Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge@Borisz
tag
Na, ennyit számít 4 hónap kihagyás. Október eleje óta nem nyúltam a játékhoz, a kormány is a szekrényben hevert, szóval semmilyen autós cuccal nem toltam ez idő alatt. Este elővettem, és próbáltam csapatni egy kicsit, de elképesztő bénázásokat hoztam össze. Féktávokon megcsúszok, meg ilyenek. Szóval, ahogy nézem, kb. 12-13 másodperccel lassabb lettem, mint amikor októberben megtettem az utolsó köreimet ezzel a pálya és autó kombinációval. Lesz mit behozni… (De az is lehet, hogy még finomítanom kell a kormány beállításokat.)
(#540 – Szép, szép, de miután láttam, hogy inter vezetési modellel, öt bekapcsolt segítséggel és külső nézetből mentél, hát… Én többre tartom az olyan eredményeket, amiket Pro vezetési modellel, segítségek nélkül, belső nézetből teljesítenek. Én is így megyek, mert ennek van értelme egy ilyen játék esetében. Persze kezdők számára biztos jó érzés lehet, ha ilyen-olyan segítségekkel viszonylag jó eredményeket érnek el, de szerintem ez messze nem az igazi teljesítmény. Minden esetre gratulálok a helyezésedhez.)
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
grunge
addikt
válasz Penge@Borisz #602 üzenetére
Nalam minden AID OFF es kizarolag belsö nezetböl vezetek, mert hat autokrol van szo, evvel egyet is ertek
A kuplungpedal es a valto hasznalata is rengeteget ad a jatekhoz, persze ha oylan kocsit vezet az ember. Pölö Sauber C9 Mercedes. MEgesett hogy egyenesbe 3-ik utan veletlenül 2-be huztam, nos puff es votl egy motor, a kocsi meg is allt
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Penge@Borisz
tag
-
macy
addikt
Az a bömös nagyon jó, Bathurston mentem vele sokat. Egy csomószor kipörögtem, mert visszaváltásnál durván megfogja a kereket. Hílentózni meg nem tudok a forgós székből zokniban
-
grunge
addikt
Gyakorold, elöször szep lassan aztan menni fog kis idövel. Azonban keveset hasznalom a technikat, lehet mashogy is, ha van kuplung pedalod..
Lehetö legkesöbbi ponton visszakapcsolni es kicsit ovatosabban kiengedni a kuplungot, ekkor nem forog meg. Mercedes evo DTM is jol megy igy, a Sauber C9-el is erdekes dolgokat lehet müvelni fektavon.159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
A mai update is combos, 1,6GB
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Penge@Borisz
tag
Saját setupot csak úgy lehet törölni, ha a teljes profilt törlöm, igaz? Véletlen benyomtam egy gumicserét - gondoltam, majd úgyis visszarakom a gyárit, meg nem mentek semmit, hát hibáa... - és összesen ennyi változtatástól már setupos időnek írja az eredményem...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #608 üzenetére
Igen, profiltörléssel tudod visszacsinálni. De szerintem senki nem fogja számonkérni rajtad, ha belepiszkálsz a setupba. Mert például, ha csak az FFB-n állítgatsz akkor is el kell menteni és az már setupolásnak látszik. Ez van! Nincs mit tenni.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
Valamit elbaltázhattak most a frissítéssel. Skin választásnál össze-vissza jönnek a skinek. Ha egyáltalán jönnek. Van, hogy csak kattintgatok de nem vátozik semmi. Az időjárás beállításnál meg ha a customot választom, alapból 2012-t adja be. Eddig 2014 volt ha jól emlékszem. Csak nem valami 2012-es ápdétet toltak be nekünk?
-
dino_m
senior tag
Előfordulhat. Már régen észrevettem, hogy random valami placeholder cuccot betesznek oda, ahol valami komolyabb munkálokat csinálnak. Gyanítom, hogy amivel naponta toljuk az nem egészen ugyanaz, ami végül meg fog jelenni. Úgy értem, hogy tartalomban is el fog térni és lesz még néhány olyan dolog is benne, amit most nem tudunk használni. Itt van például a dedikált szerver dolog is. Egy ideje nem lehet olvasni, hogy dolgoznának vele, mert gondolom már kész van. Ha novemberben jelent volna meg a játék, akkor idén tavaszra igérték hozzá a dediszerót, de gondolom az már benne lesz a kész játékban a késés miatt. De van jó pár autó is, amin még dolgoznak és még soha nem láttuk a játékban őket. Persze azok lehetnek akár DLC tartalmak is. Vagy ott vannak a történelmi pályák. Azok is eltűntek a játékból.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
Megoldottam egy profil törléssel. Nem szeretek setupos időkkel leaderboardra kerülni, mert nem tudok setupolni, így meg olyan, mintha totál beállítottam volna a verdát a pályára és csak annyira futja időből, amennyire. Tisztább a default rohanás, nyersen ennyit tudok kimaxolni, az azon egyértelműen látszik.
Karikáztam Le Mans-ban egy FA-val, 4 hónap szünet után annyira nem gáz:
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
vlevi
nagyúr
Ja, hát, úgy én is tudok Dodge Challengeren hátsó féket izzítani
OFF Race07-ben, amire egy izomautó használható igazán. Gumifüstölés
[link]" Nem szeretek setupos időkkel leaderboardra kerülni, mert nem tudok setupolni,"
Time Trialban nincs setupolás, de ott is van rangsor.
Legalábbis a vasárnapi verzióban nem volt, azóta nem néztem.[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
tag
TT-ben is tudsz állítgatni. Kiválasztod az autót, My Garage és ott máris ügyködhetsz ha tudod, hogy mihez és miért nyúlsz. De nem csinálok belőle gondot, a setupos időket már nem is látom a ranglistán.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
vlevi
nagyúr
Találtam egy grafikai összehasonlitást.
Project CARS – PC Low vs. Ultra Graphics Comparison: http://youtu.be/38mk7Rj0XHY
Ha megállitom a videót,akkorlátszik a különbség, de menet közben, a vezetésre figyelve már nemnagyon.
Ráadásul nekem az jött le a videóból, és én is úgy tapasztalom, hogy közepesféle beállitasokkal, egy kis antialiassal nagyon jó kép érhető el. Az ultra már hoz olyan túl sok pluszt a kinézetbe, mint amennyi fps elvész. márped, ha nagyon alacsony az fps, az a vezethetőség rovására megy. -
grunge
addikt
Dede jo köröket lehet menni, nincs erre midnnig szükseg. Nezd meg ezt a Thread-et en kerdeztem meg anno ra
http://forum.wmdportal.com/showthread.php?19886-Downshift-on-braking
Itt egy valasz:
One of the best things to do if downshifting while braking is causing trouble is usually to settle down. Let the revs drop a bit under braking before you start shifting down, that way when the gear engages the jolt will be lower even if you mess up the heel & toe a bit. William Hewland (president of Hewland Engineering, one of the bigger producers of racing gearboxes) seems to agree:
TOP TIP for ease of downshifting: Make the downshifts as late as possible in your braking zone (i.e. at lower road speed), because the rev drops between each gear are then lower. So many drivers make the mistake of downshifting as soon as they begin braking, causing gearbox wear, engine damage and `disruption` to the driving wheels.
This holds true especially when there are larger gaps between the gears.159 SW 1.9 jtdm <3
-
JoinR
senior tag
Ez elég autófüggő, egy utcai rwd autónál tényleg hamarabb megáll ha magasabb fordulatszámra váltunk vissza. Fwd-nél csak a féket tehermentesíti.
Egy versenyautónál meg fékerőelosztás kérdése, ott hátra lehet tolni a fékerőt tetszés szerint, és akkor nem kell üveghangra visszaváltani (kivéve ha fwd ). -
vlevi
nagyúr
Ott a pont. Hátrébb kell rakni a fékerőeloszlást. És addíg játszadozni a fékerőeloszlással, míg megtalálod azt a határvonalat, ahol a visszaváltásokkal együtt is megvan a maximális fékerő a hátsó keréken, amikor még nem blokkol.
Mert a magas fordulatú, motorfékes dologgal az a baj, hogy ott aztán nem sok beleszólása van az embernek, hogy ha blokkol a hátsó kerék a motorfék miatt, akkor mit csináljon hirtelen. Engedje fel a féket, kuplungoljon bele, vagy izé, miatúró.
Erről jut eszembe, WTTC belsőkamerás felvételeknél volt 2-3 éve, amikor még volt bömös, de már 6 gangos váltóval mentek, akkor is azért még sokszor láttam, hogy úgy váltott vissza, hogy közben megrúgta a kuplungot. A váltáshoz erre semmi szükség nem volt, természetesen, de a hátsó kerékre biztos volt valami hatása a dolognak.Egy kis adalék, hogy nekünk, motors vezetéstechnikai tréningen éppen azt taníották, hogy vészfékezésnél első a kuplung. Azért, mert ha véletlenül blokkolna a hátsókerék a nagy fékerő miatt, abból nagy fetrengés lehet, ráadásul a motor is le fog fulladni, szóval duplánszar. Motoron mondjuk hangsúlyozottan fontos, hogy a kerék ne csúszkáljon, hacsak nem szándékosan csinálja az ember
-
kpal
veterán
Ekkora méretben állat . [link]
-
Enton
addikt
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Na jah, vagy valami erőmű kéne alá, vagy ez csak valami inputlag ami már akár a DP vagy HDMI-ből is adódhat.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
macy
addikt
-
kpal
veterán
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Azt láttam valami nem kerek vele . Egy normálisan belőtt géppel ilyen nem lehet.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #628 üzenetére
Ez egy 2013-as videó. Már történelem.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
Egy kis gyakorló jellegű hotlapozás Imolában egy FA-val, hogy a több hónapos kihagyás után visszarázódhassak.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
macy
addikt
3 körön keresztül kergettem egy Mekit mire sikerült megelőzni. Azt is csak azért szerintem, mert Nordon a hosszú egyenesben kicsit beszorult egy bömös mögé. Viszont jól megrántott a szélárnyék, 3 autó mellett el tudtam menni. Túl hosszú a váltó az AMG-ben úgy látom.
-
vlevi
nagyúr
"Túl hosszú a váltó az AMG-ben úgy látom."
Igen, abban nagyon hosszú, ez már nekem is feltűnt.
A Z4-es BMW még csak-csak, de a Porsche az nagyon rövid. Lemansban a Mulsanne-ra ráfordulva már az egyenes felétől tiltáson vinnyog szerencsétlen.
Az SLS AMG viszont az ellenkezője, sok helyen fel sem lehet rakni 6-ba. Még szerencse, hogy állítható a váltóáttétel, habár én csak a végáttételt szoktam állítgatni. -
macy
addikt
Na most 2 heti carsozás után igen fura volt assettoval menni. Akkora lyuk van középen az ffb-ben, lötyög a kormány mint a nem tudom mi. Érdekes.
-
vlevi
nagyúr
Most mentem 2 futamot az AI ellen, és nem értem. Laguna Secában a BMW Z4-essel egész jól ment, aztán megpróbáltam Road Americát. Nem tudom mi van, de fasorban sem voltam. Próbáltam az SLS AMG-t, egy hulladék volt ezen a pályán. 6-ba fel sem lehet pakolni, pedig baromi hosszú egyenesek vannak, a váltóáttétel gyakorlatilag fix. Ott mentek el mellettem, ahol akartak A többi autóval sem volt sokkal jobb, McLaren, vagy az R8. A többit nem próbáltam, elment tőle a kedvem.
Pedig Laguna Secához képest Road America egyszerű pálya. -
macy
addikt
-
Penge@Borisz
tag
Néha összejöhetnénk együtt lerajzolni néhány kört, nem? Én most totál beleszerettem a Renault Clio Cup-ba, ez nem egy túl komplikált verda, ezzel nyomathatnánk egy röpke versenyt valamikor, ha lenne kellő számú jelentkező.
Egy kis kedvcsináló.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #648 üzenetére
Én meg most mentem pár kört Nordon, esőben R8-assal. Beszabehu Ez rohadt jó. Én megmondom öszintén, Assetto párti voltam, de most elkurvultam.
-
Penge@Borisz
tag
Tegnap tettem egy újabb próbát az AC-vel. Korábban is ízlelgettem, de nem tudtam vele összebarátkozni. Ahogy tegnap sem. Nem azért, mert nem jó, mert jó, csak valahogy nagyon nem az én stílusom az a játék. Igazán nem tudnám megfogalmazni, hogy mi a bajom vele, egyszerűen csak "nem szimpatikus", vagy nem tudom. Elismerem, tényleg jó kis szim, de valamiért nem az én világom.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro Max / Bontott doboz / 0 perces / Black Titanium / 256 GB / Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen