Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FollowTheORI #44 üzenetére

    A Mantle is ugyanilyen API, csak olyan helyre helyezi az absztrakciót, ahol hatékonyabb lehet a mai hardverek használata. Nagyjából a DX12 is hasonló absztrakciós szintet használ.

    Ez már nem lesz gond, mert a konzolos fejlesztők a full compute felé haladnak. Bármilyen új hardver tud majd számolni. A régi fixfunkciós blokkok pedig akármeddig beépíthetők, vagy emulálhatók.

    A fejlesztőknek az sem megoldás, hogy írnak egy kódot és nem tudja senki hónapokig, hogy mitől nem működik. Ha választani kell absztrakciót, akkor a Mantle/DX12 legalább hatékonyan profilozható.

    Wrapper írható az új API-kra is. Ez nem gond, ha esetleg mégis újra kell őket cserélni, de tíz éves távlatban ez a veszély most nem fenyegeti a piacot.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák