Új hozzászólás Aktív témák
-
#40553216
törölt tag
Bár megtámadta a "Nagy Testvér"-t, mégsem ért célba: a kakukkfióka beelőzött. A kalapácshajítás a géprombolók szintje: bár telibe talál, mégsem éri el a célját. Azt ugyanis rosszul választotta meg. És 25 még gombócból is sok.
[ Szerkesztve ]
-
Bluegene
addikt
hehe jót röhögtem, ötletes reklám
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
deathtania
senior tag
ez cuki. 1984ben bizonyosan hatásos volt, bár az Apple sem oda jutott, ahova eredetileg szeretett volna. Ha csak arra gondolok, hogy a '90es éve végén a nagy rivális, a Microsoft befektetése mentette meg a csődtől.... Azért az Applenek kifejezetten jó termékei vannak. Pár napja használok Safarit, és évek óta iTunes-t, de meggyőztek.
www.brczart.hu
-
Syl
nagyúr
válasz deathtania #3 üzenetére
a '90es éve végén a nagy rivális, a Microsoft befektetése mentette meg a csődtől....
Hagyjuk már a hülyeség terjesztését: [link]
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
rob400
csendes tag
Vajon most kinek a képébe dobnák a virtuális kalapácsot?
Mac vs. PC videóknál pl. már nem a big blue a PC.Bazinga!
-
DasH_001
tag
Marketing at its best.
-
MODERÁTOR
-
sztanozs
veterán
"This video is private."
napihír - napirégész RULZ
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
dajkopali
addikt
köszi a figyelmeztetést
ez a youtube, vagyis nem lehet garantálni, hogy évek múlva is ott lesz-e egy beágyazott videó
de egyébként hatékonyabb és barátibb lenne, hogy ha ilyenkor - ahogy már sokaknak megírtam - dobtok egy privátot, hogy ez meg ez van, és akkor azonnal reagálok
most csak véletlenül vettem észre"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Új hozzászólás Aktív témák
it Bemutatják az „1984”-nek nevezett televíziós reklámot, mely az Apple Macintosh személyi számítógépet propagálta. Az először a Super Bowl harmadik negyedében sugárzott hirdetést Ridley Scott rendezte. A felvételen a hősnő piros rövidnadrágban és egy Apple pólóban egy orwelli világon fut keresztül, hogy nekidobjon egy kalapácsot – az IBM-et ábrázoló – Nagy Testvér képének.