Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ddekany #15 üzenetére

    Ezért fog menni, mert az OpenGL ES 2.0 támogatás megoldható. Sőt az NV és az AMD már megoldotta. Itt az a probléma inkább, hogy a PC-s rendszerek sokban különböznek a mobil IGP-ktől. Az IMR az az immediate mode rendering rövidítése. A mobil lapkáknál ez azért nem ideális, mert relatíve sok memóriát igényel, és sok a felesleges számítás. Ezért alkalmazzák ott a különböző tile-based rendering megoldásokat. Összességében az inkább tartson a setup tovább, de a memóriával és a számításokkal spóroljunk alap érvényesül. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, de az egyes algoritmusok az egyiknek, míg más algoritmusok a másiknak kedveznek. Mobil szinten nem kérdés, hogy a tile-based renderingnek kell kedvezni, mert a mobil IGP-k jelentős része ilyen. Az IMR GPU természetesen futtatja a szabványos kódot, csak az algoritmus optimalizálásával többet is tudna. Ezen a Tegra segíthet, mert az is IMR, így az új alkalmazásokat egyre inkább megfeleltetik az új igényeknek, de mindenkinek nem lehet megfelelni. Katasztrofális sebességvesztés persze nem lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák