Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #37 üzenetére

    Amint látod ezt a slide-ot ők mutatták be. Én csak megkérdeztem, hogy a DX12/Vulkan mellett tartalmaznak-e shader intrinsics-et a játékok, és azt a választ kaptam, hogy igen. Azt is megkérdeztem, hogy csak extra sebességre, vagy extra effektekre is, de erre nem válaszoltak. Hol a gond?
    Nyilván idővel megtudjuk azt is, hogy ki hogyan használja ezeket, de az AMD szerint ez a fejlesztőkre tartozik, és ezt nem szívesen jelentenék be a partnereik háta mögött. Ergo gondolom tudják, hogy ki mit használ, csak nem akarják felhatalmazás nélkül elárulni. Ez mondjuk érthető, annak ellenére, hogy mi az információra vagyunk kiéhezve. :)

    (#78) Yutani: Visszamennyé:DDD

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #71 üzenetére

    Attól függ, hogy melyik API-ban futtatod. DX11-ben bekapcsolható a max 4 GB-on, és úgy nem is akadozik, de nagyon nagy lesz a sebességesés a két nagy fő pályarészen. DX12-ben ezek a részek sokkal jobban futnak, viszont a memóriavezérlés nagyon szemetel, ezért akadozni fog a játék 8 GB VRAM alatt max textúrával. Erre a módra csak a high ajánlott, mert ott nem lassul be sok helyen 1-2 fps-re.
    De egyébként a játék mondja is DX12 alatt, hogy ha nincs meg a VRAM-od, akkor ne kapcsold fel a textúrabeállítást egy bizonyos szint fölé. Ezt akkor jelzi, amikor beállítod a nagyon magas részletességet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Xaels #101 üzenetére

    Igazából jelentősen nagyobb előnye a 280-hoz képest az RX 470/480-nak nem lesz a korábbi BF-ekhez viszonyítva. Az 280-ak is megkapják ugyanazokat a Radeon exkluzív funkciókat. Tehát ugyanúgy gyorsulnak tőlük, mint a Polarisok.
    Az előzetes adatok szerint ezek lesznek benne a BF1-ben: Ballot, mbcnt, Read lane, swizzle, ordered_count, barycentric-linearcentroid, HTile, min3/med3/max3. És mindegyik megtalálható az összes GCN-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #104 üzenetére

    Azzal a Frostbite verzióval, amit beharangoztak meglesz. Alapvetően a GCN1 óta benne vannak a funkciók a GCN ISA-kban, csak a Frostbite még nem használta ki, de mivel nagyon a GCN-re van szabva a motor, így egyértelmű volt, hogy ezekhez hozzányúlnak. A kérdés inkább az, hogy kihasználnak-e olyan funkciókat, amik csak a GCN3-4 ISA-ban vannak benne. Jelenleg szerencsére az AGS 4.0 és a SPIR-V kiterjesztések ezt nem teszik lehetővé, de második körben érkezhetnek olyan frissítések, amelyek már GCN3/4-only intrinsics függvényeket is bevetnek.

    (#108) Xaels: Elvileg igen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák