Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
Hihetetlen, hogy emberek mennyire korlátoltak, amikor egy hírt ( az árra vonatkozóan) a helyén kell kezelni. EZ NEM HIVATALOS ÁR! Egy webshop a hasára csapott és felírt valamit az oldalára, ezt nyeli be mindenki.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Ezt majd zakózsebben, laptop táskában kell/lehet hordani. Sok telefon nem fér farmer zsebbe, köztük majd ez sem. Na bumm. Nem való mindenkinek, na bumm. Ha most kijottek volna ezzel a beltartalommal egy Samu galakszi nemtommi formatervvel, mindenki azon sírna, hogy jó - jó, csak nem android.
Ha Android lenne, az lenne a baj, hogy nem Samsung.
Ez egy erős hardver (csúcs, ahogy a magszàmlàlòk szokták mondani), egyedi (ízlés szerint szép, csúnya, torz más stb) külsővel, egy remek, iszonyat jól használható OS-sel. Jó, hogy lesz ilyen a piacon, candy crushra van egy csomó más.Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Biztos hülyeséget beszéltek nekem az egyetemen, de egy csökkenő piaci részesedésű vállalat ritkán bővíti portólióját (erőforrás elaprózódás) épp ellenkezőleg: nyirbál és koncentrál. Portólió terén a BB pont ezt teszi: kiadta a telefon TERVEZÉST a Foxconnak ( erőforrást koncentrál fontosabb területekre), de továbbra is ott van a telefon (handset) piacon. Másfél év alatt (akkor jelent meg ugye az első BB10), kiadtak 5 telefont (q5,Q10, Z10,Z30,Z3), év végéig kijön még kettő (Passport, Classic). Ez 2 év alatt 7 különböző design, méret, ár, stb kategória. Nem rossz egy haldokló cégtől. És mindezt úgy, hogy az OS-t saját maguk fejlesztik, nem pedig veszik.
A BES licenszek csak nőnek és nőnek, és a vállalati biztonsági témakörben is élen járnak - még minding (épp most lesz NY-ban a BlackBerry Security Summit).A marketinges részben igazad van, jogos a kritika, itt mindig lehetne többet és jobban tenni. Reméljük ez változik. De azért ha az ember jobban utánajár, látja, hogy azokban az országokban, ahol erős a BB (igen, van ilyen - UAE, Indonézia, D-Afrika, Mexikó) ott nagyon erősen jelen vannak, újságok, reklámok, stb terén (is). Magyarország most más téma, itt sosem volt erős a BB, ide minden később ér be alapon a múltban is USA-ban már a komolyabb vezetők blackberryztek, itthon meg nem, szóval ennek vannak hagyományai nálunk. De azért a dubai BB store, köszöni, jól van, a Z3-ért Jakartában szépen sorbaálltak és a hírek szerint most is nagyon jól fogy, nyilván ez nem menne jó marketing nélkül. Azon lehet vitázni, hogy most akkor arra a piacra kell koncentrálni és ütni a vasat, ahol hagyományosan erős(ebb) a BB helyzete, vagy az abszolút marginális piacokra (pl Mo.), ahol ha mondjuk megszakadnak (és beleölnek egy valag pénzt), eladnak teszem azt 3000 telefont, amúgy meg eladnának 2000-et. Semmi értelme.
Z3 launch, Jakarta: [link]
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Teljesen mindegy mit írok, mert nem akarod vagy tudod megérteni. Nyilván Te jobb döntéseket hoznál, nem értem, miért nem Waterlooban ülsz épp egy bőrfotelben.
Amúgy Indonézia + India (ahol a Z3 piacra került) 1,5 milliárdos népességet jelent. A BB a Z3-al ezen fejlődő piacokon akar eladásokat produkálni. Mondjuk 10 millió telefon-t.
Gúnyolódhatsz rajta, de szart sem ér, ha Usában eladnak pár tízezret, Keleten meg sorban állank érte. Akkor megéri a globális launch, de tényleg...Amúgy meg, írod, hogy a konkurencia csúcstechnológiával száguld, de miért nincs itt a Z3..Nos, ez nagyon nem egy metszet, a Z3 egy belépő BB10 modell, messze nem csúcskészülék, így teljesen irreleváns, hogy a konkurencia (nem azok), milyen parasztvakító csúúúcstechnológiákkal döbbentik meg a mobilpiacot. A két vásárlóréteg messze nem ugyanaz, aki G3-at akar venni (mindeg ymilyen okból) az nem fog helyette egy Z3-on elgondolkodni.
Az Apple és a Samsung innovációiról mesélhetnél amúgy De ez itt off lenne, hagyjuk is.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Értem. Tehát piacra kéne vinnie egy terméket teszem azt 100 egységért (szolgáltató tesztek, piaci engedélyek, marketing, adók, forgalmazási díjak, szolgáltatói szerződések, viszonteladói szerződések, reklámok, szervízhálózat fenntartása, képzése, garanciális ügyek költségei stb stb) azért, hogy visszajöjjön nekik (gondolom, nem nehéz előzetes felméréseket készíteni, tehát ez tervezhető) mondjuk 15 egység telefononként.
Ezek has számok, semmi alapjuk, de gondolom a BB 4 globális launch (mind a 4 első BB10 teló az volt) után belátta, hogy nem jól csinálták, változtattak a stratégián és a fejlődő országokra koncentrálnak egy olcsó telefonnal.
Nem tudom tovább ragozni, nincs hova, elbeszélünk egymás mellett.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Nem hdmi lesz rajta, hanem ún. Slimport:
A Passport, illetve a Classic meg nem erősített pletykák szerint egy újfajta csatlakozótípust fog használni a vezetékes kép- és hangátvitelre, a DisplayPort konzorcium által létrehozott SlimPortot. Amiben elsősorban az a jó. hogy kimeneti oldalon a fizikai formátum teljesen megegyezik a microUSB-csatlakozóval, és egy adapter segítségével akár HDMI, akár VGA-kábel is csatlakoztatható hozzá, vagyis az összeköttetés biztosított mind az újabb, mind a régebbi kijelzőkkel (projektorokkal). Mi több, a csatlakoztatott készülék elvileg tölteni is tudja a telefont.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Nem tudjuk, de azert ott a hatalmas akku, a billentyűzet, az óriás kijelző, szóval el tudom képzelni, hogy nem fért el (belül).
Plusz azért szebb így a telefon, a Z10 oldalán nagyon zavar az a 2 ormótlan csatlakozo, ráadásul ugye a kagylós tokokban is ki van vágva nekik a hely. Randa.. Itt a Passporton a telefon oldala nincs elcsúfítva.
Nekem sincs bajom vele, sőt inkább pozitiv, főleg ha tényleg tölti is a telefont.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs