- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
válasz #21346560 #45 üzenetére
Nem azzal van a baj hogy nem jön meg 2 nap alatt. Hanem azzal hogy a kommunikáció a vevő felé nagybetűs NULLA!
Kedden leadtam a rendelés, majd egyből telefonáltam is mert tudtam hogy a héten meg kéne hogy érkezzen mert hétfőn nem tudom majd átvenni. 5 azaz ÖT teljes percig hallgattam a csilingelő zenéjüket 3szor, mert egy ügyintéző sem volt hajlandó felvenni, de persze azért fizessek mert várok.Semmi baj...akkor írok egy mailt. Meg is kapták mert az automata egyből válaszolt hogy nemsokára visszaírnak, legyek türelemmel. Ez egyébként azóta sem történt meg.
Szóval nem az a baj hogy 3 vagy akár 4 nap mire megjön a rendelt termék..nem érdekel nem vagyok már gyerek, kitudom várni. De egyszerűen nem lehet tőlük kérdezni semmit. Nem tudsz tájékozódni semmiről mert nem foglalkoznak veled. És ez számomra rettentő irritáló magatartás.
Összehasonlításképpen nemrég rendeltem egy játékot tökmindegy hogy honnan, (nem a reklám helye) és mire végeztem a melóban 3 nem fogadott hívás és egy mail(minden infóval ami kellhet.) fogadott a részükről. Nah ez a nem mindegy.
De lényegtelen..én leírtam hogy nem ajánlom és azt is hogy miért. Ettől még bárki rendelhet bármit.
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz #21346560 #49 üzenetére
Értőolvasás megy vagy hányszor magyarázzam el neked?
HÉTFŐN NEM TUDOM ÁTVENNI!
Ezért hívtam még őket kedden hogy annak fényében küldjék ki a csomagot mert azt én sem, és gondolom ők sem szerették volna ha a futár feleslegesen jön el. Megadtam volna a rendelésnél is ezt az infót, de sajna erre mód nem volt. Nem azért akartam őket hívni hogy érdeklődjek hogy rajta van-e már a masni a csomagon...Ezt tényleg ilyen nehéz felfogni?
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz #21346560 #51 üzenetére
Meg hogy generálom a problémát, ami nem igaz
Mindegy. A termék egyébként megérkezett..a doboza biztosan látott már szebb napokat is, de ez a futár hibája is lehet, illetve annyira nem vészes hogy zavarjon.
Rengetegszer rendeltem már "futárosat" és mindig csak akkor hívtak ha a környéken járnak. Az üzlet általában megírja hogy ekkor vagy akkor átadják a futárnak, de a futárcég nem szokott felhívni előtte egy nappal.
Mondom..ezzel sem lett volna gond, mert észre sem veszem hogy az ügyfélszolgálat nem elérhető HA nem lennék házon kívül jövőhét elején.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz #21346560 #53 üzenetére
Hát valakit biztosan félretájékoztattak mert vagy nekem "mondtak" igazat vagy a futárcégnek
De mindegy...inkább letépem a bőrt az ujjamról hogy nehogy ujjlenyomatos legyen az egérkeEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
veterán
válasz #21346560 #59 üzenetére
Ja, csak nem tudtam rendelni, mert nem fogad el semmilyen adószámot a számlázási címnél cégként erre pedig szükség van.
Szóval valami elszaródott este 11-kor, szerintem amikor 01-kor megírtam az emailt nekik, akkor kaptak a gatyájukba hogy "bammeg télleg a hülye magyaroknál még nincs éjfél" és valamit állítgattak rajta, de nem lett normális.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Kicsirics77
veterán
-
nagyúr
válasz #21346560 #100 üzenetére
Én is most küldtem vissza telót, vagyis már 1 hete megkapták de kettéharapom őket ha tartozék is kell nekik. Mégis mi a francnak? Az már csak hab a tortán, hogy majdnem 1 hónapos az egész tortúra, röhej. Asszem innen se veszek többet műszaki cikket, inkább kifizetem a többletet de 2 hétnél ne legyen több az egész garanciáztatás, futárostól mindenestől.
Thanos was right.
-
nagyúr
válasz #21346560 #122 üzenetére
Ha alkatrészt kell rendelniük akkor az 1 hónap nem vészes amúgy meg nem értem, hogy mi köze a javításnak a külföldiséghez hiszen a futár 2 munkanap alatt kézbesít oda is meg vissza is.
A másik problémám meg, hogy árukeresőn nincs jelölve, hogy külföldi cég, én is anno ezért rendeltem tőlük, a 2 év garancia miatt automatikusan gyárira gondoltam, sufni gsmek jellemzően 1 évet adnak. Nem is volt feltüntetve az oldalukon, pedig ezt bolti garanciának hívják szvsz hacsak nem a romániai szakszervizekkel van megállapodásuk amit kétlek.
Igazából ha rendesen megjavítva visszakapom akkor azt mondom, hogy rendben van viszont fel kéne tüntetni, hogy a garancia Magyarországon nem érvényes. Innentől kezdve tényleg azok vásárolnának akiknek az olcsóság a lényeg.
Thanos was right.
-
itouchfan
senior tag
válasz #21346560 #143 üzenetére
Azaz? 1 hét?
Az nem baj, hogy egy hét, hanem az hogy, tegnap azt írták hogy várhatóan ma kiszallítják, most holnapra ígérik, de a csomagkövetőben meg még mindig az első stádiumban áll a dolog, tehát valami nem stimmel.
Akkor mondják azt hogy 7 napon belül szállítják ki, de ne ígérgessenek irreális időpontokat.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
Boond
addikt
válasz #21346560 #165 üzenetére
Xboxot sem abban küld, az is csak simán a dobozában megy.
Továbbá van fólia is amiben küldeni szokott, ha olyan a termék, többen írták, hogy a serpenyő pl ilyenben jött bf után, nuku bélés, vagy kitöltés. ergo csak natúran berakták. Sokaknak karcos is lett, vagy egyéb hiba.
-
Boond
addikt
válasz #21346560 #195 üzenetére
Tévedés, és kérlek ne magyarázz bele olyasmit ami nincs.
Minden emag által forgalmazott termék, csak éppen szét szedték, mint tavaly BF idején, ami oké, nagy volt a forgalom... DE most is komolyan? Kétlem. Ezt egy újfajta hóbortnak tudom be. (Főleg, hogy a postás mondta, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így kapja meg a csomagját, más is kérdezte már miért darabokban hozzák, az egy megrendelést, ami egy forgalmazótól, egy cégtől van.)
Az ár pedig vagy rendszer hiba, vagy akcióról átállás/változás, vagy hasonló.
Hiszen a rendelésnél, a visszaigazolásnál, az eredeti ár van, fizetésnél viszont picit több.
És csak 1 termék esetében.Ráadásul a később bontott árú küldésnél is, a rendeléskori ár van írva, de az összeg már eltér, összesítésben.
Itt nem arról van, szó, hogy a kosárban volt vmi, és napokkal később lett megrendelve.
Egyébként arra mindig figyeltem ki a forgalmazó
Nálam ez az első árral kapcsolatos tévedés, eset.
Olyan már volt, hogy rossz árut hoztak, asszem 2x is, de jelzésre javították, cserélték az eredetileg megrendeltre.
Ezt csak azért írtam be, ha valakinél nem pár száz forint, hanem esetleg több lenne, akkor már érdemes azért oda figyelni.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #21346560 #202 üzenetére
Kezdjük ott, hogy a beszélgetés Emag által forgalmazott termékekről indult.
A (#195)- hsz-ben van több valótlan állítás is, illetve a már törölt hsz-eidben.
Valamint jó szöveg értést kívánok a (#201) kiemelt részéhez, mert úgy látom az nem megy
(segítek, a (#202)-ben nem emag által forgalmazott(árult) termék van. Tehát nem vonatkozik rá amit írtam, de ezt te is tudod, csak trollkodsz azaz érzésem már.
Grat
[ Szerkesztve ]
-
-
-
darkmann
őstag
válasz #21346560 #258 üzenetére
Azért nem kellene teljesen elhárítani a felelősséget az emagról! Aliexpress-en ha ilyesmi (sőt ennél sokkal kevesebbért is) történik, akkor pár levélváltás után Ali visszautalja a pénzed. Ebay-en dettó. Szóval lehetne ezt jobban csinálni.
Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64
-
peppe79
senior tag
válasz #21346560 #258 üzenetére
A félreértések elkerülése végett: tudtam, hogy nem közvetlenül az Emagtól, mint forgalmazótól vásárolok. Viszont az, hogy az ő felületén értékesítenek más kereskedők, - eddig - némi biztonságérzetet adott. Én buta ugyanis, abban a tudatban voltam, hogy egy ilyen ismert, több milliárdos forgalmakat lebonyolító cég valamilyen szinten kontrollálja, hogy ki és mit árul az oldalán. De ezek szerint tévedtem. Pont ezt írtam az Emagnak is, hogy ennyi erővel emberi szerveket, vagy narkót is nyugodtan árulhatnak az Emag marketplace-en, mert az Emagnak - az ő meglátásuk szerint - semmi köze az egészhez.
Nem gondolom, hogy az Emag szándékosan összejátszana a csalókkal, így nem is hibáztatom őket a meghiúsult vásárlásért. Amiatt viszont már igen, hogy jelzem nekik a csalás tényét, ők meg cserébe a fülük botját sem mozdítják, sőt: folyamatosan hárítanak, hogy nekük semmi közük az egészhez.
Elnézést kérek: ha én egy magánszemélytől, piaci áron vásárolok, egy - tudtomon kívül - lopott kerékpárt, akkor a törvény szemében azonnal orgazdává válok.
Itt meg előre jelzem a kereskedőnek, hogy az egyik partnerük csaló, ők pedig semmilyen lépést nem tesznek a további visszaélések megakadályozása érdekében?! És semmilyen felelősség nem terheli ez utóbbi tettükért? Ez egy vicc!
Bár nem vagyok milliomos, de engem nem az a pár ezer forint zavar, amit buktam a csaló által. A chargeback eljárás során amúgy is esélyes, hogy visszakapom a pénzt. Engem az Emag "leszarom" hozzáállása bosszant, de az nagyon. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, hogy a vásárlói számára a biztonság a legfontosabb, és nem hagyhatja szó nélkül, hogy elszaporodjanak a csalók az aukcióikon. Más kérdés, hogy talán túl későn ébredtek, mert azóta rengetegen elpártoltak tőlük. Talán az Emag is ráeszmél majd, ha őket is ellepik 'Lopkoviczék'.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #21346560 #258 üzenetére
Azért ezt ennyivel elintézni, hogy "nem tőlünk van" - mivel tudtommal ezzel a felületesdivel az emag is jól jár keres rajta. Az lenne a minimum, hogy kivizsgálja az ügye, és szűri a hirdetőket. Esetleg megteszi a megfelelő intézkedéseket.
"n. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, "
Tudtommal az is az emag tulajdonában van. Mindkettő a Dante internacional vállalat tulajdona.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autós topik
- Dragon Age: Origins
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Android szakmai topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest