- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
válasz #06658560 #184 üzenetére
Azok a fránya gyártók, hogy ilyen szutykokat gyártanak most, de amikor automatát kell majd gyártani, akkor minden örökéletű lesz. Ez te sem hiszed komolyan. Nekem az utóbbi időkben csak két dologgal gyűlt meg a bajom. Az egyik a lambda szonda, ami a kisebbik baj. A másik az SRS egyik szenzora volt, ami egyáltalán meg tudta volna mondani, hogy mikor nyíljon a zsák. Apróság...
A Discovery azért hullott szét mert a hőérzékelő adatai alapján próbálta korrigálni a pályát, hibásan, és a pályakorrekció miatt a szerkezet nem bírta a megnövekedett terhelést. Ez legalábbis a hivatalos verzió. Konzekvencia: rossz adatot mér a szenzor, nem működik a szenzor, rossz a kommunikáció, rossz a kiértékelés, rossz a következtetés - elég egy kis hiba, és olyan hülyeséget csinál a gép, amit ember soha nem csinált volna. Mindez csupán csak azért, mert nem gondoltak erre a lehetőségre.
-
Kékes525
félisten
válasz gabor7th #199 üzenetére
Azt nem egyszerűen a netre kötötték, le volt védve, csak nem eléggé. Mindig mérlegelni kell az esetleges kárt a haszonnal, azután dönteni. Úgy gondold most már nincsenek nagyon érzékeny adatok a netre kötve?
(#200) Kopi31415: Az messze nem ugyanaz. Olvasd el figyelmesen, amit azután írtam. Ha kényelmi funkcióról beszélgetünk (az automata sofőr), akkor miért ne pontosítsuk, tegyük jobbá, különösen akkor, ha a lehetőség a kezünkben van. Úgyhogy fölösleges ezen annyit rugóznod.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
gabor7th
addikt
válasz #06658560 #200 üzenetére
Az embernek van viszont egy olyan érzése, hogy a cégek akkor is akarják a hálózatra kötést... Pl. azt mondják, így tudják optimalizálni a forgalmat, hogy ne legyenek dugók. Meg persze tudni akarják, hol vagy, hogy küldjék a reklámot, meg az emberek utáni kémkedési lehetőséget is ki akarják majd használni. Viszont érdekes lesz, hogy ha mondjuk egy egész város közlekedését bedönti egy hacker, akkor az emberek ezután is akanák-e használni.(én pl. erre előre gondolok és nem. Viszont ha megy háló nélkül is, akkor el tudom fogadni. Viszont ebben az esetben is maradjanak a pedálok, meg a kormány.)
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
gabor7th
addikt
válasz Kékes525 #202 üzenetére
Volt már pár eset és nem csak katonai... Ha a te bizalmas adataid kerülnek a netre akkor neked nem éri meg, de a cloud tulajnak igen, mert majd nem kell úgy se kártérítenie. HA valóban cégek tízezrei lesznek a cluodban és lesz egy lékelés olyan ártérítést kéne fizetnie, hogy ha akárná se bírná teljesíteni. Valószínű nem is lesz ilyen felelősége.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Kékes525
félisten
válasz gabor7th #204 üzenetére
+ (#205) gabor7th:
Igaz, ennek ellenére nagyon sok cég, hivatal, kormányzati szerv, magánember a nagyon bizalmas, fontos adatait a netre felteszi. Az más kérdés, hogy sokan nagyon rosszul védik.
Annak ellenére teszik, hogy már régóta tudják, hogy veszélyes lehet. Miért teszik fel akkor mégis? Mert valamilyen hasznuk van belőle.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
gabor7th
addikt
válasz Kékes525 #206 üzenetére
De pont erre a "nagyon rosszul védik" témára lehet azt mondani, hogy a múltban is az elvileg nagyon fejlett dolgokkal védett dolgokat is rengeteg alkalommal sikeresen feltörték és a jövőben is valószínű menni fog, ezért bizonyos dolgokat sose kéne felkötni a netre. Egy lékelés és cégek tízezreinek sok évig tartó munkája veszne oda, vagy csak simán ellopnák és lennének konkurencia kutatási költség nélkül. A Kasperky főnök szerint már most Ázsia sokkal több értéket szeret meg, mint ami arany átment annó az Újvilágból Európába. A jövőben Európa nagyon kicsi lesz lakosságát tekintve és öreg, jó lenne valami technikai fölény lenne nálunk. Volt erről egy videó, hogyha a világon csak tíz ember elne 2050-ben talán akkor Európában talán csak egy... ázsíában hat, afrikában három vagy hogy meg kéne újra nézni...
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Kékes525
félisten
válasz horvathkrisz #207 üzenetére
Ha offline akkor honnét tudja? Jövőbe látó szoftvere van?
(#208) gabor7th: Nem vitatom, amit írsz, de látod változatlanul felviszik az adatokat.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
gabor7th
addikt
válasz Kékes525 #206 üzenetére
"Annak ellenére teszik, hogy már régóta tudják, hogy veszélyes lehet. Miért teszik fel akkor mégis? Mert valamilyen hasznuk van belőle." Szerintem rosszul teszik. Amúgy meg talán azért, mert annyira nem is gondolnak bele + megnyugtató, hogy a biztonsági szoftverek olyanokat írnak ki, hogy az Ön gépe teljesen biztonságban van; szóval bíznak benne, hogy most sikerül olyan új biztonsági cuccot összerakni, ami nem törhető. Szerintem 30 év katonai fejlesztési előnyét odadobni nem éri meg a kényelemért.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
gabor7th
addikt
Van valaki aki meg tud oldani egy olyan problémát, ami driver hibának tűnik, de driver frissítés nem oldja meg. Írtam róla a Windows 7 topicban, de azóta néztem az angol netet is és sokaknak problémája , de nem találtam működő megoldást. Egy nap sincs és elveszem a Win7-em.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
válasz Kékes525 #209 üzenetére
RDS, időszakonkénti frissítés. Ami nem over the air történik.
Az autonóm autó nem csak kényelmi elem. Környezetvédelmi, balesetmegelőzési is. És ha a vezetési, környezetfelmérési szempontból vetjük össze az emberrel, akkor az alapvető elvárás, hogy ugyan azt várjuk el tőle.
[ Szerkesztve ]
-
gabor7th
addikt
Amúgy meg a szavazást lezárják valamikor? Mert a többség inkább nem mondana le... Ne az legyen, mint a Nol.-os szavazásnál, hogy amikor nem tetszett az eredmény közbeléptek.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Kékes525
félisten
válasz #06658560 #216 üzenetére
Ha időszakiként frissít, akkor nem naprakész.
A második bekezdésedet nem is tudom értelmezni. A technikától ugyanazt várjuk el mint az embertől? Nem azért van technika, hogy amit mi nem tudunk, vagy csak kisebb hatékonysággal, akkor azt jobban, gyorsabban, hatékonyabban megcsinálja?
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Kékes525
félisten
válasz horvathkrisz #212 üzenetére
Azt hiszem te nem tudod, hogy miről írsz. Ha offline akkor az azt jelenti, hogy nincs folyamatos kapcsolatban azzal a hellyel ahonnét az információit szerzi be. Nem szükségszerűen kell, hogy az a net legyen. Ha pedig nincs kapcsolatban folyamatosan akkor nem lehet pontos, nem lehet naprakész.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Kékes525
félisten
válasz horvathkrisz #220 üzenetére
Az RDS (radio data systems) közlekedési hírei (forgalominformációi) pedig messze nem ugyanaz, mint amiről beszéltem. Az internettel sokkal gyorsabban, többet és pontosabban lehetne az információt továbbítani.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
#82729984
törölt tag
válasz Kékes525 #219 üzenetére
Figyelj már, el vagy tévedve, vagy nagyon jó troll vagy.
Először kitalálod hogy a robotautó szar mert mi van ha leszakad a felhőről. Amire mi megirtuk hogy semmi, nem is kell hozzá semmi online dolog, egy robotautó egy sima gps-el is el fog tudni tájékozodni + a saját szenzorai, nem kell hogy bármiféle külső kapcsolata legyen.
Erre most jössz azzal hogy milyen dolog már hogy offline, miért nem online, mert akkor honnan fogja tudni hogy van-e a célhelyen szabad parkolóhely (haha)... Van sapka nincs sapka...
Úgyhogy akkor elmondom mégegyszer, jó lassan hogy megértsd: el fog tudni jutni "a" pontból "b"-be, tisztán csak a saját érzékelésére, térképeire és gps-re hallgatva. Mindenféle online (értsd: internetes) kommunikáció nélkül. És ilyen üzemmódban elvben nem is lehetséges meghackelni fizikai kontaktus nélkül (nyilván a gyakorlati megvalósításról nem tudok nyilatkozni).
És ezen felül, nyilván ha bekapcsolod az online dolgokat, akkor bejönnek az említett kényelmi funkciók, miszerint akár azt is tudhatja hogy épp hol van dugó vagy baleset. Bár kétlem hogy azt tudná hogy hol van szabad parkolóhely (hacsak nem egy online parkolóházba akarsz majd parkolni).
Ilyen egyszerü, offline módban pont úgy fog vezetni mint te és pont annyi infója is lesz. Amivel az elmúlt 50 évben egész jól elboldogultak az emberek, értsd nem nagyon volt olyan hogy valaki nem talált oda a célállomására.
Az meg hogy te hallgatod a rádiót egy vicc, amikor én azt hallom a rádióban hogy 20 km-es dugó van az m7-esen baleset miatt. Oda akkor vajon hogy került az a 20 km-enyi autós...
-
Kékes525
félisten
válasz #82729984 #222 üzenetére
"Először kitalálod hogy a robotautó szar mert mi van ha leszakad a felhőről." Azt nem én írtam. A felhőt meg sem említettem. Csak netről beszéltem. A felhőről gabor7th írt. Már itt megbukik az érvelésed, mert a későbbiekben ebből vonod le a téves következtetést, hogy én úgy gondolom hogy net nélkül nem megy.
"Erre most jössz azzal hogy milyen dolog már hogy offline, miért nem online, mert akkor honnan fogja tudni hogy van-e a célhelyen szabad parkolóhely (haha)... Van sapka nincs sapka.." Ez is az előbbi totál félreértésed következménye. Mert sehol nem írtam, hogy offline módon nem megy. Amúgy feltéve, de nem megengedve írtam volna, akkor sem érteném, hogy van e sapka vagy nincs sapka hogy jön ide. Ráadásul a nem szó szerinti idézet az írásom összeollózása. Ilyen alapon akár a betűket is összevághatnád és akkor sokkal szörnyűbb dolgok jönnének ki.
Úgy látszik szándékosan nem akarod megérteni, vagy csak szimplán kötözködsz. Sehol nem írtam, hogy net nélkül nem megy a dolog. De igen offline módban is működik, csak online jobban, ennyi. Ha már a technikát alkalmazzuk, lecserélve az embert, akkor több értelme van annak, hogy ha feljavítjuk, mint annak, hogy ugyanolyanná tesszük, ha egyszer van rá lehetőségünk a javításra.
Röviden elmegy net nélkül is. Nettel viszont jobb. Ez a lényege annak amit írtam.
A kényelmi funkció hangsúlyozásával pedig ne érvelj, az itt most nem érv, mert maga a robot sofőr is kényelmi funkció. Pont erről vitatkozunk.
Úgyhogy máskor ha érvelsz ne keverd a szezont a
f@szommal.[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Dolby
senior tag
válasz Kékes525 #224 üzenetére
Azzal kezdted, hogy ha online, akkor feltörhető. Erre mondták, hogy nem feltétlen kell online-nak lennie, offline is használható, amire meg azt mondtad, hogy online jobb lenne. Szóval ezek szerint kívánság műsort szeretnél, és egy online feltörhetetlen megoldást. Értettük, amint összeáll a prohardveres fejlesztő csapat, ez lesz az első nagy projekt.. :-)
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
Kékes525
félisten
Kezdtek fárasztani!
NEM, nem és nem! A felhőt és a feltörhetőséget nem én hoztam fel. Az gabor7th volt. Olvass vissza! Én csak reagáltam rá, hogy igen, ami a netre van kötve az feltörhető.
Nem olvastok vissza, pedig csak néhányat kellene és beszéltek, írtok össze vissza.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
gabor7th
addikt
válasz #82729984 #222 üzenetére
"Úgyhogy akkor elmondom mégegyszer, jó lassan hogy megértsd: el fog tudni jutni "a" pontból "b"-be, tisztán csak a saját érzékelésére, térképeire és gps-re hallgatva. Mindenféle online (értsd: internetes) kommunikáció nélkül. És ilyen üzemmódban elvben nem is lehetséges meghackelni fizikai kontaktus nélkül (nyilván a gyakorlati megvalósításról nem tudok nyilatkozni)."
Azt konkrétan tudod, hogy a kísérleti autók ilyenek-e? Különösen a Google-é. Mondtak olyat, hogy a jövőben is nem akarják, hogy netre legyen kötve?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Dolby
senior tag
válasz Kékes525 #226 üzenetére
"Kérdés, hogy ezek az autók rá lesznek e kötve a netre? Valószínűleg igen, hisz a közlekedéshez szükséges infót onnan nyerik. Akkor viszont feltörhetők..."
Az üzeneted nem válaszként érkezett, és ne mond nekem hogy ha csak ezt olvasod, akkor ebből nem arra kéne következtetni, hogy az internetre kötés szerinted veszély forrása :-) Ebben természetesen egyetértünk, éppen ezért írták sokan, hogy aki nem akar kockáztatni, offline rendszerként fogja használni, aki meg ettől el tud tekinteni, az online-ként. Nincs itt semmi látnivaló, csak nehezen jön össze a kommunikáció közöttünk :-D
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
Dolby
senior tag
válasz gabor7th #229 üzenetére
Az a baj, hogy olyanra vágysz, ami nem létezik. Egy világ, ahol mindenki biztonságban van, mindenki betartja a szabályokat... Azt ugye tudod, hogy az önjáró autók sem lesznek tökéletesek, ugyanúgy lesz műszaki meghibásodás, emberi mulasztás stb. A szándék az, hogy a jelenleginél biztonságosabb legyen (a francokat, a szándék az, hogy az IT nagyok máshonnan is pénzt nyerjenek :-D), ehhez mérten pedig vélhetően biztonságosabb lenne akkor is, ha nem mindenki offline használná. Azért azt jó lenne tisztázni, hogy vélhetően az útvonal tervezése és az aktuális forgalmi viszonyokra való reagálás jól elkülönülten tud működni. Ez olyan, mint amikor valaki vezet, és valaki az anyósülésről mondja neki az útvonalat. Hiába fogja azt mondani neked valaki, hogy MOST fordulj jobbra, ha nincs ott utca, akkor nem fordulsz el. Így sokkal nehezebb (vagy éppen lehetetlen) az útvonaltervezéshez használt online kapcsolaton keresztül balesetbe kényszeríteni az autót.
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
gabor7th
addikt
Netre kötve nem hiszem, hogy biztonságosra meg tudnák csinálni, csak ha a vezérles abszolút fizikailag is elszeparált a netes résztől. Az életemet nem bíznám rá, mert még a legbiztonságosabb rendszer is törhető, a kocsi hackerlés pedig szerintem nagyon csábtó célpont lesz.
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
gabor7th
addikt
válasz #06658560 #233 üzenetére
Bizonyos keretek között... Amúgy én úgy olvastam, hogy a kocsik majd egymás között is kommunikálnak majd. Szóval nem úgy hogy kocsi - internet - másik kocsi, hanem kocsi - kocsi - +többi kocsi. Ez viszont egy másik kapu a havkernek.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#06658560
törölt tag
válasz gabor7th #235 üzenetére
Tágabb keretek között, mint egy elő ember egy ámokfutóval szemben.
Igen, van olyan elképzelés. De az sem szükséges feltétele az autonóm autónak, az inkább az okosautónak fontos.
A mostani kísérletek is egymással nem kommunikáló autókkal zajlanak. A Merci valamelyik modellje amikor saját maga ment el a bemutatóra, akkor offline tette. Megvolt neki centi pontosan a teljes útvonal, s azt az adatbázist is felhasználta. -
gabor7th
addikt
Kéne ezekbe valami vészmód, amikor engedélyezik, hogy felülbiráljam a döntést... Pl. fontos ember vagyok körbe veszik a kocsim, és ezért az nem mozdul. Ilyenkor vissza kell venni az irányítást és elhúzni onnan. Vagy egyszerű hétköznapi valaki vagyok, de kialakul arra egy banda, hogy így állítgasson meg drága kocsikat és rabolja ki az utasokat.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#82729984
törölt tag
válasz gabor7th #231 üzenetére
Szerintem egy kicsit offtopicba vitted a témát. Az hogy egy online kocsi hackelhető és mennyire biztonsági kockázat, az teljesen független attól hogy ki vezet, Te vagy egy szoftver.
Épp a napokban prezentálták ezt: 1,4 millió hackelhető autót hív vissza Chrysler
Ennyi, teljesen normál hétköznapi autó, emberi sofőrrel és erre jön a hacker és azt csinál a kocsiddal amit akar, hiába nyomkodod a féket stb. Csak egy marionett bábu leszel a saját autódban.
Szóval itt teljesen másodlagos hogy robotautó vagy emberi sofőrös. És azt is elmondanám hogy gyakorlatilag 2000 után gyártott autókat már mind egy központi számítógép vezérel, az újabbakban pedig már szinte minden elektronikus a féktől kezdve a kormányig, azaz semmiféle fizikai kapcsolat nincs a vezérelt eszköz felé. Szóval ez a kérdés már eldőlt, ha nem hackelhető autót akarsz akkor vissza kell térni a jól bevált trabant, wartburg, lada trióhoz
-
bambano
titán
válasz #82729984 #239 üzenetére
" És azt is elmondanám...": persze, nyugodtan mond el, attól még tévedés.
nem igaz, hogy központi számítógép vezérel mindent, egy kosár számítógép van benne.
nem igaz, hogy elektronikusak a cuccok, max. a legfelső kategória csúcsán fordul elő a drive-by-wire. a mai autók zömében még mindig hidraulikus a fék, mechanikus a kormány, max. a rásegítők vezérlése elektronikus.tehát ismétlem: nem állítom, hogy nincs olyan autó, amiben minden elektronikus, de azt állítom, hogy a többség nem ilyen.
a hackelhető autó meg nem egy nagy truváj, egyszerűen szeparálni kell a hálózatokat az autóban. az enyémben (2003-as) például három hálózat van. nem lenne használhatatlan attól, ha a leggyorsabbat nem kötnék össze a többivel. az entertainment lan meg lehet connected, ha meghackelik, nem történik semmi, nagy dolog.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#82729984
törölt tag
Jó vagy szókiforgatásban. Csak annyit mondtam hogy 2000 után gyártott autókat egy számítógép vezérli. Azt nem hogy minden egyes részüket, de hogy a motort igen abban biztos lehetsz. A linkelt cikkből láthatód, ott már a fékeket is...
És mivel a rokonom autószerelő elég sok információm van erről, például újabb volkswageneknél kicseréled az ablakemelő(!) motort és amig nem párosítod össze a fedélzeti komputerrel, nem fog elindulni az autó...
Újabb Mercik, BMW, Audi esetén meg már nem is lehet szinte semmit sem szerelni rajtuk számítógép és megfelelő program nélkül, maximum a kereket cserélheted ki. Minden a központi számítógép felügyelete alatt áll.Persze folytathatnám a sor azzal hogy pl. a BMW újabb autóit be lehet inditani távolról, a gyártó is be tudja inditani, vagy hogy okostelefonnal nyitható az ajtó (beépített kényelmi funció...)... Volt is belőle nagy botrány amikor kiderült hogy sorra viszik el a vadiúj kocsikat hackerek akik csak annyit csináltak hogy melléálltak egy mobil átjátszóállomással, igy a kocsiban lévő gprs egység erre a toronyra állt át, onnan meg két mozdulat volt feltörni (a kocsi az alvázszámot kérte azonosítónak, de ha rosszat adtál meg elküldte hogy rossz és mi a jó... És ami persze amúgy is leolvasható a kocsiról pár mozdulattal).
Szóval ez a szép új jövő, de mondom ez totálisan offtopic itt, mert mint a fenti példáimból látható, tökéletesen indifferens hogy a kocsit egy ember vagy egy robot vezeti-e, a feltörés ettől független.
-
bambano
titán
válasz #82729984 #242 üzenetére
"Csak annyit mondtam hogy 2000 után gyártott autókat egy számítógép vezérli": még mindig nem igaz. nem egy, hanem sok. nehéz ezt megérteni?
"És mivel a rokonom autószerelő": ettől én most tökre hasraestem... ja nemis. beszélgess vele többet, hátha megérted, amit mond.
"újabb volkswageneknél kicseréled az ablakemelő(!) motort és amig nem párosítod össze a fedélzeti komputerrel, nem fog elindulni az autó...": nagyszerű, az újabb fóccvágenek eljutottak oda, ahol a 12 éves opelem tartott 2000 környékén, amikor tervezték? azta, ez iigen, Hofival szólva: emmá valami mi?
súgok neked: a kereket sem cserélheted ki, mert a keréknyomás-ellenőrzővel foglalkozni kell. és mióta egyes gyártók a kerék nyomását a kerék átmérőjéből vezetik le, azóta nagyon nem mindegy, hogy amit felraktál a kocsira, arról az *EGYIK*, az illetékes számítógép tud-e.
"Persze folytathatnám a sor azzal hogy pl. a BMW újabb autóit be lehet inditani távolról": persze, nyugodtan folytasd csak, húúú bmw, ez már nagy dolog, de nem árt ha tudod, hogy a motorindítás távolról nem akkora durranás. az enyémet is be lehetne indítani távolról, ha lenne távoli hozzáférés és üresbe tudná tenni a váltót, hogy ne menjen át a falon, mikor beröffen a motor.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kékes525
félisten
válasz #06658560 #236 üzenetére
A vita az volt, hogy az autót vezető automata sofőrnek mennyire van szüksége a nethez való kapcsolódásra. Én azt mondtam, hogy az javítja, jobbá, pontosabbá teszi a vezetését.
Hallottál a Dolgok Internetéről? A gépek közti kommunikációra épülő M2M-technológiák közös pontja, hogy a mindennapi használati tárgyakat kötik hálózatba. Ide tartozik az intelligens autók, akár a sofőr nélküli modellek is. Az okosautó lesz az új okostelefon?
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Kékes525
félisten
válasz gabor7th #245 üzenetére
Korántsem rémálom. Ez a fejlődés, hozzá kell szokni, vagy elveszel. Ráadásul ez még csak a kezdet. A folyatást is látni, az is elkezdődött, csak még nem olyan látványosan: Az ember feljavítása. Transzhumanizmus.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
bambano
titán
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen