Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz Voice24 #145 üzenetére

    Na írtam a magyar szupportnak, remélem, kapok választ. De elküldtem ugyanazt a levelet a Miskolcon lévő egyetlen hivatalos szervíznek is, kíváncsian várom az eredményt.
    Amúgy érdekes ez a magyar képviselet, a prestigio.hu. Biztos vagyok benne, hogy a telefon megvásárlása után hamarosan regisztráltam magamat és a telefonomat is az oldalon, de most hiába próbáltam belépni, nem emlékezett rám és az email címemre sem. Aztán újra regisztráltam, és csodák csodája, az eszközt is engedte ismét regisztrálni, ugyanazzal a szériaszámmal és imei-számmal. Ebből nekem az jön le, hogy esetleg kamu az egész, és hiába regisztrálom be magam, sem én, sem az eszköz nem kerül bele semmilyen hivatalos szupportba.
    Ezt alátámasztja az is, hogy sem a regisztrációról, sem a képviseletnek írt levélről nem érkezik semmilyen visszaigazoló email.

Új hozzászólás Aktív témák