Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Enxtheone #39 üzenetére

    Ha a CPU és GPU is osztozik rajta, akkor inkább tartanám óvatos felkerekítésnek, mintsem agresszív túllövésnek a 16Gb RAM-ot. PC-kbe már ma is sokan pakolnak min 8, vagy akár 16Gb RAM-ot a 2-4Gb VRAM-al szerelt VGA mellé, de mire befut a konzol, már a duplájánál járhat majd a PC.

    A RAM még viszonylag olcsó dolognak tűnik, viszont ha kevés van belőle, akkor megint jönnek majd a viszonylag alacsony felbontású textúrák, amik mellett felezhető a képernyőfelbontás is, és úgy marad némi erőforrás arra, hogy különböző effektekkel próbálják meg elmaszatolni a gyenge textúrákat, de ennek is könnyen lesz az ára az, hogy 60 helyett 30fps-el szaggat a játék.
    És akkor a PC-sek is játszhatnak majd homályos, élettelen textúrákkal a 4k2k kijelzőkön, miközben aprópénzért kapnak 32Gb RAM-ot a boltban és nem is találnak lefső-közép/csúcskat VGA-t 4Gb-tól kevesebb VRAM-al. De szitkozódhat az is, aki QHD TV-re köti a konzolt és 1080p30-at ad neki a konzol 2160p60 helyett.

    És akkor már talán lesznek OLED kijelzők, tehát nem csak a mai plazmás kisebbséget fogja erősen ingerelni a 30fps, akik hozzá vannak szokva a korrekt, motion blur mentes, maszatolás helyett pulzálás elvű mozgáskezeléshez. És ezzel együtt ahhoz, hogy játék, mozgás közben is élesek lehetnek a textúrák, ha korrektül rajzolja őket a játék, mert a kijelző sem maszatolja el őket, ha mozognak (ami elég gyakori egy játéknál).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák