- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
baluka26
veterán
válasz Napfénysüti #151 üzenetére
Jól mondtad, volt
Egyébként lásd utolsó mondatom.They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
nagyúr
-
Ygg
senior tag
Gratulálok a cikkhez .
Ezek a szerelős szívások meg szörnyűek, a jó Isten mentsen meg tőle.
Az a szomorú, hogy sajnos nem csak autószerelőnél van ez így.H minden klappra megy, akkor is épp elég a kifizetnivaló, ezekkel a zsákutcákkal meg...KO.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #145 üzenetére
szerintem meg 1.6-bol hozz ki szivoban elobb 250loerot, hajra
kb sosem fog osszejonni, a S1600-s rally kitcar-k 215-220LE-t tudnak szarig szethegyezve meg uvegig forgatva, a tobb millios uzemoras motorjukkal
es neked meg onnan kene tovabb menned 15%-l, sokkla kisebb koltgevetesbol gzadlakodva, mint ami egy autogyar profi tuningmuhelyenek rendelkezesere allaztan nezd meg ehhez a 250loerohoz mi kell turbositva
az ozoli 1.6T-VTI-je 430lo 7000-n(!), es napi hasznalatban van (B16A2 7600-n 162LE gyarilag)szerinted ezt szivobol mikor hozod ki kb?
a teljesitmeny a pill fordulalatszam es pill nyomatek szorzata
szivoban nyomatekot nem tudsz novelni 115-120Nm per liter fole meg 12.5:1-s CR-l sem, ugyhogy marad a fordulatszam novelese
ehhez extrem eros egyben konnyu anyagok kellenek, azok meg gecidragak, a normal kovicuccok aranak tobbszorosei
a kompletten megcsinalt szivo hengerfej magaban tobbe kerul, mint a lightosan 0.7-n megfujt motor, ahol a hengerfejhez hozza sem kell nyulni
es mar az csocsre veszi a szivot
szivonak mar ott reg vege van mint a botnak, a turbost meg fel lehet fujni onnan 1.5bar-ra isahhoz, hogy 250 paripad legyen szivo 1.6-bol 190Nm-s csucs nyomatekkal, kene 11000-t forognia a motornak (mert akkor mar nem fogja a 190Nm-t produkalni, "csak" kb 170Nm-t)
eleg eselyes , kb üzemperces lesz a motor, meg kerul vagy 3M-ba1.6T meg csuklobol kiveri ez magabol ~6500-n 0.7bar-n orokelet+1 nap elettartammal ötödannyibol ugy, hogy a hengerfejet meg nem is buzeraltad, meg a 0.7bar az meg alacsony nyomasu turbos motornak szamit, nem uvolti le a fejed sem, es egy jo turboval mar alulrol is megy
...akkor mi is van hegyezve?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
na meg a masik aprosag, hogy 11000-n a B16A2-s blokknal a 77.4mm-s lokettel mar 28.3m/sec dugosebesseg
a mostani űrtechnikát felvonultató F1-ben max 24m/sec van, és az F1-s dugattú nincs 100g sulyu sem (amit meg Te megvehetsz az meg ennek a 3x-a)
amig 25m/sec volt az F1-ben, addig suru volt a motormeghibasodas, de par eve megegyeztek a 18000rpm-ben, nezd meg, azota alig van motorhiba
na most szerinted a F1-t dugosebessegben 20%-l tullicitalhatod egy garazsbol tunnerkodva?
több drón kell ;P
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #155 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki szívóból, hanem hogy költségesebb projekt és megbízhatóbb mint a csiga. Kíváncsi vagyok nálam meddig bírná egy etyhatté vétéí, mert ugye nem azért csigázzuk fel, hogy aztán biciklizgessünk vele ahogy a TDI -knek, úgy neki sem adnék több esélyt.
Azt meg ne mondja senki, hogy egy szívó 200 lovas B16A2 rosszabbul bírja, mint egy 430 lovas felcsigázott (de legyen csak 300). Hogy csigával alacsonyabb költségvetésből jóval nagyobb teljesítmény hozható ki, azzal sosem vitatkoztam. Az meg megint egy másik dolog, hogy mennyi bar-on mekkora teljesítményt "ver ki csuklóból" egy 1.6T, ha szegényke első keréken 1 tonnás kasznival nem tudja átvinni a teljesítményt az aszfaltra, még egy ragadósra égetett slick gumival sem. Hol van még az utcai használat utcai gumikon, és kopott aszfalton.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #157 üzenetére
azt is nezd, hogy 200lovas szivo 1/4-n hol van 430Le-s turboshoz kepest
a kanyarba' se
a 200lovas szivot a 200lovas turbos is mar megeszi reggelireegyatalan nem megbizhatobb a szivo, mert a technologia hatarait feszegetve mar semmirol sem mondhato el, hogy megbizhato
a vesenytechnika = a technologia vege, hiszen ha versenyzokent nem azt hasznalod, a tobbiek lehagynakturbotechnikaval lehet kis ccm-bol nagyon sok loerot csinalni, meg szeeeeeles nyomateksavot is
en utobbit preferalom inkabb, bar drag-ra pont nem ez valo, de utcara sokkal jobbdrag-ra egy 2000rpm-s savban jo motor kell csak, hogy amikor elvaltod meg a pont a "jo" savba essen vissza az rpm
szivomotor mellett kb semmi sem szol igazabol, dragabb hekkelni, kisebb a hatasfoka -> xLE-hoz tobbet kajal, utcara egy halal, ha kihegyezed, mert alul nem megy, felul meg uvolt
a 200lovas szivon mar olyan kiherelt kipuff rendszer is kell, hogy azzal nem mesz el sehova, mert megorulsz benne 50km utan, viszont sok mentális lóerőt ad
200LE-s turbon siman lehet csendes kipuff is, mert eleve a turbo maga is mar megfogja a hangot
pl ugyanaz a kipuff, ami szivon hangos az turboval sokkal halkabb
mikozben az auto is jobban megy
amugy sem kell a gazlengesekkel gecizni, csohosszokat es atmeroket szamolni, egy 2.5"-s egyenes cso + atmeno kozep es vegdob, osztviszonlatassokan esnek abba hibaba, hogy szivo vs turbo motor tuningnal a csiga arat nezik csak, hogy juj az fu de draga, de annal sokkal-sokkal tobbe kerul a "megcsinalt" szivo hengerfej, ahol masbol igazabol nem tudsz tobb povert kihozni, csak azzal
turbo meg atfujja nyomason a levegot, nem szamit a keresztmetszet annyira
1.6VTI-kre szokas tenni az ITR pillangojat, mert az 68mm-s(?)
pl a PGT-n csak 40mm-s gyari, es megis erosebb lehet vele az auto
a kovicucc bele meg vagy egy arban van, vagy ha nagyon-nagyon porgos szivot csinalsz, akkor a turbos kovibelso meg olcsobb isinjektor kb lenyegtelen, mert kb egy arban van a 330-s meg a 1000-s is, eccer megveszed az 1000-st, az a vilag vegeig eleg kell legyen, sosem kell kicserelni
a tapszivattyu is mindkettonel cseres, ha jot akarsz, es ugyanannyiba kerul
intercooler ugyan nincs a szivonal, de a szivo hengerfeje meg annyival sokkal tobbe kerul a csiganal, hogy meg ez is belefer simantöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #157 üzenetére
A hozzászólásaidból ítélve te csak kétféle gázpedálállást ismersz szvsz jobb is ha ott maradsz a szívó oldalon. Nem való neked csigás technika.
-
Doze
aktív tag
No jó, de azért nem temessük már azt a szívót kéremszépen
Mindkét típusnak megvan előnye/hátránya.... és ha a factory megoldásokat nézzük, ezek az 1.0-tól 1.8-ig tartó TSI csodák sem arattak osztatlan sikert...
Sokat eszik: papíron az a 160 igazából jó ha csak 120.... szerintem egy 400 Le csigás Vti szép is jó is csak autózhatatlan... de ha valakinek ez a mizériája akkor legyen... egy 200 Le szívós VTi ezerszer agilisebb, (no jó egyenesben nem)... és azért a turbó sem egy álom ha az egyenletes teljesítmény leadásról beszélünk
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nem temetek én semmit de a szívómotor /pláne 3000ccm alatt/ tuning szempontból totál zsákutca. Csak egy példa a sokból: Boci vs Bandi. Józsi a könnyebb és erősebb bocimobillal mindössze 0,38 századmásodperccel tudott jobb időt futni és az átlépő sebességük is közel azonos 181 vs 176 km/h. Nesze neked 11ezret forgó űrtechnika.
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #158 üzenetére
Majdnem mindenben igazad van, ezzel nem is vitatkozom, de én azok közé tartozom akik szerint az igazi autó mindig is a szívó marad, a csiga meg csak egy mesterkélt teljesítménynövelés, nálam az igazi motor az szívó. A nm meg egy nagyon becsapós dolog, a haverom TDi-je 300nm, úgy ver az ülésbe, hogy szinte kiszakít a valóságból, és ahhoz képest a sehogyan sem menő stock VTi-mmel félgázzal elhaladtam tőle, lent is fent is mindenhol. A nyomaték egy jó érzet amit a csiga ad..
(#159) 8th - Nem vagyok egy állat, 5-6 ezrenként minőségi olajat cserélek, mindig gondosan bemelegítem a motort alacsony fordulaton, és ha probléma van azonnal javítom, tisztán tartom, két naponta mosom stb.. ,de ha elérem az üzemit az ésszerűség és biztonság határain belül ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér, ezért mondom, hogy nem adnék hosszú életet nem hogy egy felcsigázott 1.6T-nek, hanem semmilyen gyári T motornak sem
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #164 üzenetére
Azt azért ne feledd, hogy a TDI -t és eleve a dízel motorokat nem arra találták ki, hogy jól gyorsuljon és gondolom néhány száz kilóval nehezebb is volt mint a Hondád. Egyébként a TDI motor az egyik legjobb tuning alap. 400k-ból fel lehet rántani stabil füstmentes ~250lóra és rugdalhatod kedvedre nem fog lekókadni benne semmi. Ez a 80-as Quattro 250le volt padon, nem pdtdi hanem őskövület adagolós tdi motor hajtja ennek ellenére még annyira sem okádja a füstöt mint 1-2 széria utcai dízel. 13,6-ot stabilan tudja 400méteren 1500kg-os önsúllyal. Turbó + nyomaték =
"ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér"
Hol itt a probléma? Ezt nyugodtan megteheted egy turbóssal is annyi a különbség, hogy az 3000-től megindul és tiltásig egyenletesen tol mint a barom. Ott 100km/h feletti előzéshez nem kell (kettőt ) visszaváltani mint a szívómotornál lenyomod a gázpedált és annyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #166 üzenetére
90hp > 258hp
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
Persze, nehezebb és minden csapból az folyik, hogy a dízelek hogy mennek a benzinesekhez képest
Érzésre tényleg mintha 200 lóerővel erősebb lett volna az ex VTi-mtől, aztán vonalra állva mindenki meglepődött (de leptem már meg 120-ig 318is T-t is 250-260 lóval, az hogy ment basszus, vagyis úgy tűnt, hogy sokkal jobban megy a VTi-mtől) És olyan gyári TDi-t sem láttam még, aminek odalépsz úgy rendesen és ne okádná a füstöt, de ne piszkítsuk tovább a topikot ilyen traktor motorokkal"Hol itt a probléma?"
Sehol, nyomni nyomhatom, kérdés, hogy meddig, és hogy utána lesz-e pénzem tegyük fel disi turbot cserélni egy mps mazdában Én amúgy a VTi-vel sem váltottam vissza kettőt előzéskor, 100 felett meg már nyugodtan előzni tudok 6-odikban is egy sima szívó motorral, szóval nem olyan drasztikus amilyennek sokan leírják, persze nem olyan mintha turboval előznél ezt elismerem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz DeathAdder #172 üzenetére
lol
-
senior tag
Az igazat megvallva Hondáéknál én egyedül az NSX-et hagynám meg szívóként (kis csiszolással még) a többibe mind vennék turbo-t, bár a hangja másabb lesz, de mégis odaüt. Ma viszonylag alacsony fordulatról indultam egyben és nem is volt rossz a tapadás, meg is lepődtem, hogy milyet húzott a kocsi és nem csikorogtak a gumik. Aztán pakoltam még egy harmadikat is, mire azt mondja fater, hogy ez neki félelmetesen megy.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Shing
őstag
Hát, én maradok a Need for Speed Underground 2-nél.
-
Chp
őstag
Imádom ezt az autót.
-
senior tag
-
8th
addikt
-
MMt#k#D
tag
Üdv!
Király írás tele érzelmekkel.Ismerem a Honda feelinget.Nekem is volt egy 1.6-os Civicem még 3 évvel ezelőtt,de sajnos változtak a körülmények.Mostanra hoztam magam újra egyenesbe és már 1 hónapja tervezem a beruházást a második Civicemre. Szerencsére sok kapcsolatom van többek között a debreceni SKUNK2 Racinges srácok és hát ha az ő kezükbe adom ismét csodajárgányom lesz!!!!Itt még tökélyében pompázott a drágám!!
[ Szerkesztve ]
Eat Sleep JDM
-
ghost364
senior tag
Hűha!Hosszú és rögös út volt,de mindenképpen megérte!
-
nagyúr
Elmör itt is köszönöm a tegnapi Honda találkozón hogy beülhettem a gépbe a tókörre!
Tényleg egy vadállat gép lett jól ki is fárasztott.Més que un club!
-
sunny84
senior tag
Szép love story , de rögös volt az út eddig , megérte válasz kit érdekel tuning sosem éri meg pénznyelő de magunknak csinosítgatjuk nem másnak , grat a verdához ez az önzetlen honda szeretet
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
senior tag
Egy kis update még szeptember végéről:
Közben az autó jelenlegi motorjával elérte a 12.000 km-t és hengerfejes lett. Nem kell drasztikus dolgokra gondolni, annyi, hogy nyomta kifelé a vizet nagyobb gázadásra, de nem keveredett olajjal, mivel sokat nem is vártam vele, így elég volt egy hengerfejtömítést cserélni. A gond csak az, hogy a hengerfej levétele után megnézettem hajszálrepedésre is (nincs), illetve egy kis síkolás azért kellett a biztonság kedvéért. Nem csak a hengerfej tömítését illendő cserélni ilyenkor, hanem a szívósorét is, illetve a leömlőnél lévőt is kellett, mert az meg szétégett. Ez a mostani leömlőm egy vicc kategória, vettem is már nyáron egy másikat, de nem került fel idő és pénz hiánya miatt, úgy voltam vele, hogy majd jövő tavasszal, a szezonkezdet előtt. Főleg hogy idén télen már kell használnom néha a kocsit, eldőlt, tehát kell téligumit is vennem ami 205/45 R16-ban azért nem olcsó móka (nem veszek Wanli és társait).
A korábbi olajcsövek helyére komolyabbak kerültek, illetve a direktszűrő is egy nagyobb K&N lett végül. Az elektromos HKS nyomásszabályzó, a másik leömlő külső wastegate-el pedig csak ment és jött, ami végülis nem is biztos, hogy gond, mert sokan arra tippelnek, hogy a tartósabb padlógáz következtében előforduló vízmelegedésem a block guardnak köszönhető, ami sajnos nem indult meg felfelé az egyik oldalán amikor lekerült a hengerfej. Ha pedig nem tudjuk könnyen kiszedni akkor ott farigcsálni kell aminek következtében megsérülhet ott valami és rossz is lenne belegondolni, hogy mennyibe kerülne újraperselyezni a motort, akkor már inkább váltanék egy 1.8-as mocira és azt megcsinálni ennél is komolyabban vagy elfogadom, hogy 402 méterekre jó lesz a kocsi, viszont a hosszabb padlógázos távokat nem érdemes vele erőltetni, mert valószínűleg azok "nyomták" meg a hengerfejet is apránként a "sok kicsi sokra megy" elve alapján. Az ilyenek:Civic 1.6 sprint, valós 250km/h-igRYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
hobizoli
nagyúr
opendeck block hátránya
a tömités gyakorlatilag a levegőben áll a víztérben, csak a hüvelyek peremén és a külső blokkhéjon fexik fel, azért is tolja ki ha sok a töltőnyomás meg hozzá az előgyújtáskicsit butítani kéne és akkor nem égetné ki a sortömítést sem
amúgy az ozoli is kb ezért váltott 1.8-ra, azt nem ell szétfújni, hogy ugyanígy menjen
csak hát ott kezdhetsz mindent elölről, meg ha B18-s blokk, akkor már miért nem B20T? az se sokkal több lóvé, és az már +400ccmH22-ben meg volt '90-s évek elején még closed deck rendszerű blokk is
Na az lenne a kira' fújni. Na meg az már 2.2liter, és már 0.7-n fújva is megy úgy, mint az B16-s 1.3bar-n, a closeddeck miatt örökélet+1naptöbb drón kell ;P
-
senior tag
válasz hobizoli #189 üzenetére
Köszi az infókat!
Ozoli nem fújja szét? Neki úgy tudom valami 1.6 bar nyomáson megy, na jó lehet csak versenyen, de nekem sem végig 1.3-on ment a 12K km alatt. Most kicsit vastagabb a tömítésem, meglátjuk ezzel hogy bírja, bár becsapós lesz, mert tavaszig nem kap 1.3-as nyomást, mivel a program elállítódott, elment szegénybe a keverékem, úgyhogy lábbal szabályzom, hogy ne menjen el szegénybe, még 1 bar-t sem tölt be a csiga általában.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
hobizoli
nagyúr
azert megy el szegenybe, mert ott most tobb lett a ter, es most tobb levego fer be oda
de amugy a vekonyabb tomites a jobb, mert kisebb feluleten tudja tamadni a robbanas, es a leggyengebb resze az a motornak (fent)
a masik megoldas erre tuzkarikazas, de azt a huvelyes motornal el lehet felejteni kb, nincs hova belemarni, hogy utana meg a tomites is vhova feltamaszdjon melle rendesen
nem jok ezek az opendeck B-s blokkok fujni sehogy sem igazabolha sok az elogyujtas, hogy legyen ero, akkor 0.5-n is ki lehet veretni a tomitest
3-5 fokot vissza kell venni, kicsit kevesebb Nm meg loero lesz, de nem kell buzeralni, csak beulsz es meszazzal is szoktak par loerot nyerni, ha az idealisnal vmivel szegenyebb az AFR, de azzal megint az a baj, hogy tul meleg lesz az EGT miatta es kieg miatta a kipuffsortomites, meg a melegen mechanikaiag elgyengulo hengerfejtomitest is konnyebben kiveri
inkabb legyen dus 12-11.7:1, abbol baj meg nem nagyon volt
több drón kell ;P
-
-
senior tag
válasz hobizoli #191 üzenetére
Meglátjuk, tavaszig marad így, aztán akkor indulhat a végső "farigcsálás" egy leömlő cserével, bandázzsal, külső wastegate-el, elektromos nyomásszabályzóval és Thunderrel. Ha tudok szerezni használtan valami jobb szívósort akkor az még belekerülhet, de eszembe jutott, hogy a fékekkel is kezdenem kell valamit, hátul legalábbis kell új betét és tárcsa, elöl meg kompletten szeretném cserélni új féknyeregre, tárcsára, betétre, fékcsőre amit lehet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
ZS0LT3
csendes tag
Nagyon király gép lett, grat hozzá. Több ilyen cikk kellene ide...
Egy pillanatnyi türelem nagy bajtól óvhat meg ~ egy pillanatnyi türelmetlenség tönkreteheti az egész életed.
-
MontyCrew
senior tag
Most olvastam a kis írásodat, eléggé megtetszett, én is most tervezem lecserélni a G4 Gti-met egy civicre. Motorfelújításra is a cikkben szereplő egyént ajánlanád?
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
-
senior tag
Hello,
Nem sikerült eladnom, azóta pedig agyaltam, hogy a 2014-es dragracing szezon a nyakunkon (márc. 29) űgyhogy megmaradt a kocsi és kis fejlesztéseken esik át, hamarosan dokumentálva lesz ha minden összejön. Fék, futómű, motor részeken lesz változtatás.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
8th
addikt
Aha, értem. Ahogy gondolod bár én egy döglött lóra nem ülnék fel. A hazai drag versenysportnak vége. A dolgok jelenlegi állása szerint még ~5év és ha valami nagy csoda nem történik vége lesz a versenyeknek. Pontosabban magát a rendezvényt megtartják csak nem lesz érdemes kimenni mert minek. Azért a néhány autóért felesleges. Én a legelső legális hungaroringes versenyen is ott ültem kedd éjszaka a lelátón. Még nem volt sem karácsonyfa sem időmérés csak állt egy ember egy zászlóval arra kellett indulni. Tudod mit? Százszor visszasírom azokat az időket. Az utóbbi 6-8évben én semmi fejlődést megújulást nem látok. Egy helyben toporgás van. Annyian elpártoltak már ettől a sporttól akik mágnesként vonzották a nézőket miközben a szervezők leszarták a versenyzői véleményeket és a szakág előrébb vitele helyett azzal voltak elfoglalva, hogyan tarthatnának be a másiknak a bíróságon (dragracing.hu vs. mgysz.hu). Többeknek ebből lett elege és hagyott fel a versenyzéssel nem akarok neveket mondani. Példa: kiment xy tökölre tesztelni a frissen elkészült autóját lacháza előtt, hogy ne ott kelljen élesben beállítgatni, rá két hétre Kiskunlacházáról elküldték gépátvételről mert tudták, hogy rajthoz állt a konkurencia rendezvényen. Ez annyira kicsinyes bosszú volt a versenyzővel szemben olyan piti lépés, hogy nincsenek is rá szavak. Odáig jutottak az acsarkosással, hogy manapság senki "nagy öreg" nem jár versenyre. Se ide se oda még nézni sem nagyon. A versenyzők belefásultak az egészbe és szépen egymás után elmaradoztak a néző pedig nem fog kimenni széria autókat nézni 2500 forintért egy olyan reptérre ahol összesen van. 60 ülőhely 3db összetákolt lelátón. Én emlékszem amikor annyian voltak kint a ringen, hogy nem lehetett ülőhelyet találni a tribünön. 10-12ezer ember ott volt hétköznap éjjel úgy, hogy másnap mindenki ment melózni. Most jó ha 5-6ezer ember kimegy egy kétnapos hétvégén. Ahogy azt a néhai AMP fórumon néhány bő 5éve ki is beszéltük itthon vége ennek a sportnak. Szervezői oldalról nincs hová továbblépni versenyzői részről olyan nagy összeget kéne aránytalanul kis gyorsulásért kiadni ami szponzorok nélkül kivitelezhetetlen. Na meg az sem mellékes, hogy az évzáró szakági gyűléseken rendszerint el lett mondva mit hogyan kéne csinálni, hogy egy kicsit a versenyzőknek is jó legyen ha már milliókat ölnek 1-1 autóba de persze semmi sem lett az egészből. Mindegy. Néhány fanatikus versenyző mindig lesz aki kimegy de annyi. Már sosem jönnek vissza azok az idők amikor komoly harcok mentek azért, hogy a nyolcas táblára felkerüljön az ember. Ennek vége.
[ Szerkesztve ]