Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #93794560 #942 üzenetére

    Semennyire, csak valószínű, pontosan a TWIMTBP miatt, ahogy a cikk írja. Pontosan ezért nem jöhet ki ebből rosszul az NV. Ha nagyobb közönség előtt kiderül, akkor rámutatnak a Cytekre, oszt el van intézve.

    (#943) MZperX75: Nem én vettem észre, hanem a Hardware.fr. Az ő cikkük alapján van írva ez.
    A Mafia 2 után szvsz sokan másképp néznek a TWIMTBP játékokra. Ott is kiderült, hogy a hardveres PhysX egy VGA mellett nem működik a legmegterhelőbb számításokból álló clothra. Erre szerencsére reagált az NV, és elmondták, hogy ezt így tervezték meg ... egészségünkre ugye. :D A miértre nem adtak választ. Talán most ne is firtassuk.

    A STALKER: Clear Sky volt régebben érdekes játék. Az első verziók bugosak, de főleg nagyon lassúak voltak. A GSC később bejelentette, hogy elhagyja a TWIMTBP programot, és az AMD-t kérik, hogy segítsenek patchelni a játékot. Az 1.5.07-es patch volt az első olyan javítás, amiben az AMD rengeteg programkódot átírt. Ez minden kártyán jó 40-60%-os boostot eredményezett, és lett DX10.1 támogatása is a programnak. Erre tisztán emlékszem. Az eredeti játék a 9600 GT-s gépen futott, de közepesnél nem nagyon mehettem feljebb, mert rossz lett a sebesség. Persze a HD 3850 CF-hez képest, még így is jó volt. Játszani viszont nagyon nem lehetett, mert véletlenszerűen esett az FPS 1-2-re, és ez szinte gépfüggetlen volt. Az 1.5.07 után már a közepes beállítást 40-50 fps-sel vitte a 9600 GT, és a HD 3850 CF-en a highot is simán lehetett alkalmazni. Jelentős optimalizálás történt.
    Igazából abból semmi sem bizonyított, hogy az NV rendelte szarra a gépigényt, vagy csak szimplán trehányok voltak a kiküldött programozók. A GSC vezetői sem reagáltak, ezekre a kérdésekre. A TWIMTBP program elhagyására volt egy fórumos nyilatkozat, vagy beírás, hogy a közösség számára értékelhető játékokat akarnak csinálni, és ezt úgy vélik az AMD-vel tudják kivitelezni. Ennyi megkérték az embereket, hogy ne kérdezősködjenek tovább. Ezóta Gaming Evolved partner a GSC. A Call of Pripyat esetében a motor sebessége szintén jelentősen nőtt. Ekkorra már eladtam a HD 3850 CF-et, de a 9600 GT, még megvolt. Nagyon meglepődtem, hogy high fölé tudtam rakni a grafikát, és gyönyörűen ment. Sokkal jobban, mint a javított Clear Sky. Gondolom ekkorra ért be a munka gyümölcse. A Clear Sky esetében kevés volt az idő, mindent normálisan átírni. a GSC azóta sem mutogat senkire, szépen békésen elváltak az NV programjától. Gondolom érzik, hogy két fél kellett ahhoz, hogy ilyen legyen megjelenéskor a Clear Sky, hiszen lényegében a GSC bízta a programozást a TWIMTBP csapatra. Benne van a felelősségük, még ha nem is ilyen eredményt akartak.
    A dolgot azóta senki sem hozta elő. Mindenki elégedett. A játékosok kaptak egy játszható játékot, a GSC pedig pereskedés nélkül el tudott szakadni a szerződéstől.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz #93794560 #942 üzenetére

    "Az már egyértelműen bizonyítva van, hogy a Crysis 2 DX11-es módjában az engine sok mindent kétszer számol ki, vagy a kitakart objektumokat is kiszámolja, ez bizonyított tény. Engem inkább csak az érdekelne, hogy mennyire van egyértelműen bizonyítva, hogy erre az Nvidia vette rá a Crytek-et?"

    Engem meg az, hogy mibol gondoljuk, hogy mindez szandekos. Siman el tudom kepzelni, hogy egy elrontott copy/paste eredmenye a ketszeres szamitas, aztan majd kiveszik, ha rajonnek. Az egyetlen ami szandekosnak tunik, az a 64-es tesszelacio, de az szinten lehet, hogy program szintu beallitas, s mashol nem ennyire aprozza el a haromszogeket. Ennek az allitasara jogos lenne kerni megoldast. Nameg jo lenne a Cryteknek szolni elsok kozott, ha ilyesmit talal az ember, ez nem tudom megtortent-e. Az EA ugy emlekszem meg lett keresve, de nekik meg nem igazan lehet sok kozuk ennyire technikai jellegu kerdesekhez.

    I am having fun staying poor.

Új hozzászólás Aktív témák