Új hozzászólás Aktív témák

  • Diocles

    aktív tag

    válasz Findzs #6 üzenetére

    Ezek a kattintásvadász dumák engem is nagyon zavarnak és az utóbbi időben nagyon rendszeressé kezdenek válni. Nem emiatt, hanem ennek ellenére olvastam el a cikket. Nem kell átvenni ezt az indexes színvonalat, mert az itteni olvasóközönség erre nem vevő. Örülök, hogy mindig az első hozzászólások között kéri ki ezeket magának valaki, ezzel is mutatva, hogy ez itt egy kontraproduktív dolog.

    Két technológiai észrevétel.

    1) gsync/adaptive sync: ez a technológia ugyanolyan alap kéne, hogy legyen, mint a mozgóképek esetén legalább 48 fps. A kép szétszakadozása vagy a felére bezuhanó framerate közül egyik sem elfogadható, mert semmi sem indokolja őket technológiailag. Az egyetlen értelmes megoldás az adaptív refresh rate.

    2) A háttérvilágítás villogtatása nem a folyadékkristályok mozgásának rejtésére szolgál. Azért van rá szükség, mert ha egy mozgó objektumot követsz a szemeddel, akkor a "kitartott" kép csíkot húz a retinádon, a felvillantott azonban nem. Aki szeretné jobban megérteni a dolgot, az a low persistence display témában keresgéljen [1].

    [1] Oculus Rift fórum, persistence alapok topik

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák