Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Jó, mégiscsak 16 éves játékról beszélgetünk. Voltak benne hibák, de akkoriban szerintem nem törtünk pálcát a fejlesztők felett ezek miatt, mert akkor a szórakozás volt a szempont. Jó, most is, de most már mindenki azt keresi a játékokban, hogy mennyire élethű és nem azt nézi, hogy bakker, ez mégiscsak egy JÁTÉK!
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Piftuka
veterán
"jó hangulata volt, de tele volt irreális mozdulatokkal. a kapusnak akár félpályáról is lehetett pattogós labdával gólt rúgni, mert idiótán hátrafelé vetődött, át a gólvonalon."
Az utolsó változat, amelyben fél pályáról gólt lehetett rúgni, az a Fifa97 volt. Az újabbakban pedig a komolyabb nehézségi fokozatokban még egy gólt rúgni is kihívás volt egy menő csapat ellen, nemhogy 12-t.
A Fifa97 teremfocija, a "Road to World Cup" kieséses rendszere, a World Cup 98 "tartalma", és a Fifa99, valamint EURO2000 játékmenete jelenti számomra az ideális focijátékot. (Utóbbi kettőben szerepelt először az a segédfunkció, hogy a játékos lába alatt egy nyíl jelezte az indítható csapattárs irányát, és az "extra" cselek is 1999-ben jelentek meg.)
Én a labdarúgásért 30+ éve rajongó emberként sem értek veletek egyet abban, hogy egy focijátéknak a valódi játékmenetet kell visszaadnia.
Szerintem éppen a túlbonyolítás, a túl sok taktikai lehetőség, "kapcsoló" veszi el a lényeget; ami a szórakozás volna.A fentebb említett, régebbi részekben szerintem már bőven megfelelő volt a taktikai húzások tárháza, és a cselek is.
Persze "ízlések és pofonok"... Én maradok a klasszikus játékmenetnél. Nem véletlenül tartom minden idők egyik legjobb focijátékának a C64-re kiadott "Microprose Soccer"-t. (Forrás: www.c64-wiki.com)
Hogy azzal milyen sokat játszottunk...! Az egyszerűségében rejlett a nagyszerűsége. (És legalább bosszút állhattunk benne a ruszkikon az 1986-os vereségért. )
"Aquila non captat muscas."