- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Windows 11
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
osztraksajt
őstag
Pl mi is lemondtuk az előfizetéses telefonokról a családi csomagot. Megoldjuk harmadakkora keretből a beszédet mintha a kártyásokat is bevonnánk fizetősnek, max visszafogjuk magunkat és este skypeon megbeszéljük. Úgyhogy sok jót 3. negyedévben se reméljenek.
-
ro_bert17
őstag
Pont egy fél órája hívott egy telenoros: a 66 éves anyukámnak ajánlottak ingyen netet a mobiljára.
-
CarKiller47
tag
A családban mindenki átment a T-hez, amilyen színvonalon működött(illetve általában nem) a Telenor...
-
vamzi
őstag
válasz CarKiller47 #3 üzenetére
Kb 10 éve vagyok Pannonos, uram bocsá' Telenoros, de a színvonal az utóbbi időszakban meredeken csökken. Tések vesznek körül és roppant zavaró tud lenni, hogy ugyan azzal a telefonnal a Telenort eldobja a teló, a T-t meg vígan használja. Meg a mobilnetjük is siralmas. Tnél az 5Mbps-t tudják tartani ahol a telenornál már az edgenek is örülök. Ha netán van 3g,akkor a 2,5Mbps a plafon... Ebből váltás lesz úgy érzem. Sajnálom, mert már nagyon régóta vagyok náluk.
-
CarKiller47
tag
Itt is ugyanez volt, nagyon sokáig mindenki Telenoros volt, de nagyon csökken a színvonal, valamikor az ember random nem elérhető, csak a hangposta jön be, mobilnet az marad az edge-nél, és ahol van 3G ott néha ok nélkül az edge sebesség van 3.5G jelzéssel, szerintem ez nem színvonal. Én tavaly nyáron váltottam elsőként a családban, azóta szépen jön utánam mindenki.
-
Benőke
őstag
Nem is tudom mióta vagyok Telenoros. Soha semmi problémám nem volt. Megszakadt hívásaim sem voltak. Telenoros Mobilnetet meg nem használok, nem tudok nyiltakozni. T -s céges telefonom van. A mobilnet eszeveszett sebességét nem élvezem rajta. Szerintem soha nem érte el a minimumot amit megadtak. De mivel csak emilre kell ezért nem is érdekel.
A Tisztelt system ügyfélszolgálata olyan szinten sz@r a nyilvántartásukkal egyetemben, hogy oda ingyen sem biztos hogy mennék. Minden hülyeségért be kell menni a T pontban és ott kell ácsorogni órákat. Telenornál felmászok a weboldalra és néhány perc alatt pik pakk megoldom.
Eszem ágában nincs váltani. Az állandóan emlegetett minőségi problémával az elmult 10 év alatt sosem találkoztam a Telenornál. Most sem érzek minőségi változást. Csak látom hogy az emberek vándorolnak más szolgáltatóhoz. -
-
ntomka
nagyúr
Én is teljesen elégedett vagyok a Telenorral. Voltam már a másik két szolgáltatónál is, ott több problémám akadt. Viszont mindenki ismer olyan embert szerintem, aki azzal a szolgáltatóval elégedett, amelyiknél van, hiába nem ua. mint az övé.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Én nem vitatom, hogy vannak, akiknél vagy teljesen jól működik a szolgáltatás, vagy akik nem veszik észre a bajokat, mert éppen a problémás időszakokban nem akarnak semmilyen telekommunikációs forgalmat bonyolítani - csak mindössze arra akartam rávilágítani, hogy itt-ott a szolgáltatás minőségi problémái valósak. A helyszín: nem egy falu az üveghegyeken túl, hanem Székesfehérvár.
https://www.coreinfinity.tech
-
Myers
senior tag
Ez a Telenor előbb vagy utóbb, de ki fog hullani a piacról. Ti hogy látjátok? Ez a Pannon -> Telenor névváltás is csak 1 volt a saját maguknak dobott mentőövek közül, de nem segített.
Legalábbis negyed évente szoktak közölni eredményeket a piaci részesedésről. Azt látni, hogy a Telenor mindig csökken, a másik kettő pedig nő.
http://www.muszaj.hu/
-
bambano
titán
így jár az a szolgáltató, aki leszerel adótornyokat...
meg erőlteti azt a hitvány skandináv stílust és nem akarja elfogadni, hogy az itt nem működik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Szokenesz
senior tag
-
buherton
őstag
Két csoporttársamnak sem tud feljelentkezni a hálózatra mert annyira gyenge a jel erősség. Jah és a Bajcsy és Podmaniczky sarkán vagyunk.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
Benőke
őstag
Egyenlőlre bőven pozitívak. Nem örülnék neki ha váltani kéne. Mindenesetre az látszik, hogy belső problémák vannak. Inkább a Főnökök el vannak foglalva egymás fúrásával a meló helyett. Ha kireszelik akkor nincs gond, ha beáll az állandósuló fúrás, akkor kihullanak... A skandináv vonal tetszik, mert ügyfélkezelésből nem tudok rosszat mondani rájuk.
-
Kloss
őstag
Én most hagyom ott a Telenor-t, televan már velük a hócipőm.
Először is volt egy jó díjcsomagom, amit megszüntettek, mert túl jó volt. Értesítés nélkül csak emeltek az előfizetői és a percdíjon.
De az i-re a pontot az tette fel, hogy egyszer felcsatlakozott a telefonom GPRS-re (telefon váltáskor elfelejtettem kikapcsolni a GPRS netet) és befrissítette az időjárást. Na most ez az elképesztő adatmennyiség súlyos ezresekbe került nekem.
Néha szakadozik a vonal, de ettől még nem hagynám ott őket, más technikai jellegű problémám nem volt velük. -
Kloss
őstag
Bocs, kétszer jött valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
"Értesítés nélkül csak emeltek az előfizetői és a percdíjon."
Nem értesítés nélkül tették (egyenként nem szóltak senkinek) és az összes szolgáltató meglépte méghozzá egyszerre.
Szóval a telefonod miatt haragszol egy szolgáltatóra. Lehet haragudni, de a teló miatt vagy amiatt mert elfelejtetted máshol is szép summát fognak akasztani rólad.
Nem kell félteni őket úgy is csak cégek, de ez itt egyik sem indok semmire. Váltani meg válthasz ha akarsz
[ Szerkesztve ]
-
Kloss
őstag
Vártam egy ilyen hozzászólást
Nem, nem a telefon miatt haragszom rájuk. Tudom, én voltam a hülye.
De más szolgáltatónál 1000Ft-tal megúsztam volna, itt nem.
Egyébként ha utánaolvasol, akkor pont a Telenornál/Pannonnál volt ez divat, hogy némi adatforgalomért akár 50000Ft-ot is kiszámláztak.
A többi sem jobb, most egyszerűen kipróbálom másutt, mert vihetem a számom, ha akarom.
Másik szolgáltató másképp szívat meg"Nem értesítés nélkül tették (egyenként nem szóltak senkinek) és az összes szolgáltató meglépte méghozzá egyszerre."
Lehet nem egyről beszélünk, ez a történet nem mostani, jó pár éve volt.
-
Benőke
őstag
"De más szolgáltatónál 1000Ft-tal megúsztam volna"
Ez nem tudom honnan veszed. Most vágták meg igaz csak ejnye bejnyével a rózsaszínt pont az ilyenek miatt, mert kérdés nélkül ráaktiválta minden előfizetőre, hátha valaki beleszalad. Nos faterom kapott is egy 120.000 számlát. Ennyit az 1000 HUF ról.Próbálni meg nyugodtan próbálgasd. Abból baj nem lesz neked legalábbis biztosan nem.
A számhordozásnál kell odafigyelni. Nehogy 1 hónapig ne legyen szolgáltatás amit ki kell fizetni. Az egyik volt kollégám most ment a Rózsaszíntől a piroshoz és valahol valamit elkeféltek. A Rózsaszínnél már nem volt száma a pirosnál meg még nem volt. Először egymásra mutogattak, aztán meg a hatósági rendszerre. Szerintem még a hibát se tudták megmondani, hogy hol volt de azért az 1 hónapot mid két szolgáltató benyújtotta."Lehet nem egyről beszélünk, ez a történet nem mostani, jó pár éve volt."
Pontosan nem tegnap történt. Tele volt velük az Online média, hogy mindegyik szolgáltató emel, és külön nem értesítenek senkit, csak a weboldalukon lehet tájékozódni.
Mondjuk számlával együtt tájékoztathatnák az embereket mellékesen, papír alapon vagy akinek elektronikus számlája van és nem kap papír alapút, ott pedig nem kerülne még a papír árába sem. -
hemaka
nagyúr
Anno pedig milyen menő volt jó pár éve, fix 500, majd 2000-ért korlátlan wap/net gprs hálózaton. Amikor az megszűnt, számomra a pannon is vele együtt ment a süllyesztőbe...
-
ro_bert17
őstag
Nekem úgy tűnik ezekből a hsz-ekből is, hogy egyéni preferencia dönt, és nem racionális okok.
Pici óvodás korom óta pannonos vagyok. Volt egy halovány kitérőm a vodafone felé, de nekem túl erőszakosak, stb. Bár ma is használom ezt a számot, akkor gurították el a pöttyöst, amikor a nem voltak hajlandók kártyát frissíteni. Ugyanis olyan régi a volt a kártyám, hogy újabb készülékben nem tudott sms-t küldeni. Szószerint utána kellett járkálnom, mert a telefonos droid elhajtott a sunyiba, dobjam ki a telefonom szöveggel.
A T sosem volt az én világom. A cégnél minden az, de továbbra sem érzem rajtuk az ember központúságot. Mobilinternet vásárlásakor őket is megkérdeztem, aztán a 70k kaució kicsit betett. A céges mobilnetem az viszont T-s. A privát meg telenoros. De még itt sem észlelek ilyen kapcsolódik, nem kapcsolódik különbségeket, nem hogy telefonon. Ennek utoljára talán a 90-es években lehett valóság alapja, a westel, pannon idején...
Szóval szerintem... -
Kloss
őstag
Hát onnan veszem, hogy pl Vodafone-nál érdeklődtem, ha felcsatlakozok GPRS-re, akkor 1000Ft-ot számláznak és 50 vagy 100MB-ot tölthetek le.
Hétfőn kérdeztem, ha azóta változott akkor bocsro_bert17: melyik szolgáltatónál érzed az emberközpontúságot?
Telenornál leginkább azt éreztem, hogy hülyének néznek. De ez az utóbbi néhány évre igaz, előtte még Pannonként egész elfogadható cég volt.Szerk: Még annyit, hogy valóban ez olyan, mint ATI-t vagy nVidia-t választani, kinek mi tetszik
[ Szerkesztve ]
-
pomm
tag
Én 9 hónapja váltottam. Az első ami nem tetszett, az a név csere volt. Nekem az első szolgáltatóm a a pannon volt még 1996-ban. Leszámítva a 6 év külföldön élést és egyszer egy hat hónapos intervallumot, csak pannonos, előfizetéses kártyám volt. A 6 év alatt pedig pannonos feltöltőm, amikor itthon voltam, akkor arra töltöttem.
A név lecserélése engem bosszantott, egy kicsit lealázónak éreztem az összes magyar ügyfelükkel szemben és szerintem sokan így voltak, vannak ezzel. A másik a készülék kínálatuk. Mindkét szolgáltatónak voltak 0 ft-os vagy jelképes összegért komolyabb telefonjaik, pl. androiddal, amikor a telenor még csak az rbm vackot adta egy horror csomagban, meg 10 ropival olcsóbban (90.000) a piaci árnál a 100 ropis samsungot két év rabszolgaságnál. Ez amúgy az összes készülékre igaz volt. Mintha csak a zsebpénzből vásárló 10-13 éves korosztály meg a kőkemény business man-ek lennének az ügyfelek. A kettő között siralmas, régi és drága készülékeket lehetett kapni.
Amikor feltöltős kártyára szerettem volna váltani, akkor ehhez be kellett mennem személyesen. Az boltban dolgozó hölgy stílusáról inkább nem írok, bár ez nem a telenor hibája. Egy félórás tortúra végén, mondták, hogy fizessek részszámlát. Először nem értettem, ugyanis két előfizetésem volt, egy számlán, ebből csak az egyiket készültem megszüntetni, illetve átváltani feltöltősre. Kértem, hogy számlázzák ki, számlazárástól meg mehet a feltöltős. Nem lehetett. Mondtam, akkor fizetek és letettem a bankkártyám.
-Sajnos ezt nem áll módunkban bankkártyás fizetéssel elfogadni, csak készpénzzel - mondta a hölgy. Pafff.
A harmadik, a számla. Nekem évek óta +/- 1000-2000 Ft. hasonlóak a számláim végösszegei. Átmentem a piroshoz és 9 hónapja 30%-kal kevesebb. Ez következik a ismerősi körömben lévő 70-esek miatt, de lám nekik van annyi eszük, hogy adnak pl. hétvégi kedvezményt a hálózaton belüli hívásra, a pannonnak meg (legalábbis akkor) nem volt.üdv: pomm
-
Kloss
őstag
Kb ugyanez az én tapasztalatom is, de én annyit még hozzáfűznék, hogy igenis a Telenor hibája, hogy milyen az ügyfélszolgálatosok stílusa.
A cég az ügyféllel rajtuk keresztül tart kapcsolatot. Sokkal jobb szájízzel megy haza az ember, esetleg még ajánlom is másnak, hogy milyen rendesek, segítőkészek a Telenornál. Na most ezt nem fogom, sőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- World of Tanks - MMO
- Házimozi belépő szinten
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- sziku69: Szólánc.
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC - GTX 1070 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 2060 SUPER 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- JBL Partybox 1000 (eMag garancia 2027.05.20.-ig)
- Nintendo Switch V1
- Samsung 4GB 1rx8 pc3l-12800s-11-13-b4 sodimm DDR3 PC3L 1600 MHz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest