Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    de jó kis kamu cikk...
    azt mondja a pdf, nem azt nézték, hogy lehet betörni a rendszerbe, azt nézték, hogy mi van, ha valaki bejutott a rendszerbe...
    a bankok sem azt nézik, hogy el lehet-e lopni az aranyat, ha valakit beengednek a páncélterembe, hanem azt, hogy ne lehessen bejutni oda.

    a hírekkel ellentétben van olyan autó, amiben a kormányzás és a fék elektronikus, mert teljesen mindegy, hogy van-e mechanikus kapcsolat a kormány és a kormányzott kerék között, ha az elektronika azt képes felülbírálni. a bmw-ben a változó rásegítésű és változó áttételű kormánynál hiába van maradék mechanikus kapcsolat, annyit tud tekerni rajta az elektronika, hogy leess az útról. A dugózáshoz használatos araszoló elektronikák között is van már olyan, amelyik képes állóra fékezni az autót, ergo simán megoldható elvben, hogy a vonat előtt megálljon a kocsi.

    A vectrában pl. három can busz van, ebből csak egy, az obd2-es rész van szabványosan bekötve, a másik kettő nem, és a fontosabb dolgokhoz jelszó kell. Szóval attól, hogy a szórakoztató rendszert meg lehet fertőzni menet közben wifin keresztül, még kicsit odébb van az, hogy megtámadják az autót. Az meg fals feltételezés, hogy többet/kevesebbet mutat a kilométeróra, abból baleset lesz, mert egy normál sofőr nem a kilométeróra alapján választja meg a sebességet.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák