Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fagy53

    nagyúr

    Én kormánnyal, PC-n tolom, de szinte mindenben egyetértek a cikkben leírtakkal. Van utalás a cikkben arra, hogy a kiváló fizika, az élethű vezetés néha kicsit túl jól sikerült, ez így igaz, de ez nem a Codm. hibája.
    A legtöbb rally szim. a gép előtt ülve nehezebben vezethető, mint a valóságban. Hivatásos rally versenyző mondta, ha így kellene vezetnie, már halott lenne.....
    Nem elsősorban a megírt fizika a ludas ebben, bár egy polgári egyterűvel gyorsabban fordulok egy hasonlóan murvás szakaszon, mint a játékban egy erre a célra fejlesztett rally autóval, hanem az érzékelés az ami nagyban különbözik a valóságtól mégpedig negatívan.
    A valóság: nagyobb látószög, ami egy egyszerű, gyors fejmozdítással növelhető. Biztosabb távolságbecslés, jobb a kanyarok beláthatósága stb. Egész testtel érezzük az autó mozgását ami sokkal kedvezőbb, mint a csak vizuális, akusztikai információk. A valós vezetésben hiányzik az input lag, az autó azonnal reagál a kormánymozdulatra ami a rallynál létfontosságú és a kormányon érezhető erők megbízhatóbbak, mint a programban megírt FFB, ami valljuk be őszintén minden autós szimben sántít...
    A DiRT Rally mindenképpen a jó publikus szimulátorokhoz tartozik ami a rally témában eddig csak az RBR-nek sikerült, pálya szimből több van. :)

  • fagy53

    nagyúr

    válasz gold007 #33 üzenetére

    A problémádra az FFB-s kormány a gyógyír, éppen ez az amit még nem próbálhattál, mert nem tudsz 40k-t sem költeni kormányra, alatta meg csak rezeg... ;]
    Az FFB közvetíti az autó futóművének minden rezdülését, ill. amit hiányoltál. Más kérdés, hogy ez mennyire sikerül a programnak, ha sántítva is de azért működik a dolog.
    Sajnos ma egy ezt tudó kormány újonnan 50-60k, használtan 20-30k.

Új hozzászólás Aktív témák