Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Loha #81 üzenetére

    bizony, ez is egyfajta megalázás, ráadásul saját házon belül eszközli a digi, miszerint a 100/100 és 100/50 Mbps csomagjai árán ad 8/2 és 4/1 Mbps sebességű netet - a garantált sebességek is magukért beszélnek... -, ebből kellene látni az eltérő szolgáltatói tábornak, hogy a digi előfizetőknél sem minden fenékig tejföl, hanem csak a vezetékes internet által lefedett területieknek.

  • kali

    legenda

    válasz h1mpi #107 üzenetére

    a legjobb 100-as (lan és wan portok) routerek is maximum 94 Mbps sebességet tudnak (wan <-> lan), az attól gyorsabb nethez már gigabit képes router kell, és abból sem mindegy a típus - hardver függvényében - némelyik alig tud 100 Mbps felett, a jobbak meg - akár hw nat útján - a digi 1000 net maximumát (~940 Mbps) is átnyomják wan <-> lan irányban, hw nat nélkül meg tényleg kimondottan hardver függvénye, hatalmas szórással.
    a 300 Mbps jelölés más tészta - már ha arra gondolsz -, az a wlan sebességre vonatkozik, de az/úgy sem fog/tud többet átnyomni a netből 94 Mbps sebességnél, ha a router csak 100 Mbps wan és lan portokkal rendelkezik.

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Jakuu #171 üzenetére

    azon a nőn kellett volna számon kérni a dolgot, mert a gyakorlatban valóban nem kell az üzletben aláírni semmit, az ügyintéző felviszi a kérelmedet a rendszerbe, kér egy telefonos elérhetőséget, azon megkeresnek/értesítenek, hogy telefonálj x telefonszámra - díjmentes hívás -, ahol ügyfélmegtartás miatt próbálnak még valamit felajánlani, de ha nem tudnak meggyőzni, akkor valóban megszüntetik a szerződést, maximum a szabályozásban meghatározott 8 napon belül.
    esetedben a hibalehetőségek; a hölgy nem, vagy nem megfelelően vitte fel a kérelmedet, nem kért elérhetőséget, esetleg te nem olyat adtál meg, amin elérhettek, vagy tájékoztattak sms útján, de nem hívtad fel a kért telefonszámot.
    tapasztalatból is írtam a fentieket, tavaly januárban szüntettem meg a t-s kábelnet és iptv előfizetésemet, a fentiek szerint történt, üzletben jeleztem, rögzítette az illetékes a rendszerben a kérelmet és kért telefonos elérhetőséget, a megadott telefonszámra néhány órán belül jött az sms, hogy hívjam fel díjmentesen a kapott számot, megtettem, próbáltak ügyfélmegtartani, de nem tudtak meggyőzni, így közölték, hogy 8 napon belül ez és ez fog történni a szerződés felbontása kapcsán - rögzített hívás -, a későbbiekben pedig annak megfelelően jött is a levél a szerződés megszüntetéséről, illetve visszajelezték a közben visszaszolgáltatott eszközeik megérkezését is.

    azóta digi előfizető vagyok, itt viszont mindent csak személyesen lehet intézni, olyan egyszerű dolgokat is, amiket korábban a telekom vagy a upc esetén telefonon is megoldottam.

  • kali

    legenda

    válasz Jakuu #179 üzenetére

    nem hagytam volna annyiban, nyoma van az üzletben, hogy milyen ügyhöz nyomtál sorszámot...stb.

    Devilhun_HUN; ez nem így működik jogilag, azzal kell kezdened, hogy tájékoztatod az ügyintézőt a beszélgetés általad eszközölt rögzítéséről, amihez ő nem hárul hozzá - nem teheti meg -, onnantól kezdve pedig vége is a történetednek.
    a szolgáltatók jogszabályilag és technikailag is szigorú szabályoknak kell, hogy megfeleljenek a felvétel rögzítése kapcsán, a te oldaladon ez nem valósul meg csak úgy, illetve neked van választási lehetőséged, ahogy a honlapon és a szabályozásban is írják, ha nem járulsz hozzá a veled folytatott beszélgetés rögzítéséhez, akkor fáradj be személyesen az ügyfélszolgálatra.

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Devilhun_HUN #185 üzenetére

    nem teheted meg, illetve nem használhatod fel, ha a beszélgetés másik fele nem járul hozzá, a rögzítésről tájékoztatnod pedig kötelező a beszélgetés megkezdésekor.
    ők foglalkoznak vele, megfelelően tájékoztatnak róla, a jogszabályokban előírt módon tárolják, kezelik és használják fel a felvételt, csak az arra jogosult személy férhet hozzá...stb.
    ahogy korábban is írtam, amennyiben te nem járulsz hozzá a veled folytatott beszélgetés rögzítéséhez, úgy biztosítanak lehetőséget személyes ügyintézésre, nem rögzített formában.
    okokat és problémákat hiába mellékelsz, attól még továbbra sem lehet megszegni a szabályokat, mindent a maga szabályos módján kell intézni és kezelni, az általuk elkövetett hibákat is, hiszen azok nem jogosítanak fel téged arra, hogy te is szabálytalankodj.

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Flashget #352 üzenetére

    ez nem teljesen így működik, sok más oka is lehet, én is számtalanszor találkozom különbözőkkel, amikor elhívnak ismerősök valahová routert, wifi hálózatot...stb. beállítani; régi berögződés, korábbi negatív digi tapasztalat, megfelelő kapcsolat az adott szolgáltatóhoz és még lehetne sorolni, számtalanszor hallom ilyenkor, hogy hiába kerül akár felébe, nekik nem kell a digi - senkinek sem tiszte ítélkezni vagy minősíteni emiatt, legyen az ő gondjuk - már amennyire az -, hiszen az ő döntésük és főként az ő pénzük.

  • kali

    legenda

    válasz szili.tamas1 #359 üzenetére

    nem, nem feltétlenül az olcsóbbságot nézik, a krumpli is csak úgy lenne inkább igaz, hogy ha például valahol rosszat kapnának, akkor onnan többet nem, hiába változik ott a későbbiekben a hozzáállás/kínálat/minőség, meg hiába drágább minden más üzletben. (nem egy régi digi előfizető leírta a különböző digi témákban, hogy anno kritikán aluli is volt a szolgáltatás!)
    az olcsóbbság és az esetlegesen jobb ár/érték arány nem minden, sok más befolyásoló tényező létezik még, utóbbiak közül meg ha nem mind ismertek, akkor nem lehet korrekt módon bírálni/minősíteni őket.

  • kali

    legenda

    válasz trec12 #365 üzenetére

    nagyon megmaradhat az emberek egy részében a negatív tapasztalat is, hiába nem igaz a későbbiekben, vagy akár általánosságban.
    itt a fórumon is rengeteg példa van rá, számtalanszor olvasni olyat, hogy valakinek problémája volt egyik vagy másik gyártó alaplapjával - lehetne írni bármilyen más terméket -, azóta pedig kerüli adott gyártót - akár minden más termék kapcsán is -, pedig más téren (is) rengetegen elégedettek vele.
    számtalan ilyen példát lehetne még írni, pedig ha valahol, akkor egy szakmai fórumon lehet(ne) tájékozódni a tapasztalatokról és az esetleges változásokról, de ha itt ez megy, akkor mit várunk olyanoktól, akik nem is folynak bele ilyen szinten, hanem tényleg csak saját, vagy kevés ismerősi...stb. tapasztalatra hagyatkozhatnak...

    Flashget; igen, az akkori negatív tapasztalatú előfizetők megmaradt része örül is változásoknak, az újabb előfizetők pedig legfeljebb hallomásból tudnak a régi és problémás szolgáltatásokról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák