extra lengedező haj a karaktereken +2 UAV. Ha 30+ emberre akarod megcsinálni, akkor ahhoz már Mantle kell. De ha 5-nél több ember lesz Lara-féle hajjal a képernyőn, akkor is a Mantle kell az asszinkron compute miatt, mivel DX11-ben nem lapolható át a számítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák