Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dr faustus

    senior tag

    válasz dezz #256 üzenetére

    De képzeld, megvan. Magam is programozó vagyok, és tanulmányozom a Cellt. Na persze ilyen extrém tekintélytisztelettel szemben az én nyilván kevés vagyok, mondhatok akármit.

    Értem, tehát te játékprogramozással foglalkozol, és van egy PS3 hardvered + PS3 SDK, amivel teszteled. Megosztanád velünk a tapasztalataidat a párhuzamosítással kapcsolatban?

    Warning: Explicit Content

  • tomcs

    őstag

    válasz dezz #256 üzenetére

    volt ez a newell interju. ennek meg nem lattam a szoveget, mert eddig csak osszefoglalokat lattam rola, kivancsi lennek hogy indokolta-e es mivel amiket mondott

    Ezzel kapcsolatban nekem is az a velemenyem, hogy volt benne egy kis ''sajat hatorszag fele huzas'', de ertelmes ember nem nyilatkozik ilyeneket, ha nincs egy kis tenyleges alapja is, mert azzal nagyon elasna magat. PS3 jelenleg nem all valami fenyesen, azon szerintem kar vitatkozni hogy a mostani eladasokat a brand meg a ''varhato szep jovo'' indukalja. X360 is igy indult, kezdetben ha jol emlekszem szarabbul is teljesitett, csak volt egy eve konkurencia nelkul felfutni.. Fene tudja hogy ez a sony brand meddig tart ki, amerikaban mar az elso, gyakorlatilag kiserleti X is egesz szepen belepett a piacra. Japanoknak a PS3 a favorit, ez se volt kerdes, de az onmagaban meg nem igazan eleg. Nagyon nagy kerdes hogy mi lesz europaban, gyakorlatilag azon mulik a PS3 sikere. Nem varok totalis bukast, van epp eleg vasarlo aki alapbol a sony fele huz, de megjelentek az olyanok is, akik a ms fele, es ujra vastagodik az a reteg aki a nintendohoz, voltak ok mar a gc idejen is.