Új hozzászólás Aktív témák

  • dr faustus

    senior tag

    válasz dezz #284 üzenetére

    Szóval, szerinted aki nem egy ilyen sztárolt, világszerte ismert játékfejlesztő, annak kuss, és szó nélkül el kell fogadnia a ''nagyok'' diktátumát, függetlenül attól, hogy mivel foglalkozik, akár maga is fejlesztő, stb.? Ugyan.

    Nem, de tán nem kéne ennyit a sztár jelzőt ismételgetni, mert ez nem jelent semmit. Tapasztalt, elismert játékfejlesztő, és van egy véleménye, és az, hogy úgymond ''sztár'', még nem veszít semmit a jelentőségéből. Te is tekintélyt próbálsz kovácsolni magadnak azzal, ahogy a múltadat emlegeted, most akkor előtted leboruljunk, előttük meg ne? Inkonzisztenciát vélek felfedezni az okfejtésedben.

    Játékfejlesztésről volt szó, nem konkrétan a Cellről.

    Nem, a kérdésem a játékfejlesztése, és a Cellről szerzett tapasztalatra vonatkozott.

    Tévedés, mert elég pontos teljesítmény- és kihasználtság-becslést is ad.

    Legfeljebb nem értünk egyet ebben.

    Csak ugye figyelembe sem veszed, mert ugye nem érnek fel a nagy és dicsőséges Carmackhoz és Newellhez.

    Légy szíves, fejezd be a hőzöngést. Egyébként is Newell már rég nem téma, mégis mindig vele jössz elő. Én elsősorban Carmack véleményére hivatkozok, és szerintem van benne ráció sok megállapításában, ennyi, nem kell túlbonyolítani, meg leborulásnak, istenféltésnek ábrázolni azt, hogy adunk a véleményére.

    De megalapozott. Csak akik aktívan dolgoznak vele, azoké szilárdabb. (Főleg, hogy utóbbi is benne van.)

    A zárójeles részt nem egészen értem.

    Ez egyszerűen nem igaz, olvass már kicsit vissza. De ne csak azt, amit a te, és még 1-2 személy személyeskedésen kívül mást nem tartalmazó szösszeneteire írtam.

    Igen, visszaolvastam. Nem cáfolja azt a kijelentést, miszerint a túlságosan bonyolult fizika és AI a legtöbb (főleg konzol-) játékoknál nem igazán kifizetődő fejlesztési opció, illetve a játékok stílusa sokszor nem is igényli ezt, emiatt nem feltétlenül éri meg az anyagi és időáldozatot, nem ad annyival nagyobb játékélményt, így kétséges, hogy vajon a fejlesztők hajlandóak erre nagyobb energiát fordítani.
    Természetesen ebben benne van az is, hogy Carmack elsősorban a grafikával és a grafikai megjelenítéssel foglalkozott, így lehet benne elfogultság ezzel kapcsolatban.

    Itt inkább te fröcsögsz, nem gondolod?

    Nem, nem gondolom. Véleményem szerint inkább te.

    Ez egy tök értelmetlen kijelentés volt. Inkább nektek van valamilyen komplexusotok, hogy a Newellt és Carmackot érő kritikát személyes sértésnek veszitek.

    Nem, nem volt értelmetlen kijelentés. Véleményem szerint inkább neked van valami komplexusod, hogy a kijelentéseidet ért kritkát személyes sértésnek veszed.

    [Szerkesztve]

    Warning: Explicit Content

Új hozzászólás Aktív témák