Új hozzászólás Aktív témák
-
WN31RD
addikt
válasz FehérHolló #59 üzenetére
"Kijelenthetem, hogy elég komoly védelemmel rendelkeznek az ilyen rendszerek, például RSA kulcsos hozzáférés"
Egy biztonsági rendszerben tipikusan nem a titkosító algoritmus (pl. RSA) a leggyengébb láncszem. Ha az RSA van kiemelve mint "komoly védelem", nem pedig a pedánsan ellenőrzött kód, és a maximálisan izolált alrendszerek, az nem hangzik túl bizalomgerjesztően.''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #59 üzenetére
Persze, nyugodtan jelentsd ki, ettől én még vettem can interfészt 20k körüli áron Pesten és van hozzá linuxos szabadszoftver is.
Nem mintha azoknak, akik sorozatban lopnak 20 misis autókat, ez az összeg számítana...
Ha megnézed a kocsilopási módszereket, statisztikákat, az esetek igen jelentős részében (gyakorlatilag a bedaruzzuk egy zárt kamionba és elvisszük esetet leszámítva) mindig emberi hibára alapoznak. Hiába van neked rsa alapú hozzáférés-vezérlésed, ha fillérekért meg lehet szerezni hozzá a kulcsokat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
WN31RD
addikt
válasz FehérHolló #63 üzenetére
"miután ismered a megfelelő protokollokat az adott alrendszeren való kommunikációhoz"
Security by obscurity...''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #63 üzenetére
A hozzászólásodban arról van szó, hogy szerinted komoly védelemmel rendelkeznek a rendszerek. Erre írtam válaszul, hogy az a komoly védelem kb. semmit nem ér.
A can-es kártyáról meg annyit, hogy egyrészt itt van egy a kezemben, másrészt meg el kellene fogadnod, hogy hiába 150k egy kártya (nem annyi), azoknak a tolvajoknak, akiknek "ez a szakmája", 3 can-es kártya összesen fél millerért, egy rendes notebook, meg egy-két jó szoftver mondjuk másik két millerért nem tétel. Ellopnak egy jó állapotú m5-ös bmw-t, van rajta 15 miller nyereség.
A nem létező biztonságnál csak egy dolog rosszabb: a biztonságba vetett megalapozatlan hit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
shev7
veterán
válasz FehérHolló #63 üzenetére
A WEP-rol is azt gondoltak, hogy biztonsagos, mert hogy ugysem ismeri senki az algoritmus mukodeset. Hat addig is tartott a biztonsag....
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #74 üzenetére
"elektronika meghibásodási valószínűsége körülbelül egyenlő a mechanika meghibásodási esélyével személyautók esetén": elég baj. elektronikából lehetne sokkal jobbat is csinálni...
biztos vagyok benne, hogy a sofőrök többségénél beránt a kakirelé, hogyha egy padlógázas előzés közben vészprogramra kapcsol az ecu... nálam is berántott...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #82 üzenetére
nem tudom, cafatokra robbanó gumi ma már igen ritka. a sima defekt meg nem oszt-nem szoroz. az én autóm a hátsó defektet megoldja maga, anélkül, hogy különösebben foglalkoznék vele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#06658560
törölt tag
válasz FehérHolló #104 üzenetére
Nálunk munkában kicsit máshoz használták. :S Scuzami a rossz használatért. akkor pontosítok, el tudok képzelni olyan elektromágneses impulzust, ami minden EU-s és egyéb szabvanynak megfelelö terméket kisüt.
-
hoffman_
nagyúr
válasz FehérHolló #108 üzenetére
Az EMP-re gondolt, nem CoD-ozol, mi?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #136 üzenetére
Már nem emlékszem, hogy olvastam valahol vagy a vezetéstechnikai centrumban mondták, de úgy emlékszem, hogy az m3-as bmw blokkolásgátlója ennyiszer képes másodpercenként beavatkozni, szemben egy gagyibb abs-sel, ami 18 körül tud.
igen nagy csúfságokat műveltek azzal az autóval...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #138 üzenetére
A tanpályán van egy kb. 90 méter hosszú, speciális műanyagbevonatú pályaszakasz, amit ha fellocsolnak, pont úgy csúszik, mint a jég. Van egy feladat, amikor egyrészt a tanulókat tesztelik, másrészt a kocsikat, hogy kb. 40km/h-val rá kell menni a jégszimulátorra és satuzni kell. Akkoriban nem volt teljesen rendben az autóm, én a 90 méteres pálya végéről úgy szálltam el körben forogva, mint a győzelmi zászló. Volt ott egy plázacica stílusú csaj a haverjának az m3-as bimmerével, ő nem gatyázott, 60-nal rongyolt rá a jégre és 36 méteren megállt.
Meg van egy körpálya is, aminek egy része szintén jeges, oda is beküldték a csajt, ráállt a körívre és nyomott egy padlógázt a 343 lóerős bmw-nek. Abban meg elkezdtek csattogni a fékek, meg hallani lehetett, ahogy folyamatosan elveszi a gázt a motortól és a bmw szépen ment a köríven, jégtől, aszfalttól függetlenül. Majd hallod, ahogy a tréner rászól a rádión a csajra, hogy akkor most demózzuk, mit tud az elektronika, kapcsolja *ki*. Csaj kikapcsolta, a bimmer érintőirányban úgy elszállt, mint a győzelmi zászló.
A pofám leszakadt tőle... Az, hogy én voltam az egyetlen, akinek sikerült túlkormányzottá tenni az autóját és elsőkerekes kocsival driftelni egy jót abban a kanyarban, röhögve, már csak egy apróság...
Szóval azért jövök mindig azzal a bimmerrel, mert ott tapasztaltam meg először, ott láttam saját szememmel először, hogy mekkora különbség van autó meg autó, gumi meg gumi között... Amikor a vectrámat vettem, ez is számított.. Legutóbb, amikor megvolt a nyári-téli gumicsere tavaly októberben, akkor sikerült úgy beállni a szerelőállásra, hogy a mellettem levő emelőn egy gyalog vectra állt és tisztán látszott a különbség a két kocsi fékje, futóműve között.. szegényt nagyon kiröhögtem...
Szerk: és ott láttam azt is, hogy a résztvevők alapvető feladatokat sem képesek végrehajtani. Kell az elektronika, nincs választás.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz FehérHolló #143 üzenetére
szerintem a rendes gumi sem sznobizmus, meg a telefon kihangosító sem, de rendszerint kisebbségben vagyok ezzel a véleménnyel...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen