Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz pro/kontra. A Shield speckó Android. A Nexus tényleg jobb lesz a kialakításban és a kellékekben, és még üzemidőben is (picit lassabb TK1-et kap). Viszont a Google standard Androidot telepít rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de a Denver variáns az összesítésben lassabb. De amúgy akkora eltérés nem lesz a kettő között. Játékra jobb a normál variáns, ezért kapta azt a Shield. Ezt tényleg csak a megjelenés után lehet ténylegesen eldönteni ... mármint, hogy kinek milyen mértékben számítanak a pro/kontra érvek a két termék mellett.
A AEP nem sokat ér majd. Az Unreal Engine 4-en kívül nem támogatja semmi. A kiterjesztéseket gyűlölő fejlesztők nem kiterjesztéseket akartak, hanem új API-t. Ezt meg kell értenie a Google-nek is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Publikus nincs. Magok szintjén nagyon jó lesz, de összteljesítményben a több mag többet ér. Ezért van a Shieldben a 32 bites verzió.
Igazából mindegy, hogy melyiket szorgalmazzák. Az AEP baja ugyanaz, mint az OpenGL 4.4-é. Nincs hozzá olyan profilozó, ami nem omlana össze egy játéktól. Így nagyon nehéz rá fejleszteni. Hiába szűk réteg mondjuk a Metal, de legalább lehet rá programot írni, és az profilozható.
Tök jó dolog, hogy a Linux portokra ott az AMD PerfStudio mentőöve, ami legalább OpenGL 4 alatt stabil, de ezt melyik Androidos devkiten futtassák?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eléggé paraméterezhető a fogyasztás. Nem hiszem, hogy túl nagy nehézségekbe ütközne a Google, ha a 3-4 watt TDP-t kérnek. A Shield Tabletbe rakott lapka 5-6 watt TDP. Azért forró a termék, ha terhelés alatt van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem számolod bele, hogy az NVIDIA Intellel kötött licencszerződése kimondja, hogy a vállalatnak nem szabad x86-os processzort fejlesztenie semmilyen formában. Emellett azIntel megkapta az összes GPU szabadalmat, és ezért cserébe összesen 1,5 milliárd dollárt fizetnek. Idén 200 milliót.
Az AMD64-re egyelőre nincs ilyen tiltásuk. Arra elvileg építhetnek code-morphingot, de az AMD-vel kötött licencszerződésben benne van, hogy ha meglépik, akkor le kell ülniük az AMD-vel, mint ISA tulajdonossal az anyagiak tisztásáról. Ha nem teszik meg, akkor az NVIDIA elveszti az összes AMD-től licencelt technológia feletti használati jogot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen