Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Findzs #2911 üzenetére

    Duel - ennél azért kicsit többről. Tudni kell, mikor kell feladni bizonyos item-eket; mikor kell valamit fent hagyni egy ideig, hogy az ellen után menj vagy éppen csapdába csald; ha nem te vagy control-ban, legalább nagyjábóli időt szerezni a fő item-eken és kiosztani sebzést, amikor az ellen felveszi (vagy legalább csak spam-olni, hogy késleltesd a pick up-ot, hogy mondjuk időt nyerhess egy másik item spawn-jához); mikor kell néhány másodperccel adott item-et később felvenni (pl. hogy szinkronba hozd az RA-t és MH-t, vagy csak egyszerűen megzavard az enemy-t, hogy pl. 4 másodperccel korábban droppoljon be a MH-hez, ezzel is belesétálva a csapdádba), folyamatosan meg kell próbálni olvasni az ellen játékát, helyzetekbe hajszolni, spawn-okat kikényszeríteni a map-on való helyezkedéssel, frag után törekedni az ún. "conversion frag"-ekre; ha sikerült érdemi előnyre szert tenni, akár lelassítani az adott meccs menetét; felismerni az olyan helyzeteket, amikor jobban jársz, ha meghalsz, mintha még 10 másodpercet húznád a dolgot, mert előnyös helyen fogsz újra spawn-olni (pl. fent lévő fő item közelében), etc.

    FFA: Nem sok köze van a duel-hez, hacsak nem éppen ketten vagytok a map-on. :)

    TDM: Szintúgy. A csapatjátékról szól és arról, hogy a játékosok megfelelő módon játsszák a nekik kiosztott szerepet (pl. Hidden Fortress-en valaki shaft-YA-MH-t játszik, valaki rail-RA-t, valaki shaft-alsó YA között ingázik, etc. - azon a map-on pl. legtöbbször shaft-YA-MH-t játszom, de csapattársak szoktak hozni rail-t, mert tudják, hogy azt kedvelem :) ), mindenki időziti a rábízott item-eket (TDM-ben ebbe beletartozik a shaft és a rail is!, mivel félpercenként spawn-olnak a fegyverek - és spawn előtt közli is a csapattársakkal az időt), power up-nál, ha szükséges (inkább, ha van rá mód - ami általában van), MINDENKI megjelenik, még ha csak machinegun-ja van is - de igazából ~20 másodperccel a spawn előtt már mindenki készülődik rá -, ha valaki felvette a Quad-ot (lehetőség szerint az, akinek a legnagyobb stack-je van), a csapattársak rögtön dobják neki a shaft-ot, shotgun-t, egyéb fegyvereket, ha szükséges, megosztják a stukkereket (dropweapon a csodás bind..), egyéb nyersanyagokat - tehát folyamatos a kommunikáció és az összedolgozás, egymás hibáinak kijavítása.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák