- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Direct One (műholdas és online TV)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI műholdas TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
bizony, ez is egyfajta megalázás, ráadásul saját házon belül eszközli a digi, miszerint a 100/100 és 100/50 Mbps csomagjai árán ad 8/2 és 4/1 Mbps sebességű netet - a garantált sebességek is magukért beszélnek... -, ebből kellene látni az eltérő szolgáltatói tábornak, hogy a digi előfizetőknél sem minden fenékig tejföl, hanem csak a vezetékes internet által lefedett területieknek.
-
kali
legenda
a legjobb 100-as (lan és wan portok) routerek is maximum 94 Mbps sebességet tudnak (wan <-> lan), az attól gyorsabb nethez már gigabit képes router kell, és abból sem mindegy a típus - hardver függvényében - némelyik alig tud 100 Mbps felett, a jobbak meg - akár hw nat útján - a digi 1000 net maximumát (~940 Mbps) is átnyomják wan <-> lan irányban, hw nat nélkül meg tényleg kimondottan hardver függvénye, hatalmas szórással.
a 300 Mbps jelölés más tészta - már ha arra gondolsz -, az a wlan sebességre vonatkozik, de az/úgy sem fog/tud többet átnyomni a netből 94 Mbps sebességnél, ha a router csak 100 Mbps wan és lan portokkal rendelkezik.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
azon a nőn kellett volna számon kérni a dolgot, mert a gyakorlatban valóban nem kell az üzletben aláírni semmit, az ügyintéző felviszi a kérelmedet a rendszerbe, kér egy telefonos elérhetőséget, azon megkeresnek/értesítenek, hogy telefonálj x telefonszámra - díjmentes hívás -, ahol ügyfélmegtartás miatt próbálnak még valamit felajánlani, de ha nem tudnak meggyőzni, akkor valóban megszüntetik a szerződést, maximum a szabályozásban meghatározott 8 napon belül.
esetedben a hibalehetőségek; a hölgy nem, vagy nem megfelelően vitte fel a kérelmedet, nem kért elérhetőséget, esetleg te nem olyat adtál meg, amin elérhettek, vagy tájékoztattak sms útján, de nem hívtad fel a kért telefonszámot.
tapasztalatból is írtam a fentieket, tavaly januárban szüntettem meg a t-s kábelnet és iptv előfizetésemet, a fentiek szerint történt, üzletben jeleztem, rögzítette az illetékes a rendszerben a kérelmet és kért telefonos elérhetőséget, a megadott telefonszámra néhány órán belül jött az sms, hogy hívjam fel díjmentesen a kapott számot, megtettem, próbáltak ügyfélmegtartani, de nem tudtak meggyőzni, így közölték, hogy 8 napon belül ez és ez fog történni a szerződés felbontása kapcsán - rögzített hívás -, a későbbiekben pedig annak megfelelően jött is a levél a szerződés megszüntetéséről, illetve visszajelezték a közben visszaszolgáltatott eszközeik megérkezését is.azóta digi előfizető vagyok, itt viszont mindent csak személyesen lehet intézni, olyan egyszerű dolgokat is, amiket korábban a telekom vagy a upc esetén telefonon is megoldottam.
-
kali
legenda
nem hagytam volna annyiban, nyoma van az üzletben, hogy milyen ügyhöz nyomtál sorszámot...stb.
Devilhun_HUN; ez nem így működik jogilag, azzal kell kezdened, hogy tájékoztatod az ügyintézőt a beszélgetés általad eszközölt rögzítéséről, amihez ő nem hárul hozzá - nem teheti meg -, onnantól kezdve pedig vége is a történetednek.
a szolgáltatók jogszabályilag és technikailag is szigorú szabályoknak kell, hogy megfeleljenek a felvétel rögzítése kapcsán, a te oldaladon ez nem valósul meg csak úgy, illetve neked van választási lehetőséged, ahogy a honlapon és a szabályozásban is írják, ha nem járulsz hozzá a veled folytatott beszélgetés rögzítéséhez, akkor fáradj be személyesen az ügyfélszolgálatra.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Devilhun_HUN #185 üzenetére
nem teheted meg, illetve nem használhatod fel, ha a beszélgetés másik fele nem járul hozzá, a rögzítésről tájékoztatnod pedig kötelező a beszélgetés megkezdésekor.
ők foglalkoznak vele, megfelelően tájékoztatnak róla, a jogszabályokban előírt módon tárolják, kezelik és használják fel a felvételt, csak az arra jogosult személy férhet hozzá...stb.
ahogy korábban is írtam, amennyiben te nem járulsz hozzá a veled folytatott beszélgetés rögzítéséhez, úgy biztosítanak lehetőséget személyes ügyintézésre, nem rögzített formában.
okokat és problémákat hiába mellékelsz, attól még továbbra sem lehet megszegni a szabályokat, mindent a maga szabályos módján kell intézni és kezelni, az általuk elkövetett hibákat is, hiszen azok nem jogosítanak fel téged arra, hogy te is szabálytalankodj.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Flashget #352 üzenetére
ez nem teljesen így működik, sok más oka is lehet, én is számtalanszor találkozom különbözőkkel, amikor elhívnak ismerősök valahová routert, wifi hálózatot...stb. beállítani; régi berögződés, korábbi negatív digi tapasztalat, megfelelő kapcsolat az adott szolgáltatóhoz és még lehetne sorolni, számtalanszor hallom ilyenkor, hogy hiába kerül akár felébe, nekik nem kell a digi - senkinek sem tiszte ítélkezni vagy minősíteni emiatt, legyen az ő gondjuk - már amennyire az -, hiszen az ő döntésük és főként az ő pénzük.
-
kali
legenda
válasz szili.tamas1 #359 üzenetére
nem, nem feltétlenül az olcsóbbságot nézik, a krumpli is csak úgy lenne inkább igaz, hogy ha például valahol rosszat kapnának, akkor onnan többet nem, hiába változik ott a későbbiekben a hozzáállás/kínálat/minőség, meg hiába drágább minden más üzletben. (nem egy régi digi előfizető leírta a különböző digi témákban, hogy anno kritikán aluli is volt a szolgáltatás!)
az olcsóbbság és az esetlegesen jobb ár/érték arány nem minden, sok más befolyásoló tényező létezik még, utóbbiak közül meg ha nem mind ismertek, akkor nem lehet korrekt módon bírálni/minősíteni őket. -
kali
legenda
nagyon megmaradhat az emberek egy részében a negatív tapasztalat is, hiába nem igaz a későbbiekben, vagy akár általánosságban.
itt a fórumon is rengeteg példa van rá, számtalanszor olvasni olyat, hogy valakinek problémája volt egyik vagy másik gyártó alaplapjával - lehetne írni bármilyen más terméket -, azóta pedig kerüli adott gyártót - akár minden más termék kapcsán is -, pedig más téren (is) rengetegen elégedettek vele.
számtalan ilyen példát lehetne még írni, pedig ha valahol, akkor egy szakmai fórumon lehet(ne) tájékozódni a tapasztalatokról és az esetleges változásokról, de ha itt ez megy, akkor mit várunk olyanoktól, akik nem is folynak bele ilyen szinten, hanem tényleg csak saját, vagy kevés ismerősi...stb. tapasztalatra hagyatkozhatnak...Flashget; igen, az akkori negatív tapasztalatú előfizetők megmaradt része örül is változásoknak, az újabb előfizetők pedig legfeljebb hallomásból tudnak a régi és problémás szolgáltatásokról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Formula-1 humoros
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs