Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • osztraksajt

    őstag

    válasz yerico #2 üzenetére

    Még a legoptimistább becslések is két év rendszerkiépítésről szóltak amit a nagysikerű T-systems is hangoztatott, ráadásul egy durván ötször drágább rendszert ajánlgatva, hogy rajtuk kívül úgysincs senkinek elég mérnöki kapacitása hogy megoldja, és az üzemeltetés is többszörösébe került volna. Ehhez képest tényleg lenyűgöző a megvalósítás.

    Fuvarszervezéssel is foglalkozom, nyilván nem esik jól fizetni a fuvarozóknak, de amerre mentek előtte már szinte mindenhol máshol is kellett fizetni, Szlovákoknál, Osztrákoknál, Németeknél, Olaszoknál stb. Bár az árról lehet vitatkozni mert tényleg elég drága a kilométerdíj, viszont itthon meg vágták szét az utakat a filléres matricával. Lejöttek a Szlovák kamionok Győrnél, visszamentek Kassánál, itt nem tankoltak csak vettek egy éves matricát fillérekért az útjavítást meg fizettük a mi adónkból.

    De biztos igazad van, itthon minden csak szar lehet, még amiben gyakorlatilag világrekordot döntöttünk azt is húzzuk le. Szerintem viszont joggal lehetünk rá büszkék, a németeknél csak a !!!tesztidőszak!!! több mint hatszor addig tartott mint itthon a komplett kiépítés. Az hogy volt benne az a nagyjából 2 hét csúszás (ami valójában csak 3 nap volt, mert az anomáliák a harmadik napon pár ezrelékre estek) az szerintem nem a világvége.

    De szoktam ajánlani akik azt hiszik hogy itthon minden szar és kint meg minden csodálatos azok nézzenek utána a berlini reptér építésének és annak körülményeinek is.

Új hozzászólás Aktív témák