Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ddekany #10 üzenetére

    A részletekről nem szólt a sajtóközlemény, és alapvetően jó sebességet kaptam, de voltak programok, ahol betekert a négymagos, és akadt rendesen. Egyelőre még nem százas. A potenciál látszik benne nagyon. Az biztos, hogy számos dolgot emulál, hiszen ez elkerülhetetlen, és ez már mindenképpen sebességvesztés, még ha periféria is. Az, hogy ezek mennyire eszik a hardvert azt az alfa kód miatt nehéz megjósolni. Én is csak abból tudok kiindulni, hogy valami hasít rajta, míg volt, hogy más akadt, mint az atom. Az, hogy utóbbi mitől van azt nem tudom. Nyilván alap, hogy egy nem végleges programnál vannak hibák. Valószínű, hogy a végleges verzióra már elég kevés lesz a sebességvesztés a programtól, de azt figyelembe kell venni, hogy az Androidra írt ... teszem azt játékot nem a PC-s chipekre optimalizálják. Futni fog, de sokat számít azért, hogy a termékedben milyen IGP van. PC-n az IMR az elterjedt, míg az Androidra csak az NV tervez IMR magot. A többiek nem. Ezekre külön optimalizálás illik, nem kell, de ajánlott. Ezekből az eltérésekből adódhatnak teljesítményvesztések.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ddekany #15 üzenetére

    Ezért fog menni, mert az OpenGL ES 2.0 támogatás megoldható. Sőt az NV és az AMD már megoldotta. Itt az a probléma inkább, hogy a PC-s rendszerek sokban különböznek a mobil IGP-ktől. Az IMR az az immediate mode rendering rövidítése. A mobil lapkáknál ez azért nem ideális, mert relatíve sok memóriát igényel, és sok a felesleges számítás. Ezért alkalmazzák ott a különböző tile-based rendering megoldásokat. Összességében az inkább tartson a setup tovább, de a memóriával és a számításokkal spóroljunk alap érvényesül. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, de az egyes algoritmusok az egyiknek, míg más algoritmusok a másiknak kedveznek. Mobil szinten nem kérdés, hogy a tile-based renderingnek kell kedvezni, mert a mobil IGP-k jelentős része ilyen. Az IMR GPU természetesen futtatja a szabványos kódot, csak az algoritmus optimalizálásával többet is tudna. Ezen a Tegra segíthet, mert az is IMR, így az új alkalmazásokat egyre inkább megfeleltetik az új igényeknek, de mindenkinek nem lehet megfelelni. Katasztrofális sebességvesztés persze nem lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák