- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Invisus
tag
válasz meat grinder #1001 üzenetére
Majd Ver1tas eligazit .
''Hideg a reggel... Százezer ember... Lehajtott fejjel most is hosszú útra kell...''
-
fate24
csendes tag
Csak annyit, hogy látom többen kérdezik ''Elindul a gépemen?... Jól fog futni rajta...?'' És közben 2500-3000-es estetleg 3200-4000-es prociaik vannak.
Végiglapoztam nagyjából a fórumot, de sehol nem láttam, hogy konkrét gépigényt írt volna valaki. No, ha már senki nem néz a hivatalos oldalra...:
P4 2000 vagy. AMD2000+
512Mb
2.8GB nem tömörített wincsi + 3-400MB swapnak
8x CD
ATI-nál 9700-tól fölfelé szól az ajánlat...
+DX9 komp. kártya kell legyen.
Nekem a D3 kicsit harmatos volt. (Talán mert sovány a gépem AMD1.6XP/512/9800Pro), de elindult. Úgyhogy ez lesz a kihívás, nem a 3.4GHz-s P4 1GB memcsivel x800VGA-val!
Majd írok, hogy megy -
Barbárok!
csendes tag
Ez a játék már annyira szar hogy én kérek elnézést az id helyett.
-
Motion_Blur
félisten
Most rakom, remélem fog futni normálisan
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Invisus
tag
Akik azt mondják rá, hogy fos, meg lehet figyelni, hogy mind singlet nyomják, nem pedig a multit. Ebbe a játékba ugy néz ki a multira mentek rá mégis, nem a single módra, mégis azt tekinti mindenki fő részének. GYERTEK MÁR inkább multizni és combo killeket eregetni. :I
''Hideg a reggel... Százezer ember... Lehajtott fejjel most is hosszú útra kell...''
-
Invisus
tag
Lehozod consolt a ctrl+alt+0-val és beirod perjel nékül simán hogy:
connect koth.hu
Ekkor elkezd tölteni és voalá. Ha nem mükszik igy, akkor valószinüleg másik exe kell, hogy finoman fejezzem ki magam, de azt nem tom honnan lehet izé... megszerezni . Ver1tas tudja biztos . Amúgy volt másik szerver, a szervertesztelő admin lelőtte gépet.
Amúgy miért a doom3-hoz hasonlítja mindenki? Úgyanaz az az engine igen, de nem biztos, hoyg az engine csak a sötétségre lett megalkotva. Ez olyan hülyeség. Grafikailag ugyanolyan színtű, mint a doom csak nem szűk, sötét folyosók vannak.''Hideg a reggel... Százezer ember... Lehajtott fejjel most is hosszú útra kell...''
-
Detonator
aktív tag
Úgy látom kísért a Doom 3! Nem csodálom, ha a Doom 3 többeknek nem tetszett, halál unalom volt, én sem bírtam végigtolni! Már nagyon várom, hogy Quake-ezhessek! Ez biztos más lesz...
[Szerkesztve]Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine.
-
LucifeI2
őstag
Nem is az hogy unalmas... rosszul fogamaztam. Az az unalmas hogy nincs benne semmi csak lősz és mész. Semmi extra dolog vagy jó történet... katona vagy és ölni kell! Inkább úgy fogalmazok hogy eddig egyhangú.... amieddig eljutottam semmi extra küldetés nem volt.
De plz egy savet küldjön már vki... nem igaz hogy ennyire nehéz.. -
HolloW
senior tag
Én személy szerint a single részét ''fikázom'', van is miért. A játék menet hozza a várt ''színvonalat'' ''mennyél jobbra-balra és vigyázz mert minden sarkon jön egy monszta''. Ha csak Quake fanoknak gyártották ezt a játékot akkor megértem, hogy ennyi bőven elég. Grafikával semmi bajom, de ez csak erősíti bennem azt a képet, hogy ez a játék ''szar cukotmázban''. A multival semmi bajom, az nem ugyan az mint single, bár lehet, hogy ezt te is tudod.
STEAM - KOBRA KAI!
-
Somydemy
senior tag
nagyon is elég ez a Single részre.
Kis nosztalgia, mai garffal. a 2 is erről szólt.
Amúgy a multira nagyon nem volt mit rámenniük, pár pálya ez az, azt jóvan, a többit meg nem is nekik kell hozzá csinálni.
Amúgy mint hivatalosan mondották, a Quake4 a quake2 példáján készitatték, főleg Single modra.
ámen
én quake-el nem multiznék, . a 3-at kifejezetten rüheltem.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Nyisd nagyra Füled, és Látni fogsz!™ (by demy) ®
-
Invisus
tag
válasz Ver1taS #1020 üzenetére
Na igen, a kempelős gamet kihagyhatnánk a fórumból. Aki imád egy egész napot eltölteni egy doboz mögé rejtőzve az menjen innen és játsza tovább ezt a remek játékmenetet.
Ui: Nemtom mit vártatok q4-től. Eddig össze multija ugyanolyan volt, ettől quake. Vagy egyesek szerint az UT jobb? Mégis miben? Vagy a Cod... Miben? Jah ott kell pakolgatni is bombát meg ilyenek... Minden multis játékba enemyt kell kifektetni, menni és lőni. Ennyi. Most az, hogy egyes játékokba húzzák az időt kempeléssel...''Hideg a reggel... Százezer ember... Lehajtott fejjel most is hosszú útra kell...''
-
deedee
őstag
2.7 gb-os a gém terjedelme telepítés előtt?
-
Barbárok!
csendes tag
Látszik hogy a játékot quaker agyra tervezték ,olyan is lett primitív és unamas
Nem baj nyugodtan verják csak a fittymájukat a műanyag GIGAWATTOS TICSUNGUNNOKRA fél világ attól még ugyanúgy CS-ni fog tovább
CSÉ FOREVA!!!!!!!
[Szerkesztve] -
killerjohn
addikt
olvasom a (most már) vita fórumot és nem semmi, hogy egyesek mennyire nagyon szeretnek lehúzni játékokat. Erről is jutott eszembe, hogy amikor valaki nyit egy topicot Quake4 címmel, akkor a legjobban úgy jár, ha létrehoz egy AntiQuake4 topicot is, és akkor nem lesz a hozzászólások 50%-a a játék lehúzása. Na mindegy, csak azért mondom, mert a következő kérdésemre szerettem volna választ találni, és a kb 1000 hsz 2/3-a vita volt, aminek semmi köze a játékhoz. És ha már itt tartunk, akkor én szeretem a következőket: ut1goty(dm), ut2004(dm), doom2(dm,single), doom3(single), quake2(single), quake3(dm), quake4(dm,single). És boldog vagyok, hogy eszem ágában sincs lehúzni a quake2 dm módját, vagy a halflifeot, vagy a cs-t, vagy a battlefield-et, stb - mindenkinek szíve joga, hogy azt szeresse, amit akar ;)
Szóval csak azért néztem be, hogy megkérdezzem, hátha valaki tudja a választ: annál a résznél, amikor a technikus feltunningolja a railt, majd utána kinyírják, és az objective kb az, hogy ''építs magadnak a vezérlővel valamit, hogy fel tudj mászni, és megmenekülni'', és a vezérlőn van 2 nyil, akkor mit kell csinálni? nem sikerült rájönnöm, de lehet, hogy csak azért, mert éjfél múlt
Előre is köszi! -
LucifeI2
őstag
válasz killerjohn #1025 üzenetére
Én is így vagyok vele... csak mindig a Cs-vel jönnek hogy az így camper meg úgy camper. Sztem csak kaptak egy-két AK fejest azt többet nem akartak játszani..... Amúgy én szeretem COD-ot, CS-t, UT-t, UT2k4-et, War3-at, Q3-at és minden olyan gamet amit versenyszerűen lehet játszani, és rendeznek is belőlük versenyeket, mert engem az érdekell és megnézem vagy elolvasom miket írnak róla. Remélem Q4-et is megszeretem, mert elég sokat vártam tőle
SAVE GAMET VKI KÜLDJE MÁR EL!
[Szerkesztve] -
Invisus
tag
válasz Barbárok! #1024 üzenetére
Je cs-sek mindig megmutatják, hogy mennyi az agyi szintük. Bejönnek quake fórumokba, chatszobákba és ocsárolják a quaket. Fordítva miért nem történik soha? Ver1tas hozzászólása most kapott bizonyítást. Ezúton is köszönjük. q4 foreva
''Hideg a reggel... Százezer ember... Lehajtott fejjel most is hosszú útra kell...''
-
SLYM
veterán
Bővebben: link
mire figyelsz? -
SLYM
veterán
én azóta nem sakkozok amióta a matektanárom úgy vert meg egy srácot, hogy nem nézett a táblára, és mellette lazán vert engem is. (az enyémet nézte).
Utána az osztály+egy másik elég jól sakkozó tanár sakkozott a matektanárommal(egy táblán) úgy hogy rá se pillantott a matektanár a táblára (közben szkanderezett+beszélgetett), ja és amikor a csikóval az L alak bal oldala helyett a jobbot mondtuk,(cheateltünk) akkor (miután ez kiderült) elkezdte visszapörgetni az eddigi lépéseket.
so-so arról hallottam, hogy valaki nem nézi a táblát miközba jáccik, de arról nem, hogy valaki megjegyezze az összes lépést amíg vége nem lesz a meccsnek. ja és ha papíron mutatsz neki egy leírt meccset, akkor simán vágja ki áll jobban, vagy kinek éppen milyen helyzete lesz. Szóval nagy koponya a csóka! -
LucifeI2
őstag
válasz Invisus #1027 üzenetére
Azért azt tedd hozzá hogy tisztelet a kivételnek....Nem mindenki flameli a másik játékot!
Már nem kell a SAVE!!! Megoldottam!
Az a rész amikor a csávót átoperálják az nagyon ott van, elég ötletes egy húzás volt a fejlesztőktől remélem lesznek még benne ilyen fordulatos részek.
[Szerkesztve] -
MUŁĐER
addikt
na beírok én is
szerintem nagyon jó lett a quake 4, a quake 2 óta várom hogy jöjjön játék ami folytatja a történetet...
Multi is jó, simán van olyan pörgős mint a quake 3, igaz csak 1v1-et nyomtunk haverral kis pályán, de leizzadtunk mindketten
az hogy hogy jött ide a CS azt nemtom, elég érdekes összehasonlítani..én már annyira útálom a cs-t hogy elmondhatatlan....kicsit mán uncsiRobotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
Barbárok!
csendes tag
Azért hogy ne csak szidjam a játékot ,külön gratulálok az idéknek hogy Doom 3 után megint sikerült összehozzniuk egy ekkora SZART ehhez már tényleg tehetség kellett.Szurkolok nekik hogy a jövőre megjelenő wolfenstein folytatást is elbasszák akkor talán elgondolkoznak hogy már nem a kilencvenes évek közepét írjuk.
És hogy egy korábbi quaker beugatásra is reagáljak lehet hogy nem járnak át a kvékerek a CSÉ topikoban mert sunyi módon sajátjaikban ocsárolják habzó pofával a CSÉ-t.Én legalább veszem a bátorságot és a szemükbe köpöm hogy ez a játék egy fossadék.Csak egy ovoda szinten megrekedt emberek tudnak elélvezni ilyen műanyag ticsiticsu pisztolyra és ticsung ágyúra.
CSÉ FOREVA!!!!!!! -
maflame
aktív tag
Jól látom, hogy vannak akiknek megy a game internet akapcsolatal is?
Van már Q4 a magyar boltokban??? ...vagy több féle tört verzió létezik?
Ja, és bocs! Tudom milyen kérdés volt ez de enyhítő körülmény legyen, hogy még nem ittam ma kávét! -
killerjohn
addikt
Jó reggelt mindekinek!
elsőrorban : UP! #1025 - most nagyon szeretnék már továbbmenni....
másodsorban : van egy patch (public server patch), ami engedi, hogy legyen net közben (meg van, de még nem próbáltam)
Rovábbi kellemes napot mindenkinek! -
Gyuzi
tag
válasz killerjohn #1035 üzenetére
Ha kipróbáltad szóljálmár hogy jó-e?
Én még csak most szedem vagyis veszem.Jézus megváltoztatta az életed! Akarod menteni a változásokat?
-
killerjohn
addikt
.NFO
'' With this (client)patch you are be able to play on public servers.
No authentification check - that means the game will send no data (eg. cdkey,
clantag or nickname) will be send to ** Soft***e.
If the game hangs on connect don't worry - that's normal ;-)
Greetz fly out to D*ViA*CE for giving us permission to use their c***k.''
Szóval ez áll az NFO-ban és kb 20 bájt különbség van a ''hivatalos'' D*ViA*CE c***k meg eközött.
Természetesen csak felfokozott szakmai (programozói) érdeklődésem miatt foglalkozom a Quake4 futtatható állományának cserélgetésével -
maflame
aktív tag
válasz killerjohn #1035 üzenetére
...nem tudnád azt nekem elpostázni? Nagyon hálás lennék, én is találtam valami ilyesmit csak épp nem jön le.
-
twollah
nagyúr
A konzolba beirhato parancsok.
Van egy par...
While playing a game, press [Ctrl] + [Alt] + ~ to display the console window. Then, enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function:
Effect - Code
God mode - god
Full weapons and ammunition - give all
Full ammunition for current weapons - give ammo
Armor to 125 - give armor
Classic 1995 version - give doom95
Health to 100 - give health
All keys - give keys
BFG - give weapon_bfg
Chainsaw - give weapon_chainsaw
Machine gun - give weapon_machinegun
Plasmagun - give weapon_plasmagun
Rocket launcher - give weapon_rocketlauncher
Shotgun - give weapon_shotgun
Spawn indicated item - give [item name]
Play indicated map - map [map name]
Load a map - map
Show AAS stats - aasStats
Adds debug arrow - addarrow
Core to game chat lines - addChatLine
Add debug line - addline
Scale contact friction - af_contactFrictionScale
Force the given friction value - af_forceFriction
Name of the body to highlight - af_highlightBody
Name of the constraint to highlight - af_highlightConstraint
Scale the joint friction - af_jointFrictionScale
Maximum angular velocity - af_maxAngularVelocity:
Maximum linear velocity - af_maxLinearVelocity
Show bodies - af_showBodies
Show body names - af_showBodyNames
Show constraint names - af_showConstraintNames
Show constraints - af_showConstraints
Show the inertia tensor of each body - af_showInertia
Show joint limits - af_showLimits
Show mass of each body - af_showMass
Show primary constraints only - af_showPrimaryOnly
Show articulated figure CPU usage - af_showTimings
Show tree-like structures - af_showTrees
Show velocity of each body - af_showVelocity
Skip friction - af_skipFriction
Skip joint limits - af_skipLimits
Skip self collision detection - af_skipSelfCollision
Scale time - af_timeScale
Use impulse-based contact friction - af_useImpulseFriction
Use impulse-based joint friction - af_useJointImpulseFriction
Use constraint matrix symmetry - af_useSymmetry
Enable blocked fail safe handling - ai_blockedFailSafe
Draw trajectory tests for monsters - ai_debugTrajectory
Draw attack cones for monsters - ai_showCombatNodes
Write .AVI for a command demo - aviCmdDemo
Save demo in .AVI format - avidemo
Write .AVI for a demo - aviDemo
Write .AVI for the current game - aviGame
Game benchmark - benchmark
Benchmark - benchmark
Bind command to a key - bind
Blink a debug line - blinkline
Center view - centerview
Clear the console - clear
Clear all lights - clearLights
Drop current weapon - clientDropWeapon
In-game GUI message mode - clientMessageMode
Voice chats - clientVoiceChat
Team voice chats - clientVoiceChatTeam
Cull back facing polygons - cm_backFaceCul
Debug collision detection - cm_debugCollision
Draw filled polygons - cm_drawFilled
Draw internal edges green - cm_drawInternal
Collision mask - cm_drawMask
Draw polygon and edge normals - cm_drawNormals
Show collision model info - collisionModelInfo
Use ~ to toggle console - com_allowConsole
Sample input from the async thread - com_asyncInput
Mix sound from the async thread - com_asyncSound
Compress saved games - com_compressSaveGame
Record journal - com_journal 1
Play back journal - com_journal 2
Make a build - com_makingBuild 1
Marker for memory stats - com_memoryMarker
Purge everything between level loads - com_purgeAll
Show async network stats - com_showAsyncStats
Show frame rate - com_showFPS
Show framerate - com_showfps 1
Show total and per frame memory usage - com_showMemoryUsage
show sound decoders - com_showSoundDecoders
Skip the renderer completely - com_skipRenderer
Show engine timings - com_speeds
Compress a demo file - compressDemo
Speed at which the console moves - con_speed [number]
Dump the console text to a file - conDump
Connect to a server - connect
Crashes game - crash
Crash game - crash
Unknown - cvar_restart
Restart the cvar system - cvar_restart
Apply damage to an entity - damage
Launch script debugger - debugger
Print parses - decl_show 1
Print parses and references developer - decl_show 2
Delete selected entity - deleteSelected
Hold [Enter] to zoom view - demoshot
Save screenshot for a demo - demoShot
Load a map in developer mode - devmap
Open directory - dir
List a folder - dir
List a folder with sub-folders - dirtree
Disassembles script - disasmScript
Disables connection for current multi-player game - disconnect
Disconnect from a game - disconnect
Compile map - dmap
Skip to last level - doomhell
Print indicated text - echo [text]
Launch in-game Articulated Figure Editor - editAFs
Launch in-game Declaration Editor - editDecls
Launch GUI Editor - editGUIs
Change lighting - editlight
Launch in-game Light Editor - editLights
Open the in-game editor - editor
Launch level editor Radiant - editor
Launch in-game Particle Editor - editParticles
Launch in-game PDA Editor - editPDAs
Launch in-game Script Editor - editScripts
Change sounds in editor area - editsounds
Launch in-game Sound Editor - editSounds
Take an environment shot - envshot
Cause an error - error
Execute a config file - exec
Exit game - exit
Exit command demo - exitCmdDemo
Export models - exportmodels
Finish the build process - finishBuild
Freeze everything on screen - freeze
Freeze game for indicated number of seconds - freeze [number]
Armor takes this percentage of damage - g_armorProtection [number]
Armor takes this percentage of damage in MP - g_armorProtectionMP [number]
Maintain even teams - g_balanceTDM
Show blood splats, sprays, and gibs - g_bloodEffects
Pregame countdown in seconds - g_countDown [number]
Scale final damage on player by this factor - g_damageScale [number]
Check for models with bounds over 2048 - g_debugBounds
Show double vision when taking damage - g_doubleVision
Toggle disable buffer file writing for save games - g_flushSave [0 or 1]
Display timing information for each game frame - g_frametime
Score review time in seconds at end game - g_gameReviewPause
Set how much health to take in nightmare mode - g_healthTakeAmt [number]
Set how low can health get taken in nightmare mode - g_healthTakeLimit [number]
Set how often to take health in nightmare mode - g_healthTakeTime [number]
Control the weapon sway in MP - g_mpWeaponAngleScale [number]
Show muzzle flashes - g_muzzleFlash [0 or 1]
If nightmare mode is allowed - g_nightmare [0 or 1]
Game password - g_password [password>
Show dynamic lights on projectiles - g_projectileLights
Enable ejected shells from weapon - g_showBrass
Enable shadow of player model - g_showPlayerShadow
Enable display of player hit percentage -g_showProjectilePct
Toggle hit % to HUD - g_showprojectilepct 1
Skip damage and other view effects - g_skipViewEffects
Number of frames to blend - g_testModelBlend
Test model rotation speed - g_testModelRotate
Name of material to draw over screen - g_testPostProcess
Show available memory - game_memory
Display game class info - game_memory
Cause a game error - gameError
Kick player from multi-player game - gameKick [name]
Kick indicated player name - gameKick [name]
Print current view position - getviewpos
Display graphics card details - gfxinfo
Show graphics info - gfxInfo
Gametype filter - gui_filter_gameType
Password filter - gui_filter_password
Players filter - gui_filter_players
Send heartbeat to master servers - Heartbeat
Show help - help
Hitch the game - hitch
Show IK debug lines - ik_debug
Enable IK - ik_enable
See texture MIP usage - image_colorMipLevels
Control texture downsampling - image_downSize
Control normal map downsampling - image_downSizeBump
Control normal map downsample limit - image_downSizeBumpLimit
Control diffuse map downsample limit - image_downSizeLimit
Control specular downsampling - image_downSizeSpecular
Control specular downsampled limit - image_downSizeSpecularLimit
Change texture filtering on mipmapped images - image_filter
Change lod bias on mipmapped images - image_lodbias
Use .DDS files if present - image_usePrecompressedTextures
Write .DDS files if necessary - image_writePrecompressedTextures
Write .TGAs of the non normal maps for debugging - image_writeTGA
Always run (reverse _speed button) in multi-player mode - in_alwaysRun
Angle change scale when holding _speed button - in_anglespeedkey
Look around with mouse (reverse _mlook button) - in_freeLook
Enable mouse input - in_mouse
Restart the input system - in_restart
Yaw change speed when holding _left or _right button - in_yawspeed
Keep last test model in the game - keepTestModel
Kick client by connection number - kick
Kill current target; suicide if no one is targeted - kill
Kill the player - kill
Kill all monsters in current level - killmonsters
Remove all monsters - killMonsters
Kill all moving enemies - killmoveables
Remove all moveables - killMoveables
Kill all non-moving enemies - killragdolls
Remove all ragdolls - killRagdolls
Scan LAN for servers - LANScan
Show LCP solver failures - lcp_showFailures
List active game entities - listActiveEntities
List articulated figures - listAF
List all animations - listAnims
List audios - listAudios
List key bindings - listBinds
List game classes - listClasses
List commands - listCmds
List collision models - listCollisionModels
List cvars - listCvars
List all decls - listDecls
List all keys used by dictionaries - listDictKeys
List all values used by dictionaries - listDictValues
List emails - listEmails
List game entities - listEntities
Lists indicated def file settings - listentitydefs
List entity defs - listEntityDefs
List FX systems - listFX
List game commands - listGameCmds
List GUIs - listGuis
List decl text character frequencies - listHuffmanFrequencies
List images - listImages
Lists indicated def file settings - listlightdefs
List all debug lines - listLines
List materials - listMaterials
List model defs - listModelDefs
List all models - listModels
List all video modes - listModes
Lists images of monsters - listmonsters
List monsters - listMonsters
List particle systems - listParticles
List PDAs - listPDAs
List the entity defs - listRenderEntityDefs
List renderer commands - listRendererCmds
List the light defs - listRenderLightDefs
List scanned servers - listServers
List skins - listSkins
List sound commands - listSoundCmds
List active sound decoders - listSoundDecoders
List all sounds - listSounds
List sound shaders - listSoundShaders
List the spawn args of an entity - listSpawnArgs
List system commands - listSystemCmds
List tables - listTables
List script threads - listThreads
List tool commands - listToolCmds
List type info - listTypeInfo
List vertex cache - listVertexCache
List videos - listVideos
Load a game - loadGame
Localize GUIs - localizeGuis
Localize maps - localizeMaps
Mouse pitch scale - m_pitch
Show mouse movement - m_showMouseRate
Number of samples blended for mouse viewing - m_smooth
Mouse strafe movement scale - m_strafeScale
Number of samples blended for mouse moving - m_strafeSmooth
Mouse yaw scale - m_yaw
Make an ambient map - makeAmbientMap
Process giant images - MakeMegaTexture
Create memory dump - memoryDump
Create a compressed memory dump - memoryDumpCompressed
Modify shader parms on all lights - modulateLights
Show next animation on test model - nextAnim
Show next animation frame on test model - nextFrame
Load next map on the server - nextMap
No clipping - noclip
Disable collision detection for the player - noclip
Ignored by most enemies - notarget
Disable player as a target - notarget
Print tokenized string - parse
List search paths - path
Play back a command demo - playCmdDemo
Play back a demo - playDemo
Set the given model on the player - playerModel [model name]
x/y size of player's bounding box - pm_bboxwidth
Bob much faster when crouched - pm_crouchbob
Speed the player can move while crouched - pm_crouchspeed [number]
Height of player's view while crouched - pm_crouchviewheight [number]
Height of player's bounding box while dead - pm_deadheight [number]
Height of player's view while dead - pm_deadviewheight [number]
Approximate height the player can jump - pm_jumpheight [number]
Amount player's view can look down - pm_maxviewpitch [number]
Speed the player can move while in noclip - pm_noclipspeed [number]
Height of player's view while standing - pm_normalviewheight [number]
Bob faster when running - pm_runbob
Speed the player can move while running - pm_runspeed [number]
Size of the spectator bounding box - pm_spectatebbox [number]
Speed the player can move while spectating - pm_spectatespeed [number]
Length of time player can run - pm_stamina [number]
Third person view - pm_thirdPerson
Toggle third person view - pm_thirdperson [0 or 1]
Clip third person view into world space - pm_thirdPersonClip
Enable third person view when player dies - pm_thirdPersonDeath
Bob slowly when walking - pm_walkbob
Player's walking speed - pm_walkspeed [number]
Remove last created light - popLight
Show previous animation on test model - prevAnim
Show previous animation frame on test model - prevFrame
Print an articulated figure - printAF
Print an Audio - printAudio
Print an email - printEmail
Print an entity def - printEntityDef
Print an FX system - printFX
Print a material - printMaterial
Print model info - printModel
Print a model def - printModelDefs
Print a particle system - printParticle
Print a PDA - printPDA
Print a skin - printSkin
Print a sound shader - printSoundShader
Print a table - printTable
Print an Video - printVideo
Prompt and set the CD Key - promptKey
Exit game - quit
Quit the game - quit
Change gamma tables - r_brightness
Set brightness level - r_brightness [number]
arbfp1, fp30 - r_cgFragmentProfile
arbvp1, vp20, vp30 - r_cgVertexProfile
Custom screen height - r_customHeight [number]
Custom screen width - r_customWidth [number]
Perform depth test on debug lines - r_debugLineDepthTest
Width of debug lines - r_debugLineWidth [number]
Draw a filled polygon - r_debugPolygonFilled
Change gamma tables - r_gamma
Set gamma level - r_gamma [0-3]
Fraction to smear across neighbors - r_hdr_bloomFraction
Maximum light scale - r_hdr_exposure
Monitor gamma power - r_hdr_gamma
Random dither in monitor space - r_hdr_monitorDither
Use a floating point rendering buffer - r_hdr_useFloats
Ignore GL errors - r_ignoreGLErrors
Ignore the fragment program extension - r_inhibitFragmentProgram
Number of frames to emit GL logs - r_logFile
Override all materials - r_materialOverride
Draw only a specific level - r_megaTextureLevel
Video mode number - r_mode
Number of antialiasing samples - r_multiSamples
Near Z clip plane distance - r_near
Polygon offset parameter - r_offsetfactor
Polygon offset parameter - r_offsetunits
Scale factor for jitter offset - r_sb_jitterScale
Do not draw any occluders - r_sb_noShadows
Draw offscreen - r_sb_usePbuffer
Enable shadows - r_shadows
Report alloc/free counts - r_showAlloc
Report sphere and box culling stats - r_showCull
Draw the sil edges - r_showEdges
Show light scissor rectangles - r_showLightScissors
Display all the level images - r_showMegaTexture
Draw colored blocks in each tile - r_showMegaTextureLabels
Print frame memory utilization - r_showMemory
Draw wireframe normals - r_showNormals -
killerjohn
addikt
Megvan a megoldás a kérdésre, amit feljebb tettem fel. meguntam, és noclip
Utána is NAGYON durva ez a játék - a storyja visz magával, alig bírom letenni az egeret! Nem tudom, ki hol tart, de amikor meg kell fightolni a páncélba műtott katonatársammal, aki (vagy inkább ami) szinte kinyírhatatlan, ellenfeleket spawnol és újratölti a pajzsát a nagyfeszülségű kábelekből, akkor én majdnem eldobtam az agyam... imádom! meg azt is, ahogy folyamatosan tuningolnak - most például megcsinálta egy tech, hogy már 10 töltény fér a shotgun-ba Meg az előbb említett főszörny előtt azt, hogy 3 rakéta ''cache''-e van a rakétavetőnek, amiket NAGYON gyorsan ki tud lőni egymás után. WOW! kár hogy ezek a tuningok nincsenek multi-ban...
na ennyi jó játékot mindenkinek! -
maflame
aktív tag
válasz killerjohn #1041 üzenetére
!!!!!!
[Szerkesztve] -
LucifeI2
őstag
To enable cheats for Quake 4 you will first need to enable the ingame console. You can do this by downloading our modified AutoExec file and extracting it to the following location:
x:\program files\id software\quake 4\q4base (x being the drive where you installed the game).
Whilst in game press the [`] key to bring down the ingame console. You can edit this key by going to x:\Program Files\id Software\Quake 4\q4base and opening the file 'Quake4Config'. Look for line bind ''`'' ''toggleconsole'' and change ''`'' to the desired key (i.e. bind ''~'' ''toggleconsole'').
Autoexec file: Bővebben: link
Magyarul:
1. letöltöd ezt a file-t
2. bemásolod abba a mappába ahova raktad a Q4-et és azon belül a q4base mappába
3. Most már ha lenyomod a [~]-t akkor arra előjön a consol.
[Szerkesztve] -
fate24
csendes tag
Nah! Sikerült! Azaz a csodálatos gépemen van szerencsém nyomni - már ha szerencse, mert már annyit fikázták...- lényeg, hogy totál lebutítva de megy!
És még az élvezhetőség határán belül marad a játékélmény.
Persze nagy térben 4-nél több mozgó dolog (célpont) már lenyomja a sebességet.
A Doom3-at még az első pálya végéig se tudtam elvinni... Nem is értettem, hogy van az, a MOHPA világos részletes környezete egész jól szaladt és volt mit nézni, de itt a nagy fekete képhez bivaly gép kell... Hát végül is a nyomtatóm is több festéket zabál, ha telibe feketét nyomtatok...
Különben még annyit, hogy az utóbbi időben általam látott gémek közül a HL2 volt a legmeggyőzőbb.
No azért a régi (Q3-előtti) Quake-es idők emlékére támaszkodva bepróblom a 4-et.
[Szerkesztve] -
Somydemy
senior tag
a Bónus cd pontosan mit takar?
Nyisd nagyra Füled, és Látni fogsz!™ (by demy) ®
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen