Új hozzászólás Aktív témák

  • #16741888

    törölt tag

    válasz kutyuska #24 üzenetére

    Drága tapasztalt barátom!

    Igazából a burnout jelenséget 26 évesen éltem meg csak szerencsémre 1 hónap kórház meg 4 hónap betegszabi közbejött és nem húzódott évekig. Nem kell ehhez csúcsvezetőnek lenni, egy mezei servide desk agent is lehet burnout szindrómás.

    Pontosan ugyanezt mondhatom el mint te csak fordítva, a legtöbb 40 éven felüli vezető kapásból elvérzett a Service desk kultúrában. Miért? Mert a legtöbbnek halványsegédfogalma nem volt, hogyan kell kezelni a 25 éven aluli korosztályt, csak jöttek nagy mellénnyel hogy majd a 20 év munkatapasztalat meg majd a szakirodalom. Lófaszt. Aztán amikor a fluktuáció az 50%-ot, a szerződéses mutatók meg a piros zónát verdesték elgondolkodtak.

    Ne haragudj de látszólag fogalmad sincs erről a világról, össze sem hasonlítható egy szolgáltatóközpont egy közepes klasszikus It céggel.... 27 év az átlagéletkor... persze vannak idősebb vezetők, de bőven találni ebben a világban 30 éven aluli középvezetőt, egyáltalán nem vagyok, én magam sem különleges, csak egy példát mondtam. Nem akartam messze menni.

    Kapásból tudnék 6-8 30 éven aluli vagy körüli középvezetőt mondani ebben az iparágban ITéktól függetlenül is... Középvezető amit általában manager besorolásnak felel meg (Opeartions Manager, Head of Delivery Delivery Manager stb.) költségekért felel, 40-100 ember tartozik alá, csoportvezetők reportolnak neki, ügyfelekért felel, éves szinten 100millió + költségvetésért felel stb. Erre a szintre gondoltam. Ezek az emberek ritkán a KKV stílusú főnök pici fia típusú emberek, legtöbben legalulról indultak és ismerik az üzlet minden részét.

Új hozzászólás Aktív témák