Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #44 üzenetére
A Mantle is ugyanilyen API, csak olyan helyre helyezi az absztrakciót, ahol hatékonyabb lehet a mai hardverek használata. Nagyjából a DX12 is hasonló absztrakciós szintet használ.
Ez már nem lesz gond, mert a konzolos fejlesztők a full compute felé haladnak. Bármilyen új hardver tud majd számolni. A régi fixfunkciós blokkok pedig akármeddig beépíthetők, vagy emulálhatók.
A fejlesztőknek az sem megoldás, hogy írnak egy kódot és nem tudja senki hónapokig, hogy mitől nem működik. Ha választani kell absztrakciót, akkor a Mantle/DX12 legalább hatékonyan profilozható.
Wrapper írható az új API-kra is. Ez nem gond, ha esetleg mégis újra kell őket cserélni, de tíz éves távlatban ez a veszély most nem fenyegeti a piacot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Linux - haladóknak
- Honor Magic V2 - origami
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen