- Adobe Photoshop
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Crypto Trade
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Bittorrent topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz joysefke #144 üzenetére
Vagy-hogy ne kelljen messze menni- elég innen[link] az első oldalt elolvasni .
Még az első is elboldogul full Hd -ban pár címmel, a második pedig szerintem kifejezetten jó vétel.( Ha otthon rakja össze az ember egy 15 ezret még spórolhat is.)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Sir Ny
senior tag
Egyebirant peldaul az NV pajzson / pajzstablettan is lehet PC-n jatszani, nem kell hozza eppen monitor. Mondjuk egy vonaton, ahol eppen nincs monitor, se TV.
(persze meg kell tudnia mozgatni 1920*1200 pixelt. Aztan nem tudom, mire jo ez a sok pixel ha az ember streameli a jatekot, csak a savszelt eszi meg a kitomoritest a kliens oldalon)-
-
pakriksz
őstag
válasz joysefke #149 üzenetére
a listában megjelent játékok vannak.
az MGS V-t (asszem annyi) volt szerencsém élőben látni, hidd el, nem volt gond a képminőséggel sem (mondhatnám hogy rohadt jól nézett ki)
Egyébként érdekes hogy ezt a képminőség témát a PC-s nagy felbontások emlegetésénél is ugyan így ki szokás hagyni, de azzal valahogy nincs bajod.
" ezt ráadásul alacsony élsimítás mellett hozzák össze a konzolok" nem mintha 1080p-nél szükség lenne az élsimításra. Na meg az átlagpc-ken általában 0 élsimítás szokott lenni, ami nem gond, hiszen a nagyobb grafikai részletesség, vagy egy nagyobb aniso szűrés 1000x többet számít, mint a túlhypeolt e-penis mérő AA.
"alsó-középkategóriás i3 és videókártya" és? az írt 80 ezres keretbe be is fér egy ilyen. Mi a probléma? (ja nem fér be, jajj egyre drágábbak a pc-k )
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Nem keveset, semmit nem tud róluk. Eleve az is erős laikusságra vall, hogy azért PC-zi a konzolt, mert x86 proci van benne. (az nem tűnik fel neki hogy az előző konzolokban pedig sokatmondó nevű powerPC processzor volt... bár).
Na meg az is hogy le írja hogy "nincs mit tanulni"... mintha PC-n hemzsegnének a GPGPU-s programok, meg a konzolos low level API-k, meg a közös címteres rendszerek.
Ilyen egzotikusnak látszó hardvereket akar, amik bár alig különböznek a PC-től, de olyan jól hangzó nevük van.
Ha az amd x86 helyett csinált volna egy saját utasításkészletű de ugyanilyen processzort, akkor az talán jó lenne. (bár legtöbb "újkonzol szarlassú, sima pc"-ző embernél általában csak az lenne a jó hogy ha intel és nvidia által gyártott hardver lenne benne )[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Meg olyan multiplatformot sem tudsz mutatni amit különösebben optimalizáltak volna a konzolok hardverére, és nem a pc-s/lastgen verziót gyorsportolták volna át... így persze hogy nem fut jobban.
Amikor a konzolok az életciklusuk közepéhez érnek, nem csak dx12 lesz, hanem esetleg eleve nextgen konzolra írt, és a hardver képességeit kihasználó játékok.
Azt kellene elfogadni, hogy az optimalizáció nem hiphop megy(főleg nem ha teljesen új, eddig kevéssé ismert gyakorlattal kell programozni(gpgpu, közös címtér)), lásd az előző generáció első játékait, és a végsőket, eleve még a fejlesztői környezetek sincsenek 100%-ban készen.
Átlagos pc nem hiszem hogy 130-150 lenne, sokkal inkább 80-100 környéke.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
mekker
őstag
Régi CRT-kre, meg ős-LCD-kre gondolsz? Egyéb esetben ha csak úgy gép nélkül hegyekre állnak a monitorok(2-3 darabnál több van), csak egy informatikai kéjbarlangot tudok elképzelni
Nálam egy nagy ledes lcd-tévéről megy lent a gép, de szerintem marhára nem praktikus, legalábbis nehéz megszokni.
@pakriksz
Ja, mert PowerPC-re marha sok játékot, meg programot írtak a konzolokon kívül...Konzoloknak meg a GPGPU-nak nem hiszem, hogy belátható időn belül túl sok köze lesz egymáshoz.[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Sir Ny
senior tag
"Régi CRT-kre, meg ős-LCD-kre gondolsz? Egyéb esetben ha csak úgy gép nélkül hegyekre állnak a monitorok(2-3 darabnál több van), csak egy informatikai kéjbarlangot tudok elképzelni"
Kozel sem. En konkretan 2-3-4 meglevo asztali szamitogepre gondolok csaladonkent, es 0 TV-re. Ez az, amit en latok. Ha valaki vesz egy gamer gepet, akkor ahoz nem kell monitort vennie, mig konzolhoz kell egy TV (??).
Ahogy en tapasztalom, pont forditva szokas, mint ahol Joshi tapasztalja, hogy nincs monitor, de van TV.
-
-
pakriksz
őstag
MAC-re volt pár játék, és ugye 2006-ig az is powerpc volt. Amúgy teljesen mindegy, hogy mit programoztak rá, programoztak.
A konzoloknak annyira köze van már jelenleg is a GPGPU-hoz, hogy az van bennük, csak használni kéne... (tudod GCN architektúra, ami direkt erre gyúr, azért nőtt egy kicsit a GCN-es radeonok fogyasztása...)[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
félisten
válasz pakriksz #157 üzenetére
Átlag gamer PC . Gondolom nem irodai felhasználásról beszélünk.Ott a link. 150 ből minőségi konfig amin elfuttatsz mindent.
Ezek a konzolok közelebb állnak a PC-hez mint eddig bármi más.Itt nem CELL ről beszélünk, mint a ps3 esetében. Az általad említett GPGPU 10 éve ismert és használt és folyamatosan fejlődő dolog, évek óta jelen van.
A z új konzolok 1 éve piacon vannak és másfél éve mutatták be őket a nagyközönségnek . A fejlesztő kittek minimum 3 éve kint vannak a programozóknál. Mire megtanulják kihasználni őket (LOL)addigra fejlődik tovább a Pc ipar.Jönnek az erősebb hardverek és az új low level apik. Megmarad vagy nőni fog a most jelenlévő szakadék, ez az én pesszimista képzetem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
pakriksz
őstag
átlag gamer pc olyan 80-100 körül van. Van pár gamer körülöttem, szinte senki sem ment soha 120 fölé.
De CELL-ről beszélünk, ugyan is az APU a cell folytatása (általános cpu magok, specializált egységek mellett PPU-SPU CPU-GPGPU rémlik?)
GPGPU 10 éve max elméletben volt ismert. Kb 2009 környékén kezdték gyakorlatban is próbálgatni, de akkor a hardver még igen csak alkalmatlan volt általános célra.
"A fejlesztő kittek minimum 3 éve kint vannak a programozóknál" LOL még 2 éve sem lehetett tudni milyen hardver lesz az új konzolokon. De hogy tényeket írjunk ne csak kitalálációkat: a ps4 első development kit-jét (aminek nyilván köze nem volt a végleges hardverhez, annyira hogy bulldozer cpu volt benne, nem jaguar), 2012 novemberében kezdték el szállítani(ez nincs 2 éve), és még ma sincs kész, ha jól tudom a trueaudio egységet mostanában lehetett elkezdeni használni.
A végleges hardver a konzol kiadási dátum előtt alig pár hónappal lett fixálva.Jöhetnek pc-re az erős hardverek, és az új API-k, a klasszikus CPU-PCIE-GPU felépítés miatt a GPU-t ugyanúgy csak grafikára lehet hatékonyan használni( a Kaverire meg valamikor kijövő broadwell-re nem lehet építeni), míg konzolon nem csak arra.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
félisten
válasz pakriksz #162 üzenetére
Sony ps4 fejlesztői kitteket 2012 februárjától adták át. 2.5 év , igazad van nem 3.
NEM CELL-ről beszélünk. Ez egy x86 architektúra. Blődségeket hordsz össze , még olvasni is fáj. Olvasd már el miket írsz és próbáld értelmezni.Összehordasz annyi dolgot amik mögött tartalom nincs.Vicc kategóriába tartozik az Átlag 100 ezres gamer pc. 35 ezer forint egy 750 TI / 260x ami játékra ( nem Átlag)belépőszint. Szintén belépő szint egy 4 magos proci + alaplap, amire számoljunk 45 ezret. Marad 15-20 ezred memóriára, házra, tápra, hűtőre, HDD-e és beviteli eszközökre. most komolyan képes vagy ilyen dolgot leírni ide? Szerinted én nem vagyok tisztában az árakkal? Rakj már össze nekem egy átlag gamer Pc-t ma 80-100 ból. Várom a konfigodat. De átlag legyen, ne belépő.Sőt még belépőt is összerakhatnál. arra is kíváncsi vagyok.
GPU-t egy Pc gamer mi másra akarna használni hatékonyan, mint grafikára....LOL Amúgy meg a hatékony kihasználásra olvasd már el a cikket amihez kommentelsz légy szíves. Nézd meg a 2 képet a grafikonnal. Erről szól.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig inkább hasonlít a Cell koncepciójára, mint egy mai átlag PC-re. A Cell egy heterogén módon programozható többmagos processzor. Van 1 LOC és 6 TOC magja, és még 1 TOC a hangokra. A PS4 APU-ja ugyanez csak 8 LOC, 18 TOC és 3 audió DSP magja van.
Az ISA szinte mindegy, főleg egy konzolnál. A felépítés a lényeg. Persze előny valahol, hogy AMD64 és GCN magok vannak benne, mert ismert ISA-k, de ha nem lennének ismertek, akkor is megtanulnák.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz pakriksz #155 üzenetére
tényleg hihetetlen blődségeket tudsz leírni...
a listában megjelent játékok vannak.
Akkor meg kéne nézned azt a listát amit te linkeltél nagy mellénnyel...Egyébként érdekes hogy ezt a képminőség témát a PC-s nagy felbontások emlegetésénél is ugyan így ki szokás hagyni, de azzal valahogy nincs bajod.
Nem szokás kihagyni és ha ki lenne hagyva, azzal bajom lenne. PC-s játéknak natív felbontáson kell menni legalább high (vagy inkább very high) beállítások mellett, ez az elvem. Ha ez nem jön össze akkor vagy a monitor felbontása van túlméretezve vagy a VGA alulméretezve.
" ezt ráadásul alacsony élsimítás mellett hozzák össze a konzolok" nem mintha 1080p-nél szükség lenne az élsimításra. Na meg az átlagpc-ken általában 0 élsimítás szokott lenni, ami nem gond, hiszen a nagyobb grafikai részletesség, vagy egy nagyobb aniso szűrés 1000x többet számít, mint a túlhypeolt e-penis mérő AA.
Mondj még ilyet. PCn játszani élsimítás nélkül? Natív felbontás AA nélkül PC-n tragikusan néz ki. FULL HD-nak is kell a 4x AA.
"alsó-középkategóriás i3 és videókártya" és? az írt 80 ezres keretbe be is fér egy ilyen. Mi a probléma? (ja nem fér be, jajj egyre drágábbak a pc-k
Rövid tranziens időszakoktól eltekintve a PC-k egyre olcsóbbak. 80E Ft még irodai PC-ből is messze átlag alatti gagyi nemhogy gamer PC-ből. Ebben a topikban rajtad kívül soha senki nem gondolta, hogy a next gen konzoloknak a 80E Ft-os irodai PC-k lennének az ellenfelei...
J.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz joysefke #165 üzenetére
"Akkor meg kéne nézned azt a listát amit te linkeltél nagy mellénnyel..."
Mit nézzek rajta még egyszer. Tudom hogy eldöntötted hogy a konzol szar, de engem nem fogsz meggyőzni a tények ellenkezőjéről.
Ott van 2 fos cod. Ott az MGS 5 (ezzel konkrétan játszottam is kicsit), az új wolfenstein, és még azon kívül párNem látok semmi tragikusat az AA-nélküli játékokban. Fiatalabb koromban még én is AA-ztam, hogy de jól hangzik hogy megy, de ahogy nőttek a felbontások eljutottam odáig hogy "minek?" annyira nincs látszata, hogy ha még tökéletesen is fut a játék akkor sem kapcsolom be, legalább kevésbé üvöltenek a hűtőventik "
80 ezerért te csak gagyi irodai pc-t tudsz össreakni? Rossz lehet, én nekem eddig mindig sikerült kb ennyiből egy high grafikára-ra képes gépet összeraknom. Mondjuk nem is költöttem marketingbullshittes világítós hűtőbordás OC memóriára meg videokártyára, sem 20 ezer forintos hűtőventire ami ugyan olyan mint a gyári
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Pedig bizony 2012 novemberétől adták át. Nem tudom honnan szeded ezt a februárt, és mint írtam köze nem volt a végleges hardverhez, még a cpu típusa sem stimmelt (jaguar helyett bulldozer).
Nem tudom feltűnt e, de az új konzolokon nem az x86 a fő számítóegység, hanem a GPU, és ahogy Abu is mondta, hasonlít a cellhez.PPU=x86, SPU=GCN GPU
Az a baj hogy mindig kiderül hogy az konzolszarozók, a begyepesedett, pc-től elvonatkoztatni képtelen emberek képtelenek megérteni hogy valami máshogy működhet mint a PC. Tudod a powerpc architektúra ami az előző generációban volt sem jelent semmi problémát, olyan utasítás készlet mint az x86 ezer éve szét van optimalizálva mindre a compiler.
Gépről mint írtam hűtő nem kell, adnak mindenhez, HDD is általában minden háztartásban akad, és a milyensége nem oszt nem szoroz játéknál...
Mit nézzek a grafikonokon? A cikk pusztán grafikáról szól, nincs benne gpgpu, tehát hogy jön ide?
Mire lehetne pc-n GPU-t használni grafikán kívül? Bármilyen erősen párhuzamosítható feladatra, mert ebben a gpu sokkal gyorsabb mint a cpu.
pár példaAmúgy jól gondolom hogy egyikőtök sem programozott még komolyabban (nem gpu-ra, akár simán cpu-ra)?
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
félisten
válasz pakriksz #167 üzenetére
Abunak és neked is szól. Most komolyan ha annyira hasonlít miért nem tudták megoldani a ps3 kompatibilitást visszafele?Inkább hasonlít a ps3 cellre mint a Pc re. Az én elképzeléseim szerint valahol a 2 között van, mert mint írtad nem vagyok programozó.És nem vagyok konzol szarozó sem, hanem a realitások talaján állok és élek. Mindenki erről harsogott már megjelenéskor, hogy egy konzol sem állt még ilyen közel a Pc hez mint ezek, míg a Ps3-nál mindenki arról beszélt , hogy senki nem tudja programozni mert cell és nem x86 .
A gépösszerakásodhoz no coment. Nem akarok én háborúzni veled , mert lehet amúgy jó arc vagy, de kérlek ezt a Pc összerakós témát ne erőltesd. Átlag gamer Pc. Minden háztartásban akad HDD meg hűtő nem kell ilyen dumától leesek a székről
Elárulom neked hogy ma már a BOx ban vásárolt procikhoz sincs hűtő, csak ha külön feltüntetik. Egy átlag gamer PC be i5 4 mag és radeon 270x vagy gtx 760 kell ez a két komponens 80 -90 rongy.egy átlag gamer Pc az Xbox one ára, kb 140-150.Bemásolom neked mit írtam az előző kommentemben:
"GPU-t egy Pc gamer mi másra akarna használni hatékonyan, mint grafikára" PC gamer a hangsúly. nekem a GPU játszani kell érted?A Cikk a PC gyorsulásáról szól az új API-k nak köszönhetően és arról,hogy kevesebb teljesítményből gyorsabb grafikára lehet számítani.Olvasd el a saját kommentedet , amire ezt válaszoltam és megérted miért írtam azt neked.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz pakriksz #167 üzenetére
Amit írok azt a cikkeből tudom, amit írok például innen is jön :
"Shuhei Yoshida, a Sony vezetője egy interjúban ugyanis elárulta, hogy a PS4 nem lesz képes befogadni a PS3-as lemezeket, mivel a két gép architektúrája teljesen eltérő. Pár játék majd elérhető lesz, de a többség nem lesz játszható."
A teljesen eltérő az azt jelenti számomra, hogy különböző Mindenhol ezt lehet olvasni HSW, TOM hardver, bármilyen nevesebb oldalon. Teljesen eltérő architektúra. ha hasonlít a PS 3-ra , kb ugyan annyira hasonlít egy mai modern AMD APU-ra"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
.
[ Szerkesztve ]
-
válasz pakriksz #166 üzenetére
Az irományaid alapján megkérdőjelezem, hogy van bármiféle releváns személyes tapasztalatod aktuális PCs játékok terén. Én nap mint nap játszom, benne vagyok a témában olvasgatom a fórumokat, teszteket személyes tapasztalataim nagyjából összhangban vannak azzal, amit itt-ott olvasok, el tudom helyezni az új infókat, stb..
Ezzel szemben itt olvasgatom milyen sületlenségek vannak összehordva az irományaidban, a való világtól totálisan elrugaszkodva, aki meg megkérdőjelezi amit leírtál azt meg tapasztalatlanabbnak vagy ne adj isten butábbnak feltételezed. felettébb viccess...
Elkezdted valahol, aztán folytattad ott, hogy a 125-ös hsz-ben kioktatsz valakit és bedobsz egy oldalt
referenciaképpen. Nem is az a legnagyobb baj ezzel, hogy IGN, hanem az hogy az ott megadott adatok legalább felerészt még meg sem jelent játékokról szólnak és a megadott felbontás/fps a fejlesztő marketingje.Sorban megyek:
Alien: Isolation PS4: 1080p @ 60fps X1: 1080p @ 60fps
Eddig ez szép és jó, de a játék októberben jelenik meg... Érted a problémát?Assassin's Creed IV: Black Flag X1: 900p @ 30fps PS4: 1080p @ 30fps [6](with patch)
Nah itt van egy már megjelent játék, de 1080@60-nak nyoma sincs...Battlefield 4 X1: 720p @ 60fps PS4: 900p@ 60fps
Ez is megjelent, itt sem volt csoda.Battlefield: Hardline X1 1080p @ 60fps PS4 1080p @ 60fps
Itt gyönyörű értékek vannak, cserébe még nem jelent megBlacklight Retribution PS4: 1080p @ 60fps
Nah ez már megjelent, az FPS értékeket mondjuk higyjük el, cserébe gagyi a grafikája (PS4-en is)Call of Duty: Advanced Warfare X1: 882p @ 60fps (current build) , PS4: 1080p @ 60fps [13]
ez is szépen hangzik, kár, hogy még nem jött ki...Call of Duty: Ghosts X1: 720p @ 60fps PS4: 1080p @ 60fps (with patch) [15]
Dead Rising 3 X1 :720p @ 30fps
Az X1 exkluzív címnek most ennyi sikerült. Talán majd a DR4-re összeszedi magátDestiny PS4 : 1080p @ 30fps X1 : 1080p @ 30fps [18]
Nah itt sincs 1080@60 és még ráadásul ki sem jöttFolytathatnám de kb ez van végig...
J.
[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
válasz joysefke #171 üzenetére
A CoD AW felbontásosdija blama, az a 882p is csak egy becsült baromság.
Pakrisz-ről meg az itt elkövetett képernyőskálázódással kapcsolatos eszmecseréje jut eszembe. Remélem azért kicsit jobban ért a PC-khez... oh wait.
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
-
A lényegen nem változtat: egy olyan listával kampányol a tag mint "bizonyíték" arra hogy a konzolok bírják az 1080p/60-at ahol a játékok fele még ki sem jött, vagy sub-FHD felbontásban futnak (ráadásul az adatok leginkább a fejlesztő marketingje mintsem valóság) és még ezt sem akaha elismerni, helyette nagy mellénnyel osztja az észt és néz hülyének másokat, ezt a listát is előrángatva "bizonyítékként"...
J.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy emulátor kifejlesztése túl drága a Sony számára is. PS4-re le lehet fordítani a programokat, de az nem kifizetődő a stúdióknak. Sokkal költségkímélőbb a felhő.
Az túlzás, hogy senki nem tudta programozni. A Cell is csak egy processzor volt. Van ennek egy normatív rendszerezése, ami TtT névre hallgat. Ez a Time to Triangle rövidítése, és arról szól, hogy egy nulláról írt motor esetében mennyi időre van szükség ahhoz, hogy használható legyen. Ez a PS3-nál egy év is lehetett, míg a PS4-nél csak egy hónap. Ez a legfontosabb technikai lépés a Sony szempontjából ebben a generációban.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bbTamas77
aktív tag
Sony ismeri a legjobb a PS3 felépítését, egyszerűen miért nem gondolnak a visszafelé kompatibilitásra?
Értem én, hogy a PS1 és a PS2 felépítése annyira nem komplex, megoldható az emulálás.Kicsit nehezen hihető el, hogy felhúzni egy szerverparkot, és felhőben futtatni a PS3 játékokat. Ez megéri?!
Na és a szerverparkon milyen hardver vagy szoftver lesz ami képes futtatni egy PS3 játékot? Vagy egy hogyan kell elképzelni?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz bbTamas77 #179 üzenetére
Ez a felhős dolog engem is érdekel... Cell procikkal meg egy tonna nV ős-GPU-val lesz tele a szerverterem?
Elég meredeknek tűnik eredeti hardveren futtatni a régi játékokat, mivel ennyi erővel rakhattak volna minden PS4 mellé is egy PS3 lapot is.
Nagyon meglepődnék, ha nem lenne szó újra fordításról valamilyen formában...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Kérdés intel frontról: várható, hogy az alsókategóriás termékek (pl a nemsoká érkező Cherry Trail atomok) is támogassák majd a DX12-t? A picibb intel IGP-k is nagyon jönnek felfelé, lényegi segítség lenne a CPU-nak, ha egy kis terhet levennének a válláról...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
- Politika
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- Adobe Photoshop
- The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest