Új hozzászólás Aktív témák
-
TapperHarry
csendes tag
válasz smartshop.hu #37 üzenetére
Érdekes formáját találtad meg a "direkt" marketing-nek, de azt kell hogy mondjam ügyes. Abban egyet értek veled, hogy a Navon-nak nincs semmilyen szervize. Ők nyomják a Mio-kat is az is pont ilyen. Ennél nem nehéz jobbnak lenni. Van olyan nagy disztri aki a nulla support miatt listázta ki a kínálatból Őket. Az azért érdekes, hogy ha jól tudom a magyar piacon egyetlen egy márkának sincs saját szervize. Lehet, hogy ez a technikája annak, hogy a macerás ügyfeleket távol tartsák a márkától. Minden esetre ez nem túl szimpi.
Visszatérve a cikkben szereplő gépre nekem csak a név szimpi az alatta dolgozó vas szerintem elavult, régi és a dizájnja kifejezetten csúnya ósdi. A mai iPhone.-os flat-es világban kijönni ezzel az évekkel ezelőtt levetett kinézettel elég ciki. Ha veszed a fáradtságot és végignézed a hazai kínálatot akkor nem csak megjelenésre de ár- érték arányba is találsz ennél jobbat. A "B" brand-ek ebben a kategóriában verhetetlenek. -
ferke170
tag
válasz smartshop.hu #37 üzenetére
Ez így nagyon szép, de egy halandó vásárló, mikor tud letenni egymás mellé két készüléket?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest