Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz Stanlee #3 üzenetére

    pont ugyanerre gondoltam, hogy miért akarna magyar call centert, ha már annyira tud angolul, hogy minden mást úgy intéz.
    hazatelefonálni akármilyen akciók is vannak, voip-on olcsóbb, ráadásul ilyen távolság mellett már sürgős hívások se lesznek gyakoriak (vegyél tejet hazafele mielőtt repülőre szállsz?)

    abban megint lehet valami, hogy az egész csak duma jobb kilátások miatt, de nem hiszem, hogy valaki emiatt a cég miatt venne először részvényeket, a kicsit rutinosabbak meg úgy se dőlnek be ilyen zagyvaságnak.

    ha ennyi magyar van kinn, akkor még arra se lehet tenni, hogy azért hívja fel a call centert, hogy halljon egy magyar szót, mert tuti ismer kint másik magyart is. :)

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Új hozzászólás Aktív témák