- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz antikomcsi #19 üzenetére
Majdnem. Itt annyi volt a különbség, hogy kell hozzá ugye egy "aktív" szemüveg (nem a passzív piros-kék) ami oldalanként eltakarta-mutatta (értsd villogtatta) a képet, a képfrissítés felének megfelelően. Lesarkítva az egyik szem csak a páros, míg a másik szem a páratlan hz-eket látta és mivel a kép ennek megfelelően volt eltolva a monitoron, kialakult az úgynevezett sztereo kép, amit az agy 3d-snek érzékelt, mivel a két szem másik képet látott. Épp emiatt a képváltás-villogtatás miatt volt fontos a magas hz-et tudó monitor.
A támogatása a driver ellenére sem volt tökéletes, mert játékoktól függően hol kifelé, hol befelé volt meg a "3d hatás" ami azért elég zavaró tudott lenni, amíg átszokott az ember szeme rá. Néha felém jöttek a lények, néha meg beleszédültem a monitor mélységébe a csőhatás miatt. Akkoriban viccesnek találtam a dolgot.
némi plusz infó az akkori technikáról: [link]
#szerk: link
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen