- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phix
tag
Az, amit a PH!-ról, illetve ennek kapcsán az IT.newsról írtál, az olyan szép, hogy párás szemmel csak megköszönni tudjuk – illetve ezzel párhuzamosan megígérni: igen, továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy az IT-világ híreiről ugyanolyan magas színvonalon és megkérdőjelezhetetlen objektivitással tudósítsunk, mint azt hardver-fronton a PH! teszi (merthogy nemcsak a gyökerünk közös, hanem a jelenünk is )
Igen, ehhez nem árt, ha vannak hirdetések az oldalon, bár a hirdetéseket általában mindenhol utálni szoktuk, újságban, tévében, interneten.
Azzal maximálisan egyetértek, hogy ''ha ez a szakmaiság és pártatlanság rovására megy (...), akkor azzal sztem igenis le lehet építeni azt a nevet, amit eddig elértetek.'' Bizony, le lehet! Ezért igyekszünk ezt kerülni. Én inkább arra próbáltam utalni tegnap, hogy egy fizetett hír megjelenése (szigorúan megjelölve, of korsz!) messze nem ennek a jele. Pontosan amiatt nem az, hogy arról az olvasó is tudja, hogy reklámot olvas. Márpedig, ha önmagában a reklámmal lenne baj, akkor a bannereket is kigyomlálhatnánk az oldalról, ha nem akarnánk, hogy rossz színben tüntessék fel a szakmaiságunkat vagy pártatlanságunkat. De erről ugyebár szó sincs.
Tehát a PR-cikk gyakorlatilag csupán annyit jelent, hogy a hirdető eldöntheti, hogy melyik helyen jelenjen meg a hirdetése, felül, oldalt, középen, kinyílva, becsukva, vagy éppen a hírek között. Természetesen, hangsúlyozom újra, úgy, hogy az ne téveszthessen meg senkit.[ Jövő héten újabb érdekességekkel jelentkezünk a tudomány és a technika világából ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen