Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz oO7 #42 üzenetére

    naszóval: a supportot hiába emlegeted, mert az gyakorlatilag nincs ms esetében sem. Ha dobozos verziót vásárolsz, akkor fordulhatsz hozzájuk, s akkor vagy foglalkoznak a problémád megoldásával, vagy újratelepítést javasolnak ;]
    OEM esetén a gép telepítő cége adja a supportot, ami szintén elég jelképes, ha pedig te vetted az oem licenszet, akkor supportálhatod magadat. Legjobb esetben a windowst használó közösség valamilyen fórumán kérdezősködhetsz, és talán akad olyan aki tud segíteni. Vannak olyan hibák, amelyek évek óta jelen vannak a rendszerben (a webesn fellelhető panaszok alapján) és azóta sincs rá megoldás. Még keresni sem lehet rá megoldást, mert nem látni bele a rendszer működésébe. PH!-n is minden témához illő fórumban rákérdeztem és aki próbált válaszolni az is csak sötétben tapogatózott.
    (csak hogy konkretizáljam: a vista telepítő/feltelepített rendszer elhasal induláskor néhány esetben, ha bizonyos hardverek jelen vannak a gépben)

    garancia: olvasd el a licenszet, semmiféle garancia nem jár a szoftverekhez. Megvetted, nem megy, esetleg törölte a sokéves könyvelésedet egy rendszerhiba, így jártál.

    Az ie7 minőségét tekintve pedig nem tűnik jobbnak, mint a konkurencia. Hetente legalább egyszer megesik, hogy
    - be kell zárnom és újra el kell indítanom, mert nem látja az internetet (másik ablaka közben látja, nem lehet tűzfalra sem fogni)
    - nem reagál semmire a kezelőfelülete nyomogatásakor (tabokat lehet váltani), hanem tölti az egyik épp megynitni szándékozott oldalt lelőhetetlenül (végtelen ciklusba fullad)
    - egyszerűen lefagy az ablaka, semmire sem reagál, kiszürkíti a win, mert nem reagál, ki kell lőni kézzel.
    - néha az adatvégrehajtás védelem lövi le.

    Más böngészővel is megesik, hogy elszáll, de az ie sem egy tökély.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák