Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    Angol kollega meselte, hogy a gyereknek lett jogositvanya. A biztosito a kezdo vezetoknek eleg magas KGFB dijat ad meg. Azert, hogy a dij alacsonyabb legyen, vmi GPS cuccot kellett szerelni a kocsiba, ha a kolok vezet, akkor megvan hatarozva, hogy max mennyivel mehet, ha tullepi akkor a biztositas tobbe kerul.

    Egyik masik angol biztositonak van app-ja, amit ha vezetes kozben bekapcsolsz, figyeli, hogy vezetsz es az alapjan csokken vagy no a dijad. Szoval innentol szerintem nem erdekel senkit, hogy megfigyelik-e vagy sem.

    Egy kisebb cegnel is eleg nagy uzemanyag es leasing koltsegek johetnek ossze, ha az alkalmazott sokat hasznalja a ceges autot privat. Volt kollegam pl. Horvatorszagba menti ki nyaralni a ceges kocsival. Ez innen baratok kozt is min. 2500 km. Csak a km dija az autonak, amit a ceg ezert fizetett kb. 750 euro. Ha ezt a majdnem 20 autoval evente mindenki csak egyszer csinalja meg, az a cegnek 15 e EUR-ba kerul (ez egy fel munkahely). Nagyobb flottaknal ez meg nagyobb koltseg.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák